n.a.v. niet ong, negatieve test

11-01-2009 22:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoelang duurt jou cyclus, en hoeveel dagen was je overtijd toen je voor het eerst positief teste, en op welk moment van de dag deed je dit

groetjes
Mijn cyclus duurde eigenlijk altijd 31 dagen. De eerst zwangerschap testte ik 2-3 dagen later pas positief. Dit werd een miskraam. De tweede keer teste ik precies 31 dagen later goed en duidelijk positief. Dit ging ook niet goed. Deze zwangerschap begon met een cyclus van 28 dagen en testte ook precies op dag 28 positief. Testen meestal gewoon 's middags uitgevoerd.
Ik testte 1 dag overtijd positief, met ochtendurine. Maar de test was vrij duidelijk, denk dat ik twee dagen eerder ook wel al positief had kunnen testen. Als ik geweten had dat ik zwanger was.

Cyclus was 30 dagen trouwens, dus dag 31 positief.
Ik testte 3 dagen voor overtijd positief. Ik had altijd een cyclus van precies 28 dagen. Ik heb aan het einde van de middag getest...niet met ochtendurine dus. Streep was erg licht, maar 's avonds gaf de digitale test toch echt zwanger aan.
nog voor de daadwerkelijke overtijd wist ik al dat ik zwanger was en testte ik positief (4 tot 7 dagen voortijds!)
Ik testte alledrie de keren zo'n 3 dagen voordat ik overtijd was positief. Cyclusduur varieert, maar ik wist de ongesteldheidsdatum, omdat ik ovolatietesten gebruikte.

Altijd 's avonds getest.
What matters most is how you see yourself
Test gaf positief ruim 4/5 dagen voor ik overtijd was. Voelde me gewoon zwanger...was een digitale test van clearblue.

(Ik weet dat het moeilijk*heb er zelf soms ook last van* is anoniempje, maar je moet er niet te veel mee bezig zijn. Onbewust schiet misschien je lichaam in de stress en blijft je menstruatie weg ..)

Succes met zwanger worden!
Ik testte op dag 30.

3 dagen overtijd dus (cyclus van 27 dagen).

Met een huismerk van C1000 en nog een keer met een clear-blue normale test. Allebei duidelijk positief.
Ik voelde zelf dat ik zwanger was, heb een cylcus van 29 dagen, op dag 25 negatief, op dag 27 positief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven