Wanneer stopt die misselijkheid nou eens!

28-12-2016 13:27 59 berichten
Zucht, ik weet ook wel dat er geen zinnig antwoord op te geven is maar ik hoop oo een beetje hoopgevende berichten. Ik ben bijna 14 weken zwanger en nog steeds kots- en kotsmisselijk. Bij mijn eerste was ik ook misselijk, emesafene hielp toen WEL, toen kon ik ook nog wel werken en was het bij 14 weken over. Daar hoopte ik nu ook op maar de 14 weken naderen en voel me nog steeds belabberd. Niets helpt. Zit ook al een week of 8 ziek thuis omdat werken écht niet gaat. Ben zo bang dat het de hele zwangerschap duurt. Word er echt een beetje somber van.
Thanx! Ja dat hoop ik, kijk ik zó naar uit! Maar inmiddels al blij dat het zo gaat...
Alle reacties Link kopieren
Hier tot 10 weken erg misselijk zonder overgeven, daarna beperkte het zich tot alleen sochtens misselijk wat goed te doen was na een ontbijtje yoghurt. Na 24 weken was t helemaal weg. Nu 29 weken en gisteren na een nieuwjaarsborrel de hele nacht kotsmisselijk geweest bah! De hele avond staan was toch iets teveel haha. Ik ben wel fulltime blijven werken (geen keuze wegens eigen bedrijf..) dat was in t begin wel erg zwaar en zorgde voor stress (angst dat het erger werd) nu sinds 1 jan doe ik het bedrijf samen met mijn man waardoor ik altijd kan minderen met werken als dat nodig is want als het niet meer gaat dan gaat het niet meer!

Ik hoop dat je misselijkheid gauw mindert
Gelukkig ben je nu minder misselijk! Dat is goed nieuws.

Hier helaas nog steeds hetzelfde... ja en dat met bijna 6 maanden. Bleeh

Maar ik hoef (lees: mag) niet meer werken van de arbo arts.
Nee als je al 6 maanden zo ziek voelt is werken geen pretje! Kan ook echt niet! Nog 'even' volhouden!

Ik zie er ook best tegenop hoor, ik merk thuis als ik iets teveel doe ik me gelijk weer beroerd ga voelen. Ben dan ook heel benieuwd hoe het gaat morgen.

Vind deze zwangerschap door de misselijkheid tot nu toe zóveel zwaarder al dan de vorige
quote:Sosa85 schreef op 08 januari 2017 @ 15:02:

Nee als je al 6 maanden zo ziek voelt is werken geen pretje! Kan ook echt niet! Nog 'even' volhouden!

Ik zie er ook best tegenop hoor, ik merk thuis als ik iets teveel doe ik me gelijk weer beroerd ga voelen. Ben dan ook heel benieuwd hoe het gaat morgen.

Vind deze zwangerschap door de misselijkheid tot nu toe zóveel zwaarder al dan de vorige

Dus je moet naar je lichaam luisteren en voldoende rust nemen. Ontzettend belangrijk.

Hier geen vergelijkingsmateriaal, 1e keer zwanger. En een zéér grote kans dat het hierbij blijft.
Ja absoluut. Mijn lichaam heeft nog nooit zo duidelijk z'n grenzen aangegeven. En als ik óver die grens ga moet ik weer spugen.

Wil je 1 kind vanwege de misselijkheid? (Kan ik me goed voorstellen trouwens. Waar ik ooit twijfelde of 3 leuk is is die twijfel nu weg)
1 was eigenlijk al de planning, nu met die misselijkheid nog meer.

Succes!!!
foutje
quote:Xervy schreef op 08 januari 2017 @ 15:15:

1 was eigenlijk al de planning, nu met die misselijkheid nog meer.

Succes!!!Jij ook succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven