Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fee-de-Goede schreef op 04 januari 2017 @ 13:31:

Och officiele waarschuwing omdat ik aangaf dat de net geplaatste uitleg over werking plista's niet klopte.

Je mag natuurlijk niet zeggen dat ze uit hun nekje kletsen. Als je een adblocker hebt krijg je 4 artikelen ivm 2 artikelen en 2 plistas. Moet ik me nu vereerd voelen dat ik géén adblocker op mijn smartphone heb, en daarom 4 getekende piemols en vagijnen krijg?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Binnen Plista worden altijd twee artikelen getoond en twee advertenties. Gelul. Ik zag soms 4 van die kutjes en piemels. Voor de addblocker... duh. En er zijn al meerdere keren plaatjes getoond van meer dan 2 van die domme artikelen.

Dit laatste doen wij, omdat wij het forum draaiende kunnen houden door middel van advertentie inkomsten.

Niemand heeft problemen met normale reclame. Daar gaan al die klachten niet over.

Hebben wij deze inkomsten niet, dan heeft het forum geen bestaansrecht, omdat de kosten om het forum in de lucht te houden dan te hoog zijn en het ons veel geld zou kosten.

Tja. Maar waarom maak je er dan geen 4 reclames van?

Omdat er veel vragen/opmerkingen worden gesteld m.b.t. Plista zullen wij nogmaals een korte toelichting geven. Plista is een widget op de forumpagina’s, waar artikelen van VIVA.nl worden getoond. Wát hier wat getoond, hangt af van de plek waar je je op het forum bevindt, wat de meest gelezen artikelen zijn op VIVA.nl, en wat een gebruiker zelf het meeste leest (a.d.h.v. cookies, indien je deze accepteert bij je bezoek aan VIVA).

Ik lees ze niet, ik heb een blok op de sekspijler. Dus omdat er zogenaamd heel veel mensen dit lezen moet ik tegen die 4 en dus niet 2 kutten en peimels met puistjes aankijken als ik geen adblocker heb. Wat jullie graag zouden willen...
quote:himalaya schreef op 04 januari 2017 @ 13:48:

[...]

Als je een adblocker hebt krijg je 4 artikelen ivm 2 artikelen en 2 plistas. Moet ik me nu vereerd voelen dat ik géén adblocker op mijn smartphone heb, en daarom 4 getekende piemols en vagijnen krijg?Dat zegt wat over je interesses.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:himalaya schreef op 04 januari 2017 @ 13:48:

[...]

Als je een adblocker hebt krijg je 4 artikelen ivm 2 artikelen en 2 plistas. Moet ik me nu vereerd voelen dat ik géén adblocker op mijn smartphone heb, en daarom 4 getekende piemols en vagijnen krijg?Als je adblocker hebt zie je helemaal geen piemels en vagijnen hoor. Duh.
quote:feow schreef op 04 januari 2017 @ 13:30:

Oké, de plistauitleg is gegeven door de moderator.

Maar ik zou liever heel goed voor het forum VIER reclames bekijken (Ka-tjingggggggg!) dan de kleuterkuttentekenkunstenaar zien.

Lieve Viva,

Ik houd van het forum. Wil best een beetje reclame accepteren als inkomstenbron. Maar ik vind het blad viva en de artikeltjes die jullie promoten heel erg gênant omdat ik het niveau zo bedroevend laag vind.

Als ik nou es meer inkomsten ga genereren door vier reclames en nul flutartikeltjes te zien, dan kunnen jullie meer investeren in medewerkers!Pareltje.
Ik heb geen adblocker, ben goed in staat om me te richten op dat wat ik wel waardeer aan het forum.

Maar er zit wel een vreemde kronkel in mijn hoofd.

Ik vind het blad viva echt heel erg suf, maar het forum leuk.

En denk dat het forum toch ergens afhankelijk is van het blad.

Daarom wil ik toch graag dat het blad blijft bestaan.

En maak ik me over het voortbestaan van dat blad een beetje zorgen.

Want wat ik via het forum van het blad meekrijg maakt namelijk dat ik dat blad echt niet wil kopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 13:56:

[...]

Pareltje.Eens
Ik heb gerust 4 kutjes op een rij hoor en vaak geen reclame.
quote:Phaedra_ schreef op 04 januari 2017 @ 14:25:

Ik heb gerust 4 kutjes op een rij hoor en vaak geen reclame.

Dat komt hierdoor:

Gebruikers welke niet twee, maar vier artikelen zien in de Plista widget, hebben wél een adblocker.

Dus eigen schuld, dikke kut. Moet je maar gewoon de adblocker niet installeren
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 14:52:

[...]

Dat komt hierdoor:

Gebruikers welke niet twee, maar vier artikelen zien in de Plista widget, hebben wél een adblocker.

Dus eigen schuld, dikke kut. Moet je maar gewoon de adblocker niet installeren Dat is onzin, want er zit ook af en toe reclame tussen.
quote:Phaedra_ schreef op 04 januari 2017 @ 14:52:

[...]

Dat is onzin, want er zit ook af en toe reclame tussen.Met andere woorden, de uitleg slaat nergens op.
Waarom wordt mijn vraag nou weer weggehaald op het CM?
Mijnes ook... Hoe moeilijk is het om gewoon even antwoord te geven of het verder te verduidelijken. Blijkbaar hebben ze liever 20 mailtjes met dezelfde vraag van forummers
Phae heeft een ban.
Voor haar vraag in het moderator topic? Serieus?
Oh kak, ik heb een waarschuwing
Yup.
Twee vragen.

Mijn vraag is ook verwijderd.

Een hele algemene vraag waarover blijkbaar onduidelijkheid is en paf, weg, want 'beleid'.
Ik zal ook wel een waarschuwing krijgen.
Ja, dat jouw vraag verwijderd is snap ik al helemaal niet Eleonora! Phae en ik vroegen inderdaad nog door over de plista's, terwijl in de OP stond dat we dat braaf via de mail hadden moeten doen. Maar jouw vraag had daar niets mee te maken :-/
Ja ze vinden die vragen over hun kuluitleg niet fijn.
quote:Kraaienpootje schreef op 04 januari 2017 @ 15:06:

Oh kak, ik heb een waarschuwing Daar verbaast me niks.
quote:Kraaienpootje schreef op 04 januari 2017 @ 15:09:

Ja, dat jouw vraag verwijderd is snap ik al helemaal niet Eleonora! Phae en ik vroegen inderdaad nog door over de plista's, terwijl in de OP stond dat we dat braaf via de mail hadden moeten doen. Maar jouw vraag had daar niets mee te maken :-/Gewoon meteen alles deleten.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 januari 2017 @ 15:07:

Ik zal ook wel een waarschuwing krijgen.Nou een ban denk ik? Of ben jij nog geheel waarschuwingsloos?
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 15:01:

Phae heeft een ban.Echt belachelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven