Entertainment alle pijlers

The Voice 2016 (2)

18-11-2016 21:50 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder.
Ik vind natuurlijk als enige Dan wél leuk op dat fotootje. Lekker jaren 80-stijl
Die outfits ook weer... In plaats van artiesten weg te sturen kunnen ze beter de stylist opruimen....
Ik was even in de war met het liedje big girls (you are beautiful)
Ik vind oorbellen bij mannen in elk decennia gewoon stom.
Dit nummer van Fergie is mijn guilty pleasure in de auto! Gas erop en meezingen!
Grey kan wel inpakken.
Isabel door, hoed naar huis.
Stom liedje maar mooi meisje met mooie stem.
quote:elf12 schreef op 06 januari 2017 @ 20:55:

Die gast heeft gewoon geen hoedenhoofd. En in combinatie met zijn 'artiestennaam' geloof komt ie bij over als nep.

En ik blijf hem een engerd vinden, crazy eyes.

Sorry... Ja hij heet gewoon Jafeth Jacobs hij vind het waarschijnlijk interessant om als "artiest" Jacob Grey te heten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En mooie haarkleur. Mountie naar huis.
quote:Chocopinda schreef op 06 januari 2017 @ 21:01:

Isabel door, hoed naar huis.Zeker!
quote:Fee-de-Goede schreef op 06 januari 2017 @ 21:01:

Ik vind oorbellen bij mannen in elk decennia gewoon stom.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Op die stoelen is het nu 50 shades of red
Only dead fish go with the flow.
quote:IrishCassidy schreef op 06 januari 2017 @ 21:02:

En mooie haarkleur. Mountie naar huis.Ja, die kleur vind ik ook zo mooi!
quote:charlottew88 schreef op 06 januari 2017 @ 21:02:

[...]

Ja hij heet gewoon Jafeth Jacobs hij vind het waarschijnlijk interessant om als "artiest" Jacob Grey te heten Mannen die zichzelf interessant genoeg vinden om zichzelf een artiestennaam te geven zijn een afknapper.
Daaaaaaaaaaaaaag Jacob Grey tot nooit meer ziens
Oja die hannah,bah
quote:elf12 schreef op 06 januari 2017 @ 21:04:

[...]

Mannen die zichzelf interessant genoeg vinden om zichzelf een artiestennaam te geven zijn een afknapper. Nou inderdaad.
Ik vind haar ook een mooie meid
quote:Fee-de-Goede schreef op 06 januari 2017 @ 21:01:

Ik vind oorbellen bij mannen in elk decennia gewoon stom.Ik zit echt na te denken of ik niet iemand kan noemen om het tegendeel te bewijzen. Maar dat gaat niet lukken
Mooi jurkje.

Maar vind haar niet zo.
quote:elf12 schreef op 06 januari 2017 @ 21:04:

[...]

Mannen die zichzelf interessant genoeg vinden om zichzelf een artiestennaam te geven zijn een afknapper. Nou.... weet je hoeveel artiesten een artiestennaam hebben? Heeel veel.
Ben benieuwd naar het uiteindelijke team, die met pet en bril verwacht ik wel op een stoel en die jongen met lange haren past ook wel erg bij Sanne als kandidaat. Moeilijke keuzes straks denk ik!
Deze geen stoel
quote:elf12 schreef op 06 januari 2017 @ 21:05:

[...]

Ik zit echt na te denken of ik niet iemand kan noemen om het tegendeel te bewijzen. Maar dat gaat niet lukken Ik vond George Michael er wel mee wegkomen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven