Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.

Het is weer eens wat anders.

Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.

LV, Yasmijn, Star, Leo

quote:Renaissance schreef op 12 januari 2017 @ 19:23:

Dolfje, heel vroeg naar bed dan maar? Of moet je nog werken?

Fijn Ssssst, er zit echt vooruitgang in! Heb je al schoenen gekocht?

Ik duik vanavond ook vroeg mijn bed in. Nou ja, altijd wel eigenlijk. Heb zin om te slapen straks.

Nee nog niet, kan nog niet goed beoordelen of ze goed zitten. Heb wel een paar laarzen nu zodat ik met regen ook weg kan. Soort sneeuwboots. Hihi.

Welterusten dan alvast.
quote:sssssst schreef op 12 januari 2017 @ 19:30:

[...]

Nee nog niet, kan nog niet goed beoordelen of ze goed zitten. Heb wel een paar laarzen nu zodat ik met regen ook weg kan. Soort sneeuwboots. Hihi.

Welterusten dan alvast.Wel fijn, dat je nu weer die bewegingsvrijheid hebt, zo thuis op de bank moeten zitten is geloof ik niets voor jou
Mag je alles weer doen St?
quote:sssssst schreef op 12 januari 2017 @ 19:30:

[...]

Hihi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 12 januari 2017 @ 19:23:

Dolfje, heel vroeg naar bed dan maar? Of moet je nog werken?

Nee morgenavond werk ik. Ik heb niet het idee dat ik moe ben door te weinig slaap. Lig er voor 23.00 in al de hele week en wordt pas na 8 uur wakker.
Goedenavond Stammers.

Man was thuis toen ik van het werk kwam en dat had ik niet verwacht (agenda niet goed ingevuld). Hij had heerlijk gekookt: perfect gebakken aardappeltjes (had ik al tijden niet gegeten) met biefstuk en perfect gebakken en gekruide paddenstoelen in roomsaus. *Burp*

Phae een paar jaar geleden had ik een operatie terwijl man voor werk in het buitenland was. Ik dacht het ook wel op mijn gemakje te redden maar dat bleek echt niet te gaan. Na een week is een lieve vriendin bij mij komen logeren. Overdag werkte ze, maar 's ochtends zorgde ze dat de poezen verzorgd waren (zelfs door mijn knieën gaan om een bakje water of eten neer te zetten was al een opdracht) en dat ik alles voor de dag op grijphoogte had. 's Avonds kookte ze (met restje voor mij voor lunch) en maakte het nodige schoon. Heb jij hulp in je omgeving?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lief, die vertrekt maandag voor 2 weken en kind, die is bij zijn vader.

Ik rommel wel aan hoor, maar ben gewoon ontzettend narrig vandaag. Ik ben nauwelijks voorbereid en het valt me gewoon ontzettend tegen. Ik dacht over een week wel weer te kunnen werken.

Ik heb de halve meter sneeuw overleefd. Het sneeuwt nog steeds en het gaat voorlopig ook niet stoppen
quote:Philae2 schreef op 12 januari 2017 @ 20:57:

Ik heb de halve meter sneeuw overleefd. Het sneeuwt nog steeds en het gaat voorlopig ook niet stoppen Jij zonder breuken, ongelukken en uitschuivers! Wow! geniet er van! Hier werd panisch gedaan over het weer, maar in mijn streek - Amsterdam - alleen wat regen en wind. Ik kan die waarschuwingen echt niet meer serieus nemen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 12 januari 2017 @ 21:01:

[...]

Jij zonder breuken, ongelukken en uitschuivers! Wow! geniet er van! Hier werd panisch gedaan over het weer, maar in mijn streek - Amsterdam - alleen wat regen en wind. Ik kan die waarschuwingen echt niet meer serieus nemen.Nee ik ben een keertje van de helling af gegleden, maar gelukkig val je zacht en schoon in sneeuw. Dat is heel fijn.
Hier is trouwens code 2. Kans op extreme sneeuwval en iedereen verheugt zich er al op hier
Weet iemand hier waar LV uithangt?
quote:_alice_ schreef op 12 januari 2017 @ 21:17:

Weet iemand hier waar LV uithangt?Die is helaas al een tijdje niet hier geweest
quote:Oudblond schreef op 12 januari 2017 @ 21:01:

[...]

Jij zonder breuken, ongelukken en uitschuivers! Wow! geniet er van! Hier werd panisch gedaan over het weer, maar in mijn streek - Amsterdam - alleen wat regen en wind. Ik kan die waarschuwingen echt niet meer serieus nemen.Ik ook niet! Straks is er een keer echt wat aan de hand en geloof ik er geen kont meer van.
quote:BridgetteDubois schreef op 12 januari 2017 @ 21:18:

[...]

Die is helaas al een tijdje niet hier geweest Ja ik mis haar. Hopelijk is er niets ernstigs gebeurd
quote:BridgetteDubois schreef op 12 januari 2017 @ 21:18:

[...]

Die is helaas al een tijdje niet hier geweest Wat gek, zomaar ineens, zie nu idd 31 december voor het laatst een bericht, vreemd.
quote:Philae2 schreef op 12 januari 2017 @ 21:20:

[...]

Ja ik mis haar. Hopelijk is er niets ernstigs gebeurd Nou dit dus, maak mij best zorgen, zij was hier dagelijks
Ik mis haar ook!!!
Ik mis LV ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik hoop dat ze ok is.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 12 januari 2017 @ 19:36:

Mag je alles weer doen St?

Ja, alles mag maar moet wel opgebouwd worden. Niet gelijk uren staan of lopen.

Zwellingen van dit soort trauma's zakken door de zwaartekracht vaak langzaam uit je lijf, maar omdat je voeten het laagste punt zijn en je hele gewicht er op rustgaat dat langzamer dan elders in je lijf.

Ik probeer echt nog twee keer per dag en uur aan één stuk de benen omhoog te leggen. En in de avond tussen eten en bedtijd ook niet meer veel te staan en te lopen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 januari 2017 @ 19:58:

[...]

Inderdaad, ik plak meestal een smiley, ik typ nooit hihi. Zit er zelf ook met verbazing naar te kijken. Weet ook niet wat ik wel had willen typen. (Of swipen)
aloha,

kan niet slapen, moet steeds denken aan vanmiddag

aan het warme welkom wat ik heb gehad, daardoor ben ik nu een beetje aan het rondsnuffelen
Morning all.

Hier ligt wel wat sneeuw, maar ik geloof dat het al een beetje aan het smelten is.

Goed weer om binnen te blijven in ieder geval.

Zo een grote pan balletjes in tomatensaus maken, voor de pasta vanavond. Ik krijg eters, gezellig.

Fijne dag allemaal.
Morrie,

Hierligt een enkele vlok sneeuw, straat droog en het is bladstil.

Waarschijnlijk vliegt de storm, zoals zo vaak, gewoon dit dorp voorbij.

Dat gesodemieter met codes vindt ik ook onzin, beetje gezond verstand gebruiken en vervolgens schuilen of genieten.

Ny lijkt het bij elke winterse bui of het bijzonder is.

Schaatsen op straat, dat is bijzonder!

Tja, hoor mij het even vertellen

Ik heb maar enkele vlokken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven