Ik wil even lachen - topic

05-01-2017 13:24 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom terug van wat boodschappen doen. De katten hadden een paar dagen geleden houtkorrels als kattengrind gekregen ik denk eens kijken of dat bevalt, hoe dat ruikt. Ze waren er niet zo blij mee want gingen er niet op Wel op de andere bak dus dat had ik gemengd met de houtkorrels. Die begroeven ze uiteraard zodat je ze niet meer zag .

Maar wat hebben die 2 kleine snotneusjes nou gedaan, ze zagen het aan als brokjes dat leek van de week al maar ze hebben dus alles uit die ene kattenbak uitgegraven en mee gaan lopen spelen in de woonkamer.

Eigenlijk mag ik er niet om lachen want dat is nou niet echt de bedoeling Maar ik kon toch echt mijn lach niet inhouden toen ik zag hoe creatief ze waren en dachten " goh nieuw speelgoed "
quote:zwitsal_nijntje schreef op 05 januari 2017 @ 14:58:

Ik vind het piemel verhaal dan weer totaal niet grappig. Dat je daarna tegen je kat nog elke keer gaat zeggen dat ze daarna weer aan z'n piemel kan zitten.. ehhhEen stuk grappiger dan dat verhaal van jou, sorry!
Als je geen idee hebt van de fysiologische opbouw van het lichaam van een kater dan is het inderdaad wel grappig ja.

Ik vind het piemel verhaal dan weer totaal niet grappig. Dat je daarna tegen je kat nog elke keer gaat zeggen dat ze daarna weer aan z'n piemel kan zitten.. ehhhHet eerste stuk vond ik best grappig, dat laatste stuk verpestte het eerlijk gezegd.
Ik vind het piemel verhaal dan wel weer grappig haha
Hahaha die van die piemel is grappig

Ik vind het piemel verhaal dan weer totaal niet grappig. Dat je daarna tegen je kat nog elke keer gaat zeggen dat ze daarna weer aan z'n piemel kan zitten.. ehhh

Kom Nijntje...dit is toch echt wel hilarisch. Nie zo zuur

Jouw katten zijn gewoon schattig, maar van dit verhaal lig vlak
Nope
Wanneer je zwanger bent mag je toch niet in de buurt van een kattenbak komen ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:HappyButterfly schreef op 05 januari 2017 @ 14:24:

Ik heb wel iets grappigs trouwens:

Mijn schoonmoeder was op visite en was met de kat aan het knuffelen. Opeens roept ze "snel snel kom kijken, hij heeft een stuk wild vlees op zijn buik, je moet naar de dierenarts om het te laten bekijken". Ik kijk en zeg "Uhm nee, dat is zijn piemel......" Ze kon alleen nog zeggen "maar het is zo ver weg van zijn ballen" en daarna "ieuw ik heb er net 5 minuten aan zitten frunniken om te kijken wat het was". Ze stond direct op om haar handen te wassen. Elke keer als ze er nu is zeg ik altijd tegen kat "jaaaa, ze is er weer he, kan ze weer zo lekker met je piemel spelen".
Het Viva forum is papaja.

Ik vind het piemel verhaal dan weer totaal niet grappig. Dat je daarna tegen je kat nog elke keer gaat zeggen dat ze daarna weer aan z'n piemel kan zitten.. ehhhZuurpruim.
Het Viva forum is papaja.
Denken jullie nou werkelijk allemaal dat de penis van een kater op z'n buik zit?

Er klopt helemaal niets van dat verhaal.
quote:Cateautje schreef op 05 januari 2017 @ 17:00:

Denken jullie nou werkelijk allemaal dat de penis van een kater op z'n buik zit?

Er klopt helemaal niets van dat verhaal.

Ik snapte het ook niet helemaal. Ik heb net serieus zitten googelen op waar de piemel van een kater zit, voor het geval ik er tòch helemaal naast zou zitten.

(En dat googelen is serieus af te raden! )
verdwaald op het nieuwe forum
quote:Cateautje schreef op 05 januari 2017 @ 17:00:

Er klopt helemaal niets van dat verhaal. Het zit helemaal aan de onderkant van de buik. Dus tussen de benen, maar niet direct aan de ballen vast zoals bij mensen
Don't worry, be happy!
Ik heb zelf twee van die mormels dus kan bij de OP nog wel glimlachen, twee van die dwarse katjes. Zoals ik ook kan lachen als ik door het hele huis kerstballen vind, maar ik kan me voorstellen dat het niet echt om te gillen is voor mijn mede-vivaforummers.

De reactie van schoonmoeder vond ik dan wel weer erg grappig
wauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven