Al een minnaar, graag ook gewone vriend ernaast. Kan dat?

11-01-2009 00:02 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een getrouwde man. Het ziet ernaar uit dat dit een duurzaam gebeuren gaat worden (hoe en wat doet er nu even niet toe) maar ik mis natuurlijk de typische dingen van een normale relatie: bij elkaar kunnen slapen, samen over straat kunnen gaan zonder de angst betrapt te worden, samen de feestdagen vieren, enz.

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die het niet erg vindt om mij te moeten delen. Wat mij betreft mag hij er ook een ander op na houden, als hij maar aan bovengenoemde behoeften kan voldoen. Is dit eigenlijk een reeële wens of ben ik op zoek naar een speld in een hooiberg?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Natuurlijk zullen er mannen zijn die hier voor open staan:

- Iemand die zo wanhopig op zoek is dat hij dit liever heeft dan geen vriendin;

- Iemand die jou helemaal geweldig vindt en niet genoeg eigenwaarde heeft om te kiezen voor iemand die ook voor hem kiest (zie je de parallel?);

- Iemand met een getrouwde minnares die ook een boerenkoolbehoefte heeft;

- Iemand die zo onzeker is dat hij een boerenkoolvrouw net aandurft en een echte relatie te eng vindt (zie ook 2)

Misschien moeten ze van jouw zoektocht een programma a la Boer Zoekt Vrouw maken, lijkt me uitermate vermakelijke televisie. Voor ons dan, niet voor jou.

En zonder gekheid: die single homo van Marahbloem lijkt me de beste optie, een hoog boerenkoolgehalte, zonder dat je iemand nodeloos kwetst of voor de gek houdt. Want de andere (allerbeste) optie, kiezen voor jezelf, lijkt me voor jou nog niet aan de orde. Je gevoelens voor de champagneman (als tegenhanger van de boerenkool) kan je niet dwingen, maar jij bent degene die kiest wat je er mee doet. En waar jij nu voor kiest is jezelf voor de gek te houden door absoluut geen realistische verwachtingen te hebben van de relatie met een getrouwde man...
het word steeds leuker en maffer in vivaland
Voor hem is het spannend om "vreemd te gaan" en wat win jij ? Niets, wordt wakker! Als je sex wilt ga naar een datingsite waar je sex kunt krijgen.

En als je liefde wilt, zoek dan iemand anders, want hij blijft getrouwd.

Good luck
quote:Cilka schreef op 11 januari 2009 @ 10:00:

En zonder gekheid: die single homo van Marahbloem lijkt me de beste optie, een hoog boerenkoolgehalte, zonder dat je iemand nodeloos kwetst of voor de gek houdt.Dat hangt er van af. Als beste homo-vriend net gezellig Lingo zit te kijken met zijn bord boerenkool op schoot en de minnaar belt dat hij tijd heeft en TO gewoon even móet zien (want zo gemist enzo).... waar gaat TO dan voor kiezen...... En als de vriend dan met bord boerenkool en al buiten wordt gezet, gaat ie echt wel gekwetst zijn. Homo of niet.
quote:loomii schreef op 11 januari 2009 @ 10:22:

[...]

Dat hangt er van af. Als beste homo-vriend net gezellig Lingo zit te kijken met zijn bord boerenkool op schoot en de minnaar belt dat hij tijd heeft en TO gewoon even móet zien (want zo gemist enzo).... waar gaat TO dan voor kiezen...... En als de vriend dan met bord boerenkool en al buiten wordt gezet, gaat ie echt wel gekwetst zijn. Homo of niet.Of ze besluiten om een triootje te doen..
Als het al kan, zul je zodra je het hebt ontdekken dat het niet is wat je zocht.
quote:superstar_2 schreef op 11 januari 2009 @ 10:25:

[...]

Of ze besluiten om een triootje te doen.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd
als je zeker weet dat je relatie met je minnaar een echte relatie gaat worden, waarom wacht je dat dan niet rustig af? zoals alle naieve minnaressen...
Ik zou een man met bindingsangst zoeken.

(Is dit trouwens een serieuze vraag (kan het me bijna niet voorstellen),of gewoon een vraag om de saaie zondagochtend wat op te leuken?)
@Graaggedaan: Heb je al iemand op het oog ofzo? Wat vind je minnaar er eigenlijk van? De meeste minnaars vinden het namelijk de normaalste zaak als ze zelf een bij-vriendin/vrouw hebben, maar oh wee als die er ook nog wat naast willen hebben!
quote:Lalein schreef op 11 januari 2009 @ 10:40:

als je zeker weet dat je relatie met je minnaar een echte relatie gaat worden, waarom wacht je dat dan niet rustig af? zoals alle naieve minnaressen...

Nou Lein het gaat een echte seks relatie naast zijn huwelijk worden want hij gaat zijn vrouw niet vertellen dat hij eindelijk de ware heeft gevonden..

Vandaar dat ze iemand zoekt die wel met haar over straat durft enzo en boerenkool met worst samen wil eten en die het prima vind dat ze die getrouwde vent er ook nog bij houd,want die getrouwde vent een schop geven is uiteraard geen optie.
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 00:02:

Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een getrouwde man. Het ziet ernaar uit dat dit een duurzaam gebeuren gaat worden

Hoe bedoel je duurzaam?? Je bedoelt zolang je beschikbaar blijt dat hij je wel wil?? O, heet dat duurzaam tegenwoordig...(hoe en wat doet er nu even niet toe) maar ik mis natuurlijk de typische dingen van een normale relatie: bij elkaar kunnen slapen, samen over straat kunnen gaan zonder de angst betrapt te worden, samen de feestdagen vieren, enz.

Oke, zo duurzaam is het dus niet, hij wil niet met je overstraat, dat houdt in, hij wil niet met je gezien worden.

Zegt genoeg, zodra iemand er lucht van krijgt vlieg je eruit.

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die het niet erg vindt om mij te moeten delen. Wat mij betreft mag hij er ook een ander op na houden,

Mijn hart breekt door je gulheid

als hij maar aan bovengenoemde behoeften kan voldoen.

Zooo, hij moet wel aan een heleboel voldoen. Ik heb trouwens een prima tip: neem een hond, daar mag je mee over straat, daar vier je kerst mee en die kun je bij je in bed laten slapen.

Meid, ooit wel eens van normen en waarden gehoord???

Van het woord respect? Ik heb medelijden met de man die hier heel misschien in gaat trappen. Dit is echt HET voorbeeld van de IKKE IKKE IKKE maatschappij . Waar blijft het rekening houden met anderen, het respect hebben voor een ander, het niet onnodig willen kwetsen??

Is dit eigenlijk een reeële wens of ben ik op zoek naar een speld in een hooiberg?

Tuurlijk, een reeele wens.....haha.

Even nog een vraagje aan je. Stel je doordeweekse vriendje wil over een jaartje graag een kind? Wat dan? Of hij wil toch graag de enige voor je zijn (wat echt geen gekke ontwikkeling zal zijn)

Wat doe je dan?

Net als wat iemand hierboven zei, het wordt steeds gekker op de vivasite
quote:superstar_2 schreef op 11 januari 2009 @ 10:46:

[...]

Nou Lein het gaat een echte seks relatie naast zijn huwelijk worden want hij gaat zijn vrouw niet vertellen dat hij eindelijk de ware heeft gevonden..

Vandaar dat ze iemand zoekt die wel met haar over straat durft enzo en boerenkool met worst samen wil eten en die het prima vind dat ze die getrouwde vent er ook nog bij houd,want die getrouwde vent een schop geven is uiteraard geen optie. Uiteraard niet nee
Graaggedaan verkeer jij nog wel eens tussen de mensen? Je vraag suggereert dat je een normaal referentiekader mist.
pffffffffff....wordt al moe als ik er alleen meer aan denk....Denk je niet dat het je heel veel stress scheelt als je gewoon 1 man hebt waarmee je alles kan doen wat je wil?
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 01:11:

Pluk, ik begrijp je redenering maar zo simpel ligt het allemaal niet. Hij zegt dat hij vroeger heel veel one- of few-night-stands gehad maar slechts zelden één keer een buitenechtelijke verhouding met liefdesgevoelens - ik ben de tweede - en ik heb geen redenen om aan de waarheid te twijfelen (ik zie je al denken: jaja, dat zegt hij tegen allemaal). Soms denk ik: ik begin gewoon iets met een ander en zie wel hoe het loopt en als diegene eist dat ik GM dump dan doe ik dat gewoon maar dat vind ik dan weer niet eerlijk tegenover GM.

Dus als een ander eist dat je GM dumpt dan doe je dat gewoon?

Hoe zat het met de diepe band?

Dit vind ik allemaal erg gecompliceerd overkomen.

Succes met de zoektocht naar de man die hierin wil passen.
Graaggedaan je vindt vast wel iemand die past in jouw profiel. Met drie ogen en vier benen of zo.
Trouwens, als je echt iemand ontmoet (en daarmee bedoel ik een vrije man) en je bent daar waanzinnig verliefd op, dan zou ik het echt heel vremd vinden als je daarnaast nog behoefte hebt aan het getrouwde mannetje.

Heb je nog wel behoefte aan het getrouwde mannetje, dan ben je op de vrije man niet verliefd.
quote:superstar_2 schreef op 11 januari 2009 @ 10:46:

[...]

Vandaar dat ze iemand zoekt die wel met haar over straat durft enzo en boerenkool met worst samen wil eten en die het prima vind dat ze die getrouwde vent er ook nog bij houd,want die getrouwde vent een schop geven is uiteraard geen optie. Owja tuuuuuuuurlijk!
Als je zo'n man zoekt dan moet het iemand zijn die voor een open relatie openstaat danwel eerder een open relatie heeft gehad. En waar vind je die? Je kan het inderdaad via datingsites proberen en heel eerlijk in je profiel vertellen wat je zoekt en wilt, maar de kans op een tweede seksvriend erbij is veel groter dan een boerenkoolJan.

Weet jij eigenlijk wel zeker dat je een open relatie aankunt? Het feit dat je nu met een getrouwde man scharrelt zegt namelijk niets over jouw "tolerantie". Veel mensen die vreemdgaan of met een getrouwde man of vrouw scharrelen denken automatisch dat ze dan ook wel een open relatie aan kunnen, het tegendeel is vaak waar.
quote:ikkezelf schreef op 11 januari 2009 @ 02:02:

dat jullie zo een fake topice geloven, ligt er een beetje te dik opIk weet vrij zeker dat dit niet fake is, ik heb al vaker posts van TO gelezen en dit is gewoon in dezelfde lijn. Zó bizar is het ook niet.

Ik ben het alleen wel helemaal met Meds eens (en super goed verwoord met die brand!).
hoe ingewikkeld wil je het maken zeg?

"nee ik ben echt niet gek op mijn minnaar hoor ik heb mijn gevoelens onder controle"
Ik vind het zo jammer voor je...

Voor alle vrouwen die genoegen nemen met een minnaar.

Zo jammer dat je moet wachten tot wanneer hij tijd heeft. Zo jammer dat je liefde niet van de daken af kunt schreeuwen.

Zo jammer dat je hem moet delen. Zo jammer dat je nooit zult weten hoe hij is in het werkelijke bestaan...

Zo jammer dat jezelf niet iemand gunt die er helemaal voor jou wil zijn.

Het is zo zonde... Zo zonde van je eigenwaarde..

In mijn omg. ook vriendinnen gehad die minnares waren, soms jaren. En ik denk dat er echt nog nooit iemand gelukkig van is geworden.

Altijd het verdriet dat hij er nu juist niet is, op dat belangrijke momentje... dat hij er niet is als je behoefte hebt even een arm om je heen te voelen, dat hij er niet is als jij dat nodig hebt maar als hij .... dat hij niet bij jou op de bank zit lingo te kijken maar gezellig met zijn vrouw...

Zo ontzettend zonde van je tijd.... Dat als straks naar veel jaren de verdrietige momentjes, de stiekeme weg gestopte 'liefde' niet meer opwegen tegen de momenten dat hij je blij maakt... als straks de schellen van je ogen vallen.. dat er maanden misschien wel jaren zijn verstreken van je leven die zo mooi hadden kunnen zijn. Dat je misschien je 'ware liefde' wel over het hoofd hebt gezien met het uitkijken naar wanneer je GM er weer voor je zou zijn. Dat dan je leven een leugen is geweest dat je nog in sprookjes hebt geloofd... dat je zo geworden bent, en is dat wie jij wilt zijn?
Wat is er mis met een gewone relatie, met iemand die gewoon single is??

Waarom altijd die getrouwde mannen??
Even samengevat : Je woont in Spanje en biedt aan :

jezelf, mét getrouwde minnaar die je wil blijven zien omdat de kans bestaat dat hij heel misschien, ooit wel eens zijn vrouw zou kunnen verlaten en tegelijk zoek je een man die bereid is om als cabron te worden weggezet...en die ook bereid is op te rotten zodra je getrouwde minnaar zijn vrouw verlaat om jou te gaan bedriegen...?

In Spanje is de grootste belediging voor een man de benaming cabron, in de betekenis van geit, hoorntjesdrager, zijn vrouw doet het met een ander...ik geef je weinig kans om daar in te slagen...maar ik wens je veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven