Ijzige zaterdag

07-01-2017 12:56 57 berichten
Cateau is vast sneeuwpoppen aan het bouwen of aan het schaatsen op straat.

Je kan helaas weinig met dit weer behalve je nek breken, ik verveel me

en had ineens zin in een zaterdagtopic.

Zijn jullie eigenwijs en waag je je toch buiten? Of lekker aan het binge-netflixen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren Game of Thrones ontdekt Hebben nu nog 5 seizoenen om dit weekend te kijken
Er ligt wel 2 mm sneeuw. En heel failbook 0ontploft. Een maat van me woont in Amerika en moet elke ochtend zijn hele auto uitgraven. Zonder gezeur.

Kortom ik vind de commotie overdreven. Gewoon beter uitkijken en geen rare stuurbewegingen maken.
Hallo,

Ik plaats zelden een berichtje maar vind het wel leuk om hier op te reageren.

Heb het gevoel dat ik niks doe en de dag vliegt toch voorbij... beetje zonde.... maar ja...

Netflix gekeken, kattenbak verschoond, stofzuigen, douchen en aankleden... zo met man en kind boom inleveren tegen lootje en boodschapje... traktatie voor kind maken....

vanavond de mol kijken.......

tussendoor thee drinken.... computeren en......weet nog niet....

groetjes Sendil
Even buiten geweest; stoep schoon en naar de markt die praktisch niet bleek re bestaan door de gladheid.

Sneeuwpoppen en dergelijke zit er niet in hoor: knetterhard die zooi...

En vanavond kaartjes voor een concert op fietsafstand. Maar aangezien iedereen hier van de fiets afvalt denk ik dat het heen lopen wordt en terug een taxi.
Nou het is echt heel typisch, heel de week maar 2 dagen hoeven werken en nét op de dag dat we eigenlijk de weg niet op mogen moet ik werken . Wel maar 2 uurtjes gelukkig, maar ik moet toch echt 15 minuten heen 15 minuten terug. Gelukkig liggen er sinds gisteren winterbanden op mijn auto.

En vanavond moet ik ook nog weg met de auto, maar dat is eigen keuze. Of nouja, niet helemaal eigenlijk. Als ik niet ga zie ik mijn vriend 2 weken niet .
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
hier ligt ook weinig sneeuw, ijzel ook eigenlijk niet, dus weinig loos. Iedereen idd een blij bericht op FB, maar dit stelt weinig voor. Het meeste is al weer weg
quote:Electric schreef op 07 januari 2017 @ 12:58:

Er ligt wel 2 mm sneeuw. En heel failbook 0ontploft. Een maat van me woont in Amerika en moet elke ochtend zijn hele auto uitgraven. Zonder gezeur.

Kortom ik vind de commotie overdreven. Gewoon beter uitkijken en geen rare stuurbewegingen maken.Het gaat niet om de sneeuw maar om de ijzel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Kortom ik vind de commotie overdreven. Gewoon beter uitkijken en geen rare stuurbewegingen maken.

De sneeuw stelt idd weinig voor, de ijzel niet.

Ik was ff buiten net, echt een ijsbaan waar niet gestrooid is zal ik je zeggen...
Hier is alles alweer gesmolten en kan ik zo op weg om boodschappen te doen. Dat is de mazzel als je vlakbij de zee zit, die warmt alles al snel weer op.
quote:Alicemorgan82 schreef op 07 januari 2017 @ 13:02:

[...]

De sneeuw stelt idd weinig voor, de ijzel niet.

Ik was ff buiten net, echt een ijsbaan waar niet gestrooid is zal ik je zeggen...

Mwah... Weet ik niet, mijn straat wordt gestrooid en ik zie de ene na de andere fietser/voetganger op het mondje glijden.

Laten we het maar niet over auto's hebben: veel mensen met schade door rijdende auto's in de straat. Ik ook aan beide auto's en niet te zuinig. En dan te bedenken dat wij ze bewust laten staan.
Ik moet nog opstarten en stond op met een loeierd van een gezwollen oog, daar ben ik niet knapper van geworden zwak uitgedrukt. Mijn pup, jonge hond eigenlijk heeft nu voor het eerst sneeuw gezien en ze vindt het helemaal geweldig. We gaan zo een stevige wandeling maken.

Ieder een fijn en veilig weekend gewenst!!
Ook niet zoveel last van ijzel Cateau?

Wees voorzichtig.

quote:jadaiswa schreef op 07 januari 2017 @ 13:10:

[...]

Mwah... Weet ik niet, mijn straat wordt gestrooid en ik zie de ene na de andere fietser/voetganger op het mondje glijden.

Laten we het maar niet over auto's hebben: veel mensen met schade door rijdende auto's in de straat. Ik ook aan beide auto's en niet te zuinig. En dan te bedenken dat wij ze bewust laten staan.M.a.w. het is in het hele land een soort Tialf
Hier ligt een mooi pak sneeuw dus ik ben voor het ontbijt al een het sneeuwschuiven geweest en daarna geb ik flink gestrooid ivm de ijzel.

Daarna lekker ontbeten met zelfgebakken brood, op ons dooie akkertje koffie geleut en dan zo maar eens in de benen om de paarden te gaan doen.

Ik heb niet zoveel moeite met rijden met gladheid; ik maak heel veel kilometers per jaar en rijden met gladheid hoort er gewoon bij. Gewoon rustig aan.

Fijne zaterdag allemaal!
Hier veel ijzel, noordoosten sus blijft ook nog even duren hoorde ik op radio. Man heeft vanmorgen de hond uitgelaten en boodschappen gedaan, ik mocht met dochter in de draagdoek en auto niet weg van hem. Zelf is hij met wandelen onderuit gegaan.

Verder blijven we binnen vandaag en bankhangen, dochter haar tandjes komen door en heeft er erg last van, al een week zijn de nachten erg kort (of juist lang net hoe ne t bekijkt) ik zou verjaardagsvisite krijgen maar dat hebben we afgezegd ivm het weer. 200km enkele reis is te gevaarlijk nu.

Fijne zaterdag allemaal!
Hier vanmorgen ook naar een haast niet bestaande markt geweest- gelukkig stond mijn favoriete groenteboer er wel.

Erwtensoep staat op, straks nog wat opruimen, koekjes bakken met kind, en vanavond lekker schrijven met een goed glad wijn
quote:Alicemorgan82 schreef op 07 januari 2017 @ 13:10:

Ook niet zoveel last van ijzel Cateau?

Wees voorzichtig.

Vanmorgen was alles spekglad, maar er werd ook voorspeld dat het aan het einde van de ochtend weer verdwenen zou zijn en dat klopt, alles is nu goed begaanbaar hier. Er liggen hier en daar nog wel wat kleedjes sneeuw op het trottoir, maar daar loop je met gemak omheen, dus niets aan de hand.

Ik ben altijd voorzichtig.
quote:milena1 schreef op 07 januari 2017 @ 13:12:

Hier ligt een mooi pak sneeuw dus ik ben voor het ontbijt al een het sneeuwschuiven geweest en daarna geb ik flink gestrooid ivm de ijzel.

Daarna lekker ontbeten met zelfgebakken brood, op ons dooie akkertje koffie geleut en dan zo maar eens in de benen om de paarden te gaan doen.

Ik heb niet zoveel moeite met rijden met gladheid; ik maak heel veel kilometers per jaar en rijden met gladheid hoort er gewoon bij. Gewoon rustig aan.

Fijne zaterdag allemaal!Ik heb daar ook geen moeite mee: maak meer dan 100.000 per jaar en dit al meer dan 10 jaar lang. Wel wil ik daarover even gL spuwen; hoe komen er mensen op dat een rondje krabben in de voorruit voldoende is???
Wat een viezig weertje! Had gehoopt op een mooie ijsdag, maar dit is niks. Thuisblijfdagje dan maar, met iPad op de bank en dat oersaaie schaatsen op de achtergrond.
't Is al met al een heel gedoe
Wij liggen hier nog steeds op bed

Vannacht om half 4 thuis gekomen en de kater begint nu pas weg te trekken.

Ik ben aan het forummen en mijn vriend ligt schaatsen te kijken.

Ik heb vannacht zo genoten van de sneeuw. Helemaal lyrisch toen we naar huis liepen vanuit de kroeg.

'Het kraakt! Het kraakt! Lijkt wel wintersport!' Maar ja ik was dus ook echt best wel dronken...
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 13:19:

Wij liggen hier nog steeds op bed

Vannacht om half 4 thuis gekomen en de kater begint nu pas weg te trekken.

Ik ben aan het forummen en mijn vriend ligt schaatsen te kijken.

Ik heb vannacht zo genoten van de sneeuw. Helemaal lyrisch toen we naar huis liepen vanuit de kroeg.

'Het kraakt! Het kraakt! Lijkt wel wintersport!' Maar ja ik was dus ook echt best wel dronken...
quote:jadaiswa schreef op 07 januari 2017 @ 13:15:

[...]

Ik heb daar ook geen moeite mee: maak meer dan 100.000 per jaar en dit al meer dan 10 jaar lang. Wel wil ik daarover even gL spuwen; hoe komen er mensen op dat een rondje krabben in de voorruit voldoende is???Da's mij idd ook een raadsel.
quote:Cateautje schreef op 07 januari 2017 @ 13:05:

Hier is alles alweer gesmolten en kan ik zo op weg om boodschappen te doen. Dat is de mazzel als je vlakbij de zee zit, die warmt alles al snel weer op.

Jij woont ook in Rotterdam toch Cateau?

Toen ik vanmorgen de gordijnen open deed was ik wel even teleurgesteld hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven