Ben ik zwanger?

07-01-2017 23:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit de hele dag al met een super vervelend gevoel. Maandag avond heb ik seks gehad zonder condoom en is hij klaargekomen. toen we seks hadden was ik net begonnen aan een nieuwe pilstrip zonder een stopweek gehad te hebben. Gisteravond heb ik weer seks gehad zonder condoom en heb vanmiddag de morningafter pil ingenomen. Ik had in de ochtend al vandaag bruin slijmerig afscheiding..

Is er een kans dat ik zwanger kan zijn?

Groetjes
Nee.
Waarom neem je een MAP als je gewoon de pil slikt?
Waarom heb je de morning after pil ingenomen terwijl je aan de pil bent?
quote:Nushy schreef op 07 januari 2017 @ 23:26:

Waarom heb je de morning after pil ingenomen terwijl je aan de pil bent?Omdat ik de pil wel is vergeet of niet op gelijke tijdstippen innam. Is dit slecht dan??
Volgens mij ben je nog niet oud genoeg om seks te hebben. Je kan zelfs de bijsluiter nog niet eens lezen.
Lees de bijsluiter zou ik zeggen.
quote:kimberlybrink123 schreef op 07 januari 2017 @ 23:29:

[...]

Omdat ik de pil wel is vergeet of niet op gelijke tijdstippen innam. Is dit slecht dan??tijd om volwassen te worden en de pil innemen. Toen ik 16 was gebruikte ik de pil. Nog nooit vergeten.
En waarom gebruik je geen condoom als je er toch elke keer over gaat lopen stressen?

Is dit trouwens zomaar een scharrel? Dan zou ik sowieso een condoom gebruiken tegen soa's.

[...]

Omdat ik de pil wel is vergeet of niet op gelijke tijdstippen innam. Is dit slecht dan??Dus je slikt de pil niet zoals het hoort? Waarom dan überhaupt nog de pil slikken?

[...]

Omdat ik de pil wel is vergeet of niet op gelijke tijdstippen innam. Is dit slecht dan??Welnee joh, geeft niks
Waarom gebruik je geen condoom? (En zeg niet "ik ben aan de pil" of "vergeten", dat telt niet echt als argument als je ZO graag niet zwanger wil worden)
Ja.
Daar is de (ik denk meest gestelde) vraag weer.

Bijbehorend antwoord:

Koop een test en zorg goed voor jezelf.
Ik twijfel nog
quote:Zalmsnipper schreef op 07 januari 2017 @ 23:44:

Ja.Vreemd.. de mijne zegt nee...
quote:sandra1905 schreef op 07 januari 2017 @ 23:55:

[...]

Vreemd.. de mijne zegt nee... Dat ligt aan het rechtsdraaiend vruchtwater.
Hi kimberlybrink123, ja, je bent zwanger. Bruin slijmerig afscheiding betekent dat het een jongen wordt.
quote:deepspace schreef op 08 januari 2017 @ 00:13:

Hi kimberlybrink123, ja, je bent zwanger. Bruin slijmerig afscheiding betekent dat het een jongen wordt.Hoho! Ik kreeg er een meisje van.
Ik denk van wel... een drieling
quote:Maccaron schreef op 08 januari 2017 @ 00:16:

[...]

Hoho! Ik kreeg er een meisje van.Je zult er toch ernstig rekening mee moeten houden dat het een LGTB is. En dan speciaal de "T".

Meer is er niet over te zeggen.
quote:deepspace schreef op 08 januari 2017 @ 00:19:

[...]

Je zult er toch ernstig rekening mee moeten houden dat het een LGTB is. En dan speciaal de "T".Een wattuh?
Pfff wel seks hebben zonder te weten hoe je voorbehoedsmiddelen moet gebruiken .

Heb je de bijsluiter gelezen van de map? Zo niet, doe dat eerst eens. Lees daarna even de bijsluiter van de pil. Ga condooms kopen en gebruik die dan ook en maak een afspraak bij je ha en laat je voorlichten.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Tijd om over te stappen op andere anticonceptie als je de pil niet consequent kan slikken. Of eigenlijk stoppen met seks, zolang je er niet verantwoordelijk mee om kan gaan.

Ik weet heel goed dat de pil niks voor mij was, dus koos spiraal maar jij hebt schijnbaar niet zo ver nagedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven