Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 2 januari 2017 om 18:41
maandag 2 januari 2017 om 19:50
quote:Star schreef op 02 januari 2017 @ 13:24:
[...]
Mwoa, lees deze post over dat hartje anders eens:
Dj-Branco in "Wat te doen met een fake zwangerschap?"Deze TO heeft nou niet bepaald het licht uitgevonden. Zijn topics zijn daardoor wel hilarisch
[...]
Mwoa, lees deze post over dat hartje anders eens:
Dj-Branco in "Wat te doen met een fake zwangerschap?"Deze TO heeft nou niet bepaald het licht uitgevonden. Zijn topics zijn daardoor wel hilarisch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 2 januari 2017 om 20:10
Ik vraag me dus af of hij 'de echte' DJ Branco van YouTube is
https://www.youtube.com/watch?v=unrQ00eOnwU
https://www.youtube.com/watch?v=unrQ00eOnwU
maandag 2 januari 2017 om 20:13
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 20:10:
https://www.youtube.com/watch?v=unrQ00eOnwUTuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!
https://www.youtube.com/watch?v=unrQ00eOnwUTuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!
maandag 2 januari 2017 om 20:18
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 januari 2017 @ 20:13:
[...]
Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!https://www.youtube.com/watch?v=rPKoa_S6o04
[...]
Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!https://www.youtube.com/watch?v=rPKoa_S6o04
maandag 2 januari 2017 om 20:55
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 02 januari 2017 @ 20:13:
[...]
Tuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!
[...]
Tuurlijk. En SaveAngie is echt Angelina Jolie en Charlottew88 is echt Dan Karatey Zo dom zal hij toch niet écht zijn?!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 2 januari 2017 om 20:57
quote:NYC schreef op 02 januari 2017 @ 20:48:
[...]
Hoop dat dit nu eens afgelopen is. Dit is toch om te braken...
Ja, ik vind het echt heel kinderachtig eigenlijk, die geslachtsdelen. Ik snap die plaatjes ook niet helemaal... hebben ze een stagiaire die graag kutten tekent ofzo? Die 'kruisverhoor'-verhaaltjes zijn ook beláchelijk van wat ik tot nu toe gelezen heb, letterlijk geciteerd: "de avonturen van zijn of haar geslachtsdeel"
Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom.
[...]
Hoop dat dit nu eens afgelopen is. Dit is toch om te braken...
Ja, ik vind het echt heel kinderachtig eigenlijk, die geslachtsdelen. Ik snap die plaatjes ook niet helemaal... hebben ze een stagiaire die graag kutten tekent ofzo? Die 'kruisverhoor'-verhaaltjes zijn ook beláchelijk van wat ik tot nu toe gelezen heb, letterlijk geciteerd: "de avonturen van zijn of haar geslachtsdeel"
Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom.
maandag 2 januari 2017 om 21:01
quote:charlottew88 schreef op 02 januari 2017 @ 20:55:
[...]
Bekijk eerst dat youtubekanaal maar eens Gezien de hoeveelheid techno denk ik dat het een gebruiker is en dat schijnt niet zo heel lekker te zijn voor je hersenen. (Sorry, wil niet alle techno-liefhebbers over één kam scheren, maar ben van de week naar een technofeest geweest en moest toch echt tot de conclusie komen ).
[...]
Bekijk eerst dat youtubekanaal maar eens Gezien de hoeveelheid techno denk ik dat het een gebruiker is en dat schijnt niet zo heel lekker te zijn voor je hersenen. (Sorry, wil niet alle techno-liefhebbers over één kam scheren, maar ben van de week naar een technofeest geweest en moest toch echt tot de conclusie komen ).
maandag 2 januari 2017 om 21:02
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 20:57:
[...]
Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom.Ik heb adblocker en dat is zo fijn! Ik zie niks van al die reclames en spam.
[...]
Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom.Ik heb adblocker en dat is zo fijn! Ik zie niks van al die reclames en spam.
maandag 2 januari 2017 om 21:07
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 20:57:
[...]
Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom."Zijn lange lans" etc. Wie bedénkt die verhaaltjes?? En dan inderdaad die gore tekeningen of ordinaire fotootjes...
[...]
Dit is, naast de reclames/spam, de reden dat ik hier niet meer zo vaak kom."Zijn lange lans" etc. Wie bedénkt die verhaaltjes?? En dan inderdaad die gore tekeningen of ordinaire fotootjes...
maandag 2 januari 2017 om 21:23
quote:Jempo schreef op 02 januari 2017 @ 21:01:
[...]
Bekijk eerst dat youtubekanaal maar eens Gezien de hoeveelheid techno denk ik dat het een gebruiker is en dat schijnt niet zo heel lekker te zijn voor je hersenen. (Sorry, wil niet alle techno-liefhebbers over één kam scheren, maar ben van de week naar een technofeest geweest en moest toch echt tot de conclusie komen ).Gekeken ik vind hem een beetje eng
[...]
Bekijk eerst dat youtubekanaal maar eens Gezien de hoeveelheid techno denk ik dat het een gebruiker is en dat schijnt niet zo heel lekker te zijn voor je hersenen. (Sorry, wil niet alle techno-liefhebbers over één kam scheren, maar ben van de week naar een technofeest geweest en moest toch echt tot de conclusie komen ).Gekeken ik vind hem een beetje eng
maandag 2 januari 2017 om 21:24