Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 8 januari 2017 om 11:41
quote:Nouschi schreef op 06 januari 2017 @ 12:35:
[...]
Ik kan er nu wel via mijn profiel bij maar via 'reacties' boven de nieuwe topics niet. Neem het in ieder geval mee naar het nieuwe forum please. Ik heb het al eerder gevraagd, komt het misschien door de hoeveelheid posts? Zou je dat eens willen vragen aan de TD?
We gaan het doorgeven, dank voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Ik kan er nu wel via mijn profiel bij maar via 'reacties' boven de nieuwe topics niet. Neem het in ieder geval mee naar het nieuwe forum please. Ik heb het al eerder gevraagd, komt het misschien door de hoeveelheid posts? Zou je dat eens willen vragen aan de TD?
We gaan het doorgeven, dank voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 9 januari 2017 om 17:32
Veronica
http://www.veronicatv.nl/ ... tm_content=halfpagemobile
Heel vervelend, negen van de tien keer niet weg te klikken en als je dan op een topic klikt kom je op de Veronica site... opnieuw Explorer openen is het enige wat helpt.
http://www.veronicatv.nl/ ... tm_content=halfpagemobile
Heel vervelend, negen van de tien keer niet weg te klikken en als je dan op een topic klikt kom je op de Veronica site... opnieuw Explorer openen is het enige wat helpt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.