Mode & Beauty alle pijlers

Bb cream

03-01-2017 08:24 35 berichten
Helaas is de bb Cream die ik altijd gebruikte (L'Oréal) uit de handel dus nu moet ik op zoek naar een andere die ervoor kan zorgen dat mijn huid enigszins er mooi uit ziet. Jullie aanraders? Tot nu toe geprobeerd:

Nivea te dik om te smeren

Kruidvat huismerk dekt niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Garnier. Is er in de lichte en middenversie. Ik heb beide. Voor de winter de lichte en in de zomer de donkerdere. Anti-glim ook nog .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Hoe smeert garnier? Hoe dekt deze?
Ik vind die van Garnier ook heel fijn. Smeert dun uit als dagcrème, dekt licht. Dus zeker niet als een foundation, maar maakt je huid wel egaler.
Hij smeert fijn (vind ik). En dekt?

Laat ik het zo zeggen. Ik ben 44 jaar. Als ik uit bed rol ´s ochtends kun je daar wel wat jaartjes bij optellen. Als ik klaar ben met smeren kan ik doorgaan voor een paar jaar jonger. Als ik een feestje heb gaat er nog een échte foundation overheen maar voor dagelijks gebruik is ie echt meer dan voldoende.

Bijkomend voordeel; je krijgt hem er wat beter afgewassen dan die van l´oreal.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik vind die van biodermal erg fijn.

Nog een tip, ik zag de bb cream van l'oreal nog wel bij de op=op winkels. Die bieden vaak producten aan als ze bij de drogisterijen uit de handel gaan. Of internetshops?
Of misschien kijken of action niet toevallig nog een partij heeft liggen? Die hebben ook nog wel eens producten die bij de drogist uit het assortiment gaan.

Of vragen bij de drogist of ze niet het restant naar de winkel kunnen laten komen? Dat het uit het assortiment gaat, betekent niet dat het bij alle filialen was uitverkocht en misschien hebben ze nog een aantal liggen.
Hier ook Garnier de medium variant.

Gebruik het al jaren.

Dekt niet echt maar dan moet je foundation hebben.
welke l'oreal gaat uit de handel?

ik heb er al zoveel geprobeerd en de l'oreal wit met paarse letters (nude magique of zoiets) werkt het beste.

die gaat eruit?
En doooooor!
Deze:

Ik zweer ook bij Garnier, de anti-ageing versie voor mij

Ik heb er al veel geprobeerd en grijp toch altijd terug naar Garnier. Mijn huid wordt egaler en je ziet niet dat ik iets gebruik.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:broadway schreef op 03 januari 2017 @ 09:16:

welke l'oreal gaat uit de handel?

ik heb er al zoveel geprobeerd en de l'oreal wit met paarse letters (nude magique of zoiets) werkt het beste.

die gaat eruit?Dat wil ik ook graag weten!! Ik gebruik deze nm ook en het is echt mijn holy grail van de bb creams.
It's 5 o'clock somewhere
Die van Garnier is fijn. En van Vichy ook (Wel wat duurder, maar echt geld waard), dekt mooi en smeert fijn uit. Idealia van Vichy.

En 'n paar weken terug heb ik die van Lidl gekocht in 'n zuinige bui en die valt ook niet echt tegen.
Ik zit even te googlen maar ik kan er niks over vinden.
It's 5 o'clock somewhere
Ik gebruikte voorheen altijd bb cream van Nivea. Sinds kort gebruik ik Max Factor Facefinity. Dat is een combinatie tussen poeder en foundation. Ik vind die persoonlijk nog fijner dan bb cream.
De skin perfection. Paarse roze achtige doosjes gaan eruit.
Ik heb de bbcreme van Clinique; heel fijn spul. Dekt mooi en natuurlijk en hoef er geen foundation overheen te gebruiken.
quote:SallySpectra schreef op 03 januari 2017 @ 11:01:

Ik heb de bbcreme van Clinique; heel fijn spul. Dekt mooi en natuurlijk en hoef er geen foundation overheen te gebruiken.Die zit bij mij juist verschrikkelijk, bij het opbrengen is het mooi maar na een uur schilfert ie al helemaal en na een halve dag is ie verdwenen. Zonde want het is hartstikke duur spul.
quote:jac-79 schreef op 03 januari 2017 @ 10:53:

De skin perfection. Paarse roze achtige doosjes gaan eruit.

* slaakt een zucht van verlichting*

To, ik zou die l'oreal nude magique gaan proberen. Ik krijg er geen puistes van en het ruikt heerlijk.
It's 5 o'clock somewhere
Ik heb er ook al een aantal geprobeerd. Ben nu wel echt fan van de CC cream van Bourjois.
quote:clemance schreef op 03 januari 2017 @ 11:09:

[...]

Die zit bij mij juist verschrikkelijk, bij het opbrengen is het mooi maar na een uur schilfert ie al helemaal en na een halve dag is ie verdwenen. Zonde want het is hartstikke duur spul.Bij mij zit ie prima maar ik gebruik er wel dagcreme onder want heb een heel droge huid.
quote:poppetje2006 schreef op 03 januari 2017 @ 11:10:

[...]

To, ik zou die l'oreal nude magique gaan proberen. Ik krijg er geen puistes van en het ruikt heerlijk.Dit.
La Roche Posay (apotheek), mooie BB cream. Idéala van Vichy is iets dunner, smeert prettiger.
quote:clemance schreef op 03 januari 2017 @ 11:09:

[...]

Die zit bij mij juist verschrikkelijk, bij het opbrengen is het mooi maar na een uur schilfert ie al helemaal en na een halve dag is ie verdwenen. Zonde want het is hartstikke duur spul.Ja dat had ik dus ook. Heb hem uiteindelijk maar weggegooid want ik liep echt voor lul.
quote:poppetje2006 schreef op 03 januari 2017 @ 11:10:

[...]

To, ik zou die l'oreal nude magique gaan proberen. Ik krijg er geen puistes van en het ruikt heerlijk.

*zucht mee*

idd. probeer die wit/paarse eens. echt superspul!
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven