Mode & Beauty alle pijlers

Te korte mouwen

05-01-2017 14:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal, het gebeurt vrijwel altijd maar toch. Mouwen die te kort zijn. Bij een vestje ofzo vind ik het niet erg, maar ik was op zoek naar een jas. Maat 44 lijkt altijd dezelfde lengte mouwen te hebben als maat 36. Alsof je bij een maat groter alleen dikker wordt, en niet perse langer bent.

Inmiddels heb ik er een gevonden maar heeft iemand tips voor een merk waar de mouwen vaak lang zijn?
Violetta by Mango.
Online shoppen via Asos website en dan zoeken op hun tall collectie
You're a diamond dear, they can't break you
tvp.... alle mouwen van alle jassen zijn structureel te kort en vooral bij winterjassen is dat erg irritant. Overigens maakt het niet uit welke maat je draagt. Toen ik nog maat 38 had, had ik hetzelfde probleem. Lengte van mouwen past gewoon niet bij de lengte van mijn armen
Heb ik ook. Inderdaad extra lange modellen uitzoeken. Niet alleen Asos, maar ook Next heeft tall in de collectie.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Het ligt niet aan mij dus, haha.

Bedankt voor de tips! Ik ga zo eens kijken
quote:Oddish schreef op 05 januari 2017 @ 14:45:

Het ligt niet aan mij dus, haha.

Bedankt voor de tips! Ik ga zo eens kijken Tja ik denk wel dat het aan jou ligt, bij mij zijn mouwen altijd te lang. Mijn armen zijn gewoon korter dan gemiddeld. Jouw armen dus langer.
Oh, een jas kopen vind ik zó vreselijk. Ben 1.93 en best slank, dus ze zitten of goed met te korte mouwen, of wijd met lange mouwen, of wijd met korte mouwen. Ik baal er ook echt wel eens van dat ik niet sowieso een jas kan kopen die ik leuk vind.
quote:DG2015 schreef op 05 januari 2017 @ 14:33:

Heb ik ook. Inderdaad extra lange modellen uitzoeken. Niet alleen Asos, maar ook Next heeft tall in de collectie.

New Look ook. Al vind ik jassen online bestellen niet echt handig.

Next had wel een hele mooie in de collectie en misschien had ik het toch moeten proberen. Maar na zo veel mislukkingen heb ik het er niet op gewaagd.
Outdoor-merken kopen (arcteryx, Mammut, bergans, the north face) dan heb ik geen problemen, alle modemerken wel.

En wat me opviel tijdens m'n zwangerschap, positiekleding (shirts, vestjes, jassen) hebben ook langere mouwen.

Verder heel herkenbaar, ik heb maat 42/44, ik ben niet klein en dik, maar gewoon groot! (lang en iets breder in de schouders)
Bij sportkleding zoek ik het wel eens in de mannenhoek, dan zijn de mouwen en de pijpen langer.
Oh wat grappig. Ik ben klein, 1.63, maat 38, en vind de mouwen juist vaak te lang!
Herkenbaar! Blouses, truien, blazers e jassen met te korte mouwen. Ik vind het er uitzien alsof je een kind met te kleine kleren bent. Volgens mij heb ik apen-armen.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven