zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
maandag 9 januari 2017 om 23:35
Ik heb nog twee potjes foliumzuur dus ik ga vit D maar los slikken, is ook zonde als ik die andere potjes weg moet gooien, dan maar een pil extra.
Veel plezier kaartje
ik moet nog even wachten volgens Maya. Al twijfel ik ook over slijm wat ik vandaag tegen kwam; is het m'n vruchtbare slijm of is het een voorbode...? Lastig...
Veel plezier kaartje
In the end we only regret the chances we didn't take.
dinsdag 10 januari 2017 om 11:43
@lalameme, vanochtend nog steeds een temperatuur van 36,9, al was deze gisteren ineens iets lager (36,7) dus ik maakte me al enigzins zorgen dat het weer het einde van een ronde betekende. Morgen ga ik testen, en dan zullen we het zien, ik zit nu op dag 33 wat vorige maand de dag was dat ik ongesteld werd.
dinsdag 10 januari 2017 om 15:14
Ja constand steekjes in mijn onderbuik. Ik ga er van uit dat het niets is.. maar wie weet! nu al dagen achter elkaar alleen het lijkt mij daar wat vroeg voor! Slapen doe ik als een roosje, dus dat is fijn we gaan het zien.. ik ben ook zo misselijk, en verschrikkelijke rugpijn. Voor het zelfde geld een licht griepje!
dinsdag 10 januari 2017 om 17:03
@lotusbloem jij maakt het wel spannend hoor. Nog steeds niet ongesteld?
@Dookster ja dat met het slijm ik weet het ook niet echt zeker. Maar volgens mij klopte het wel bij mij.
@lalameme spannend allemaal hoor. Soms denk ik ook dat ik dingen voel die er helemaal niet zijn. Je let nu gewoon echt overal op.
@hier volgens de maya app is mijn nod op 25 januari. I.p.v. de 28 januari waar ik vanuit ben gegaan. Ik denk dat de maya app best wel eens gelijk kan hebben. Volgens mij zit ik nu wel in mijn vruchtbare dagen. Tel daar 2 weken bij op en je zit op 25 januari. Ik moet echt geduldig afwachten nu:) haha. We zullen het zien.
@Dookster ja dat met het slijm ik weet het ook niet echt zeker. Maar volgens mij klopte het wel bij mij.
@lalameme spannend allemaal hoor. Soms denk ik ook dat ik dingen voel die er helemaal niet zijn. Je let nu gewoon echt overal op.
@hier volgens de maya app is mijn nod op 25 januari. I.p.v. de 28 januari waar ik vanuit ben gegaan. Ik denk dat de maya app best wel eens gelijk kan hebben. Volgens mij zit ik nu wel in mijn vruchtbare dagen. Tel daar 2 weken bij op en je zit op 25 januari. Ik moet echt geduldig afwachten nu:) haha. We zullen het zien.
dinsdag 10 januari 2017 om 17:24
@Hier, gisteren voelde ik een soort van menstruatie krampen. Omdat ik dit tijdens de vorige rondes niet heb gehad, had ik het even opgezocht. Het kunnen dus ovulatie krampen zijn. Als dat zo is, ben ik blij dat we het zondag nog hebben gedaan.
Het kan natuurlijk ook de innesteling zijn geweest. Nu maar even afwachten tot de 19e.
Gelukkig heb ik het de komende dagen druk op het werk, waardoor ik er niet de hele tijd aan hoef te denken!
Zoals altijd, is het wel spannend.
Het kan natuurlijk ook de innesteling zijn geweest. Nu maar even afwachten tot de 19e.
Gelukkig heb ik het de komende dagen druk op het werk, waardoor ik er niet de hele tijd aan hoef te denken!
Zoals altijd, is het wel spannend.
dinsdag 10 januari 2017 om 22:49
@lala ben blij dat je weer wat beter slaapt haha, die slapeloze nachten zijn ook niet bevorderend. Wie weet is het een griepje, maar wie weet is het raak spannend!
@kaartje, ben heel benieuwd, lekker benutten die vruchtbare dagen
@ashkyla, spannend! Zou helemaal super zijn als je je ovulatie zo goed voelt, stel dat het niet raak is dan kan je het goed bepalen volgende maand. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het de innesteling was
@kaartje, ben heel benieuwd, lekker benutten die vruchtbare dagen
@ashkyla, spannend! Zou helemaal super zijn als je je ovulatie zo goed voelt, stel dat het niet raak is dan kan je het goed bepalen volgende maand. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het de innesteling was
woensdag 11 januari 2017 om 19:18
@lotusbloem dat is niet leuk heb je het idee dat je ongesteld gaat worden? of dat nog helemaal niet?
@aslyka ik had ook van die krampen. Dat was afgelopen maandag en dinsdag. Kan dus best ovaluatie krampen zijn?
Wat ik mij trouwens afvraag. Die krampen die ik had zaten echt in mijn onderbuik. Waar naar mijn idee de baarmoeder zit. Je eirstokken zitten toch iets hoger?
@aslyka ik had ook van die krampen. Dat was afgelopen maandag en dinsdag. Kan dus best ovaluatie krampen zijn?
Wat ik mij trouwens afvraag. Die krampen die ik had zaten echt in mijn onderbuik. Waar naar mijn idee de baarmoeder zit. Je eirstokken zitten toch iets hoger?
donderdag 12 januari 2017 om 19:08
Oh lotus, wat vervelend, inmiddels al ongesteld of nog niet?
Ik voel m'n eisprong af en toe, maar de ene keer ben ik er misschien ook wat meer op gefocust dan de andere keer. Als ik m voel, is het een steek aan een van beide kanten onderin m'n buik inderdaad met daarna een wat weeïg gevoel. Afgelopen maand voelde ik m precies op de dag dat m'n app het aan gaf, dus ik hoop dat het deze maand weer Op de dag is dat de app het aangeeft. In ieder geval is dit mijn eerste vruchtbare dag van de drie volgens de app, dus we gaan ze lekker benutten
Leuk om wat van je te horen matroesjka! Genieten jullie een beetje? Voor hoe lang blijf je daar?
@hier weer begonnen met sporten, ben alleen niet zo zeker hoe en of ik het ga volhouden als ik straks zwanger mag zijn. Weet ook niet hoe veel en hoe hard je mag sporten, iemand ervaring/kennis?
Ik voel m'n eisprong af en toe, maar de ene keer ben ik er misschien ook wat meer op gefocust dan de andere keer. Als ik m voel, is het een steek aan een van beide kanten onderin m'n buik inderdaad met daarna een wat weeïg gevoel. Afgelopen maand voelde ik m precies op de dag dat m'n app het aan gaf, dus ik hoop dat het deze maand weer Op de dag is dat de app het aangeeft. In ieder geval is dit mijn eerste vruchtbare dag van de drie volgens de app, dus we gaan ze lekker benutten
Leuk om wat van je te horen matroesjka! Genieten jullie een beetje? Voor hoe lang blijf je daar?
@hier weer begonnen met sporten, ben alleen niet zo zeker hoe en of ik het ga volhouden als ik straks zwanger mag zijn. Weet ook niet hoe veel en hoe hard je mag sporten, iemand ervaring/kennis?
donderdag 12 januari 2017 om 19:34
Dookster volgens mij mag je sporten zolang je je er lekker bij voelt. Goed naar je lichaam luisteren en rustig (er) aan doen als dat beter voelt. Wel mag je vanaf een week of 16 volgens mij geen rechte buikspieren meer trainen. En je moet natuurlijk ook bedenken welke sport handig is. Boksen, een contactsport of sporten waarbij een valkans is zijn sowieso wel risicovol en daar moet je dus misschien eerder mee stoppen.
Veel plezier met je vruchtbare dagen!
Veel plezier met je vruchtbare dagen!
donderdag 12 januari 2017 om 19:37
@lotus, wat balen! hoop dat het dan toch snel voor je doorzet zodat je de volgende ronde in kunt gaan. Of dat het niet doorzet en dat je alsnog een positieve test in handen krijgt natuurlijk!
Leuk van je te horen matroesjka, wat fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn daar! hopen dat je menstruatie er snel aankomt!
Spannend en heel veel plezier dookster! zal gezellig worden vanavond ! over dat sporten vroeg ik me gisteren ook af tijdens het sporten.. op welke manier kan je daar mee doorgaan, volgens mij zonder klachten heel lang. Maar ik dacht dat je bepaalde oefeningen niet meer mocht doen? Zoals buikspieren, maar dat lijkt me logisch haha..
Altijd fijn een paar dagen eerder kaartje! Spannend hoor, wie weet!
Krampen tijdens ovulatie vind ik een menstruatie lijken alleen dan korter en minder hevig, en net een ander soort gevoel. Ik voel het ook aan bijde kanten. Ook merk ik het gigantisch aan mijn borsten, beetje een zeurderige en tintelend gevoel, pijn kan ik het niet noemen.
Vandaag eindelijk alles eventjes een beetje losser kunnen laten. Nog een week en dan is het mijn eerste nod, ik vind het rete spannend allemaal.
Leuk van je te horen matroesjka, wat fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn daar! hopen dat je menstruatie er snel aankomt!
Spannend en heel veel plezier dookster! zal gezellig worden vanavond ! over dat sporten vroeg ik me gisteren ook af tijdens het sporten.. op welke manier kan je daar mee doorgaan, volgens mij zonder klachten heel lang. Maar ik dacht dat je bepaalde oefeningen niet meer mocht doen? Zoals buikspieren, maar dat lijkt me logisch haha..
Altijd fijn een paar dagen eerder kaartje! Spannend hoor, wie weet!
Krampen tijdens ovulatie vind ik een menstruatie lijken alleen dan korter en minder hevig, en net een ander soort gevoel. Ik voel het ook aan bijde kanten. Ook merk ik het gigantisch aan mijn borsten, beetje een zeurderige en tintelend gevoel, pijn kan ik het niet noemen.
Vandaag eindelijk alles eventjes een beetje losser kunnen laten. Nog een week en dan is het mijn eerste nod, ik vind het rete spannend allemaal.
donderdag 12 januari 2017 om 19:41
@lotus jammer zeg! Al.ongesteld geworden ondertussen?
@Dookster veel plezier deze dagen! Qua sporten inderdaad goed naar je lichaam luisteren!
Hier zijn volgens de app mijn vruchtbare dagen net afgelopen. Niet optimaal gebruik van kunnen maken aangezien mijn vriend ziek is. Heel stom, van tevoren had ik zoiets van we hebben sex wanneer we daar zin in hebben, ongeacht waar ik in m'n cyclus zit. Dat hebben we ook gedaan, maar dan zit ik toch meer na te denken van ja, we moeten het vanavond nog maar even weer gezellig maken want m'n vruchtbare dagen
Doei rationele gedachten, halloooo eierstokken en hormonen
@Dookster veel plezier deze dagen! Qua sporten inderdaad goed naar je lichaam luisteren!
Hier zijn volgens de app mijn vruchtbare dagen net afgelopen. Niet optimaal gebruik van kunnen maken aangezien mijn vriend ziek is. Heel stom, van tevoren had ik zoiets van we hebben sex wanneer we daar zin in hebben, ongeacht waar ik in m'n cyclus zit. Dat hebben we ook gedaan, maar dan zit ik toch meer na te denken van ja, we moeten het vanavond nog maar even weer gezellig maken want m'n vruchtbare dagen
Doei rationele gedachten, halloooo eierstokken en hormonen
donderdag 12 januari 2017 om 19:48
Heel herkenbaar koekiemonster! Toen wij het eenmaal in de vruchtbare dagen gedaan hadden wilde ik er ook meteen volledig voor gaan. Dan ga je je op een manier focussen die je eigenlijk niet wilde hahaha.. terwijl als het niet in 1 keer raak is, het helemaal geen probleem is.. elke dag hoop ik nog meer en meer dat mijn kindje al onderweg is!