PostNL jokkebrokjes

13-01-2017 18:14 83 berichten
Ik ben al heel de middag thuis en ik verwacht een pakket. Zie ik zojuist bij Track&Trace: We hebben u om 16:50 uur gemist.

Dat is toch knap, aangezien ik gewoon thuis ben. Het pakket had ook heel makkelijk even onder de carport worden gelegd (naast de voordeur) of bij de buren worden afgegeven (weer daarnaast).

Kan het zo zijn dat PostNL zeggen dat ze langs zijn geweest, maar dus helemaal niet langs zijn geweest?

En, heeft een klacht indienen zin? (zal wel niet he)

Stom.
Alle reacties Link kopieren
Zullen ze vast niets mee doen denk ik zo.

Gisteren dhl: pakket wordt tussen 11 en 15 u bezorgd. 4 uur voor thuis gebleven. Uiteindelijk waren ze er 18.45 u!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Post.nl een grote ellende op het moment , ik had een pakje op een afhaalpunt laten bezorgen krijg mail dat het afgeleverd is ,maar vervolgens drie dagen later nog niks.

Ballentent !

Dus ja het kan zo maar zijn dat ze niet langs geweest zijn.

Volgens degene die ik aan de lijn had een enorme achterstand op het moment.
zo irritant! blijf je dan heel de dag voor thuis.

Ik zou wel ff bellen ja
quote:Pretzel66 schreef op 13 januari 2017 @ 18:20:

Post.nl een grote ellende op het moment [...]

Volgens degene die ik aan de lijn had een enorme achterstand op het moment.

Van Sinterklaas nog ofzo?!

(en wel mooi onopgemerkt de tarieven verhogen he, hupsakee)
Ik heb, voor iets anders, wel eens een klacht ingediend.

De bezorger stond hier 2 dagen later op de stoep. Echt 'bespreken' van het probleem was lastig (zijn gedrag past blijkbaar bij zijn karakter ) maar PostNL doet er dus weldegelijk wat mee!

De bezorgder meldde trouwens ook tussen neus en lippen dat hij bij de volgende klacht zijn baan kwijt was. Waarop ik hem verzocht heb dan dus geen dingen meer te doen die klacht-waardig zijn!
Je kan geen klacht indienen... Kan alleen als klant en niet als ontvanger...
quote:my-little-appletree schreef op 13 januari 2017 @ 18:23:

Je kan geen klacht indienen... Kan alleen als klant en niet als ontvanger...Klopt de verzender van mijn pakje moet er nu achteraan .
quote:my-little-appletree schreef op 13 januari 2017 @ 18:23:

Je kan geen klacht indienen... Kan alleen als klant en niet als ontvanger...Dat kan wel hoor, je bent als ontvanger ook klant van PostNL.
Such a beautiful place to be with Friends.
quote:LoveDobby schreef op 13 januari 2017 @ 18:27:

[...]

Dat kan wel hoor, je bent als ontvanger ook klant van PostNL.Nee dus, in deze gevallen maakt alleen de klacht van de verzender van het pakje indruk. De ontvanger moet klagen bij het internetbedrijf waar het pakje besteld is dus.
Ja hoor, wel vaker gehad dat ik zgn niet thuis zou zijn.
Hmm, heb wel keer als niet-klant een klacht in kunnen dienen toen ik zowat van mn fiets gereden werd door een postnl brokkenpiloot. Tis dat ik kon uitwijken de stoep op, anders was ik aangereden geweest omdat hij de verkeersregels aan zn laars lapte. Een manager vond het toch wel een heftig voorval en er is ook wel wat meegedaan volgens mij.
quote:Flower3666 schreef op 13 januari 2017 @ 18:40:

Hmm, heb wel keer als niet-klant een klacht in kunnen dienen toen ik zowat van mn fiets gereden werd door een postnl brokkenpiloot. Tis dat ik kon uitwijken de stoep op, anders was ik aangereden geweest omdat hij de verkeersregels aan zn laars lapte. Een manager vond het toch wel een heftig voorval en er is ook wel wat meegedaan volgens mij.Dit is natuurlijk heel wat anders! Heeft niets met het bezorgen van pakjes te maken maar gewoon aansprakelijkheid bij een aanrijding....
Ja, ik heb het ook wel meegemaakt. Bij mij zouden ze tussen half 2 en half 4 komen vandaag. Gebeld: sorry mevrouw, hij komt uiterlijk 6 uur. Ik een klacht ingediend, want dit gebeurt vaker. Komt de postbode, vraag ik waarom hij zo laat is, zegt hij "Laat? Hoezo?" Bleek dat hij pas om 4 uur begint!
quote:gizzmo-returns schreef op 13 januari 2017 @ 18:35:

[...]

Nee dus, in deze gevallen maakt alleen de klacht van de verzender van het pakje indruk. De ontvanger moet klagen bij het internetbedrijf waar het pakje besteld is dus.Nee hoor, ik heb vanmiddag een klacht ingediend. En daar gaat er vanavond nog eentje achteraan omdat de App dus kennelijk geen rekening houdt met het rooster van de bezorger.
Hier heb ik wel eens een klacht ingediend. Krijg je wel een reactie.

http://www.klacht.nl/postnl/

Hmm, heb wel keer als niet-klant een klacht in kunnen dienen toen ik zowat van mn fiets gereden werd door een postnl brokkenpiloot. Tis dat ik kon uitwijken de stoep op, anders was ik aangereden geweest omdat hij de verkeersregels aan zn laars lapte. Een manager vond het toch wel een heftig voorval en er is ook wel wat meegedaan volgens mij.Klopt het is iets heel anders, ben gelukkig niet aangereden aangezien er net zo'n verlaging was waar je de stoep op kon. Maar geeft wel aan dat ze wel bereikbaar zijn, ook als je geen klant bent.
Daarom worden hier dus pakketten altijd bij het postkantoor bezorgd, waar je vervolgens een uur in de rij moet staan om je pakketje te halen.
Heel irritant dit soort dingen. Ik bestel sinds baby heel veel via internet. Meeste wordt geleverd door postnl en het is altijd dezelfde bezorger. Een hele lieve wat oudere man, spreekt gebrekkig nederlands maar doet ecbt zijn best en maakt altijd een praatje. We 'kennen' hem nu en hij vraagt altijd hoe het gaat met de baby. Ik zie hem ook wel eens in busje rondrijden en dan herkent hij mij en zwaait hij. Zo lief! Ik heb wel eens een briefje op deur gehangen dat ik niet open kon doen omdat ik baby in bad aan t doen was. Hij mocht pakje bij deur neerleggen. Had hij niet gedaan dus dacht misschien is hij nog niet geweest. Klopte toen ( belt nooit meer aan sinds komst baby, uit zichzelf, ook heel schattig) aan en bleek toen dat hij was geweest maar wou pakje niet bij voordeur laten dus heeft toen ronde gedaan en is speciaal teruggereden.

Zo'n lieve man. Werkt zich volgens mij te oletter, heeft ook een groot gezin.

Dus naast alle pannekoeken bij de post zijn er ook hele fijne!
Ja dat kan.

Ik heb wel eens een bericht gekregen dat het pakket bezorgd was. Niet bij mij. Ik bellen. Adviseerde de telefonist om in de buurt te informeren. Ik de hele straat bevraagd... Komt hij het een dag later doodleuk bezorgen. Had het alvast als bezorgd gescand, omdat hij anders niet genoeg bezorgd had die dag ofzo.. heel irritant
Kleine positieve noot dan, welliswaar niet postnl maar dhl. Ze zouden op een dag dat ik amper thuis was tussen 17.00 uur en 20.00 uur iets bezorgen. Ik hoopte al enorm op buren die die avond wel thuis zouden zijn.

Kwam de bezorger precies tijdens de 20 minuten die ik thuis was in dat tijdvak! Ik was blij

Hmm, heb wel keer als niet-klant een klacht in kunnen dienen toen ik zowat van mn fiets gereden werd door een postnl brokkenpiloot. Tis dat ik kon uitwijken de stoep op, anders was ik aangereden geweest omdat hij de verkeersregels aan zn laars lapte. Een manager vond het toch wel een heftig voorval en er is ook wel wat meegedaan volgens mij.

Ik heb erger meegemaakt in Groningen, Folkingestraat. Reed zo'n lulhannes een kinderwagen van de stoep, tegen het verkeer in..... Die heeft flink wat schoppen tegen zijn busje gekregen van mensen die het zagen gebeuren. En dan snel wegwezen, de klootzak.

Mijn eigen brievenbezorger van postnl is gelukkig wel een goede.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:-NummerZoveel- schreef op 13 januari 2017 @ 18:42:

[...]

Nee hoor, ik heb vanmiddag een klacht ingediend. En daar gaat er vanavond nog eentje achteraan omdat de App dus kennelijk geen rekening houdt met het rooster van de bezorger.Klacht indienen kan altijd en door iedereen, alleen zullen ze in dit soort situaties de klacht afdoen als u bent niet de belanghebbende, de verzender van het pakje moet klagen.
Op de site van post NL wordt ook duidelijk verwezen om met de afzender contact op te nemen als het pakje niet bezorgd is.

Mijn pakket is niet op tijd bezorgd. Wat kan ik doen?

Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is, vooral als u thuis bent gebleven om uw pakket in ontvangst te nemen. Onze bezorgers doen hun best om uw pakket altijd op tijd te bezorgen.

Na vijf dagen nog geen pakket?

Het gebeurt zelden dat wij een pakket één of meerdere dagen te laat bezorgen. Heeft u uw pakket na vijf dagen nog niet ontvangen en heeft u ook geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met de afzender. Op verzoek van de afzender stellen wij een onderzoek in, want we willen het pakket natuurlijk graag alsnog bij u bezorgen.
quote:LoveDobby schreef op 13 januari 2017 @ 18:27:

[...]

Dat kan wel hoor, je bent als ontvanger ook klant van PostNL.Nee ben je helaas dus niet, ik heb het meerdere keren geprobeerd. Hier hebben we een hele vervelende bezorger, maar klachten nemen ze niet aan en moet je via de verzender doen. Gelukkig werken iig sommige webwinkels er aan mee. Ik hoop dat onze bezorger snel ontslagen en vervangen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven