Ervaring piercing
maandag 9 januari 2017 om 06:48
Mijn vriend vroeg vorige maand aan mij hoe ik het zou vinden als hij een prins albert (intieme piercing) zou hebben,
Ik was boos en teleur gesteld, ik had niet verwacht dat hij dat zou willen,
Vorige week begon hij er weer over, hij wil het graag en heeft me toen ook foto's laten zien.
Ik heb daarna zelf nog wat informatie op internet gezocht en ben nu toch wel beetje aan het idee gewend. En zelfs vind ik het idee wel stoer als hij die piercing zou hebben
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? geeft het iets extra;s bij de seks?
Ben heel benieuwd
Ik was boos en teleur gesteld, ik had niet verwacht dat hij dat zou willen,
Vorige week begon hij er weer over, hij wil het graag en heeft me toen ook foto's laten zien.
Ik heb daarna zelf nog wat informatie op internet gezocht en ben nu toch wel beetje aan het idee gewend. En zelfs vind ik het idee wel stoer als hij die piercing zou hebben
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? geeft het iets extra;s bij de seks?
Ben heel benieuwd
maandag 9 januari 2017 om 07:52
quote:danivo schreef op 09 januari 2017 @ 07:20:
Boos en teleurgesteld nog wel. Tjonge jonge...
Dat mag toch??
Als je het antwoord niet wilt horen moet je de vraag niet stellen. Hij vraagt wat zij ervan zou vinden, dan mag zij dus vinden wat ze wil. Als hij die piercing persé wil, dan had hij moeten zéggen dat hij dat gaat doen. Daarna is het aan haar om te beslissen of ze hem-met wil, of hem-niet.
Boos en teleurgesteld nog wel. Tjonge jonge...
Dat mag toch??
Als je het antwoord niet wilt horen moet je de vraag niet stellen. Hij vraagt wat zij ervan zou vinden, dan mag zij dus vinden wat ze wil. Als hij die piercing persé wil, dan had hij moeten zéggen dat hij dat gaat doen. Daarna is het aan haar om te beslissen of ze hem-met wil, of hem-niet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 9 januari 2017 om 08:22
Ik heb hem al jaren. En de pijn valt reuze mee hoor Snoesje666, je plast zo'n ding iedere keer schoon als je naar de wc gaat.
Het voegt wel iets toe tijdens de seks. Zowel als je masturbeert als tijdens seks met je partner.
En mocht je het niets vinden en hij wil hem toch graag, hij is er binnen 3 seconden uit en binnen5 seconden zit hij er weer terug in, dus dat zal echt geen problemen geven.
Het voegt wel iets toe tijdens de seks. Zowel als je masturbeert als tijdens seks met je partner.
En mocht je het niets vinden en hij wil hem toch graag, hij is er binnen 3 seconden uit en binnen5 seconden zit hij er weer terug in, dus dat zal echt geen problemen geven.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
maandag 9 januari 2017 om 08:25
Haha, dat is echt geen Prins Albert hoor Sandra1905
! Een PA is gewoon een ring die door de plasbuis en de onderkant van de eikel gaat.
Ontsteken doen ze zelden, juist omdat je hem steeds schoon plast. En een condoom is geheel en al geen probleem.
Ontsteken doen ze zelden, juist omdat je hem steeds schoon plast. En een condoom is geheel en al geen probleem.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
maandag 9 januari 2017 om 08:29
Ok... Nou, ik zou het geen afknapper vinden. Maar het voegt voor mij niet zo veel toe. Visueel dan, ik vind de meeste piemels al niet mooi dus om daar nu wat ijzerwerk doorheen te jassen om de boel op te leuken hoeft voor mij niet. Als het lekkerder sekst kan het misschien wat zijn, ik heb nog nooit seks gehad met een Prins.
maandag 9 januari 2017 om 08:57
Ik kan bij deze vraag alleen maar denken aan een scene uit The Sweetest Thing, waarbij een meid met haar huig in die ring blijft hangen lijkt me niet een heel reëel scenario, maar ja geen ervaring.
Het lijkt me wel mooi. Zijn lijf, je kan het toch niet tegenhouden als hij echt wil. Lekker z'n ding laten doen, die vent van je
Het lijkt me wel mooi. Zijn lijf, je kan het toch niet tegenhouden als hij echt wil. Lekker z'n ding laten doen, die vent van je
I don't know what that means.
maandag 9 januari 2017 om 10:20
Een vriend van mijn broer had er eentje. Had ja...
Bij hem bleef het ding maar ontsteken, hoe hygiënisch hij er ook mee omging. Broer en andere vrienden hebben hem er overigens altijd mee uitgelachen, moesten er niet aan denken om ook zo'n ding te nemen.
Hij schijnt nu door 2 gaten te plassen...
Als mijn vriend er een had of wilde moest hij het zelf weten. Ik zou het alleen absoluut niet aanmoedigen, vind de gedachte eraan een beetje viezig...
Bij hem bleef het ding maar ontsteken, hoe hygiënisch hij er ook mee omging. Broer en andere vrienden hebben hem er overigens altijd mee uitgelachen, moesten er niet aan denken om ook zo'n ding te nemen.
Hij schijnt nu door 2 gaten te plassen...
Als mijn vriend er een had of wilde moest hij het zelf weten. Ik zou het alleen absoluut niet aanmoedigen, vind de gedachte eraan een beetje viezig...
maandag 9 januari 2017 om 10:42
Een PA ontsteekt eigenlijk alleen maar als je gaat stretchen, anders eigenlijk nooit.
Het plassen is in het begin wel even wennen ja, de eerste tijd een of twee keer geen erg in gehad en dan kun je je best wat spetteren en alles
....
Maar dat went vanzelf hoor.
Maar wat is dan je viezige associatie ermee Nickske? Het is een van de meest schone piercings.
Het plassen is in het begin wel even wennen ja, de eerste tijd een of twee keer geen erg in gehad en dan kun je je best wat spetteren en alles
Maar wat is dan je viezige associatie ermee Nickske? Het is een van de meest schone piercings.
maandag 9 januari 2017 om 10:49
quote:Prins_Joe schreef op 09 januari 2017 @ 10:42:
Een PA ontsteekt eigenlijk alleen maar als je gaat stretchen, anders eigenlijk nooit.
....
Maar wat is dan je viezige associatie ermee Nickske? Het is een van de meest schone piercings.Oh ik geloof wel dat het zo schoon mogelijk is hoor. Maar het roept bij mij gewoon een viezig gevoel op, misschien ook omdat ik weet hoe verschrikkelijk het kan ontsteken.
Maar wat is dan je viezige associatie ermee Nickske? Het is een van de meest schone piercings.Oh ik geloof wel dat het zo schoon mogelijk is hoor. Maar het roept bij mij gewoon een viezig gevoel op, misschien ook omdat ik weet hoe verschrikkelijk het kan ontsteken.