Geld & Recht alle pijlers

Verdeling erfenis

10-01-2017 18:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_324725 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 16:08
99.76% gewijzigd
En als het nou voor 180k verkocht was? Ging zij dan 5k ophoesten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 januari 2017 @ 19:44:

[...]

O, nou,....zo bracht je het net anders niet, hoor.Zo bracht ik het wel. Even opnieuw lezen dan maar? Ik schreef dat beiden er iets van mogen vinden. Niet dat beiden beslissen.
quote:herfstappeltaart schreef op 10 januari 2017 @ 19:37:

[...]

t

Nou nou nou...wat een narrige reactie

Ik vind gewoon dat een koppel (als in samen, getrouwd of anderszins) daar best beiden een zegje over mogen doen of een mening over mogen hebben. Waarom zou TO hier niets over mogen vinden of er met haar man over van gedachten mogen wisselen? Daar ben je toch partners voor?

En ik vind dat "koude" een vervelende aanduiding. Dat het een algemeen gebruikte term is was me niet ontgaan hoor Ik ben het met je eens!
Als zij persé 195 wou ...

Laar haar es uitrekenen wat het jullie zou kosten om het huis nog pakweg een jaar of 2 jaar te koop te laten staan?

En wat het haar zou kosten als zij het over 2 of 3 jaar beu is en het huis weggaat voor 175 ipv 195.
Ik zou eerst eens kijken hoeveel hypotheek er nog op zit, dat met de kosten van de makelaar etc...

dan kijken wat er onder de streep overblijft en dan / (aantal erfgenamen) (neem aan 2).
quote:Pluisi schreef op 10 januari 2017 @ 18:40:

Laat de koude kant zich erbuiten houden.En dat is dus pertinente onzin! Ik zal later vanavond een nieuw topic openen en de "koude-kant-discussie" niet hier de bovenhand te laten voeren.
jouw leven is een keuze
Hoe krijgt ze het verzonnen!

Ergens heb ik er op een vreemde manier wel ontzag voor: die ongegeneerde graaimentaliteit van sommige mensen...

Ik neem aan dat je jullie (jij en je partner) het hier over gehad hebben? Wat vindt je partner ervan?
quote:Tea_bee schreef op 10 januari 2017 @ 19:26:

Stuur je schoonzus even een appje dat ze een prijs heeft gewonnen: De-grap-van-de-dag award. Zou ik echt doen!
Oh das leuk zeg, heeft ze ook aangeboden om voor de extra kosten op te draaien als de verkoop niet doorgaat?
Zeg dat je eigenlijk 3 ton had willen vangen en dat je, ter compensatie, nu recht hebt op de hele opbrengst. Plus een beetje.
Ik moet helemaal niks!
Deze past wel in het topic van gierige acties. Sjonge jonge, die zus is niet goed bij. Wel fijn dat het nu verkocht is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven