Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Kraaienpootje schreef op 06 januari 2017 @ 07:32:

[...]

Omdat er ook woorden op een i eindigen een die volgen niet allemaal netjes de regels. Werd ons geleerd tenminste....

Bij 't Kofschip of 't Fokschaap gaat het om de medeklinkers en niet om de klinkers.

Tegenwoordig wordt het 't ex-Fokschaap of 't ex-Kofschip omdat die x er ook bij moet. Die komt vaak voor bij woorden die oorspronkelijk uit het Engels komen en was daarom in onze tijd nog niet zo belangrijk.

Mijn kinderen hadden een heel leuke juf, die leerden niet 't ex-Kofschip maar 'sexy uitschuifpik'.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
XTC koffieshopje dus. Nog handiger want zitten de c en j ook in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 06 januari 2017 @ 09:16:

[...]

Bij 't Kofschip of 't Fokschaap gaat het om de medeklinkers en niet om de klinkers.

Tegenwoordig wordt het 't ex-Fokschaap of 't ex-Kofschip omdat die x er ook bij moet. Die komt vaak voor bij woorden die oorspronkelijk uit het Engels komen en was daarom in onze tijd nog niet zo belangrijk.

Mijn kinderen hadden een heel leuke juf, die leerden niet 't ex-Kofschip maar 'sexy uitschuifpik'.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 januari 2017 @ 08:45:

Was gezellig hier, gisteren laat.

Dennis is net zure visgleuf, je weet dat hij komt als je hem noemt.Hoi
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:Zure_Visgleuf schreef op 06 januari 2017 @ 09:53:

[...]

Hoi
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 09:55:

[...]

[...]

[...]

Hoi
quote:dennishoudvankim schreef op 06 januari 2017 @ 05:14:

[...]

Nee dat is waarschijnlijk de slimheid van m'n telefoon, zonder telefoon maak ik nog veel meer spelfouten.

Joh, serieus?

Wil ik ook
Als ik nu heel vaak op dat artikel over oude video spelletjes klik ( viva.nl )- komt dat dan in mijn pliesta ? ?

[...]

quote:MinionX schreef op 06 januari 2017 @ 11:33:

Als ik nu heel vaak op dat artikel over oude video spelletjes klik ( viva.nl )- komt dat dan in mijn pliesta ? ?

Nope. Ik kom nooit op de sekspijler maar heb op mijn mobiel meestal 4 van die lilleke kutten.

Gelukkig op de laptop niks meer nu
quote:Zure_Visgleuf schreef op 06 januari 2017 @ 09:57:

[...]

Ik vind jou zo leuk!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 januari 2017 @ 12:14:

[...]

Nope. Ik kom nooit op de sekspijler maar heb op mijn mobiel meestal 4 van die lilleke kutten.

jammer zeg! ik ook! ik kom ook nooit op de sexpijler. IK zal eens naar het bugtopic gaan , zit vast een foutje in de plista 's
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 12:17:

[...]

Ik vind jou zo leuk!Thanks .

[...]

Hoi Hai lieverd!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 januari 2017 @ 12:30:

[...]

Hai lieverd!Dag skatje . Hoe is het met mini Joost?
Laatst
quote:Zure_Visgleuf schreef op 06 januari 2017 @ 12:34:

[...]

Dag skatje . Hoe is het met mini Joost?Die zwaaide vorige week op de echo.
Ik ben nooit in een abortuskliniek geweest, maar laten ze je daar die pillen innemen en laten ze je dan andere vrouwen zien die ze al ingenomen hebben?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 06 januari 2017 @ 16:35:

Ik ben nooit in een abortuskliniek geweest, maar laten ze je daar die pillen innemen en laten ze je dan andere vrouwen zien die ze al ingenomen hebben?

Welnee

30jr geleden in elk geval niet

Tot 7 weken kun je de abortuspil nemen, dat moet onder toezicht van een arts en daarna moet je nog minstens 3 uur daar blijven.

Kan dat je dan met meerderen in dezelfde ruimte ligt? Maar dat weet ik niet...

Ik had een zuigcurretage (tot 13 weken) en dan lig je na afloop wel alleen in ieder geval. Maar is ook alweer meer dan tien jaar geleden.
Ik vind dat zo raar. Je zou dan geen privacy hebben.

Huh?!

Hoe bedacht je dat? Als een soort trofee ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 06 januari 2017 @ 17:45:

[...]

Huh?!

Hoe bedacht je dat? Als een soort trofee ofzo?Omdat iemand een OP schrijft waarin ze een andere vrouw had gezien in de abortuskliniek die zo'n pil had ingenomen. Ik kan me dat niet voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven