Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai meisjes,

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve felicitaties voor Mart! Super! We hebben zijn verjaardag nog niet gevierd, ik was ziek op zijn verjaardag en een dag later werd Vent ook ziek. Nu hebben we het een week verschoven.

Mijn excuses voor mijn onattendheid en alle kredieten die ik nog heb lopen. Ik ben mezelf een beetje kwijt geloof ik, alle kaarten voor de verjaardagen liggen hier nog (naast de kerstkaarten ) Maar ik ga ze morgen posten of overmorgen...

Ik zat er hier een beetje doorheen, 6 maanden niet meer dan 2 uur achter elkaar slapen breekt op en dat was dus vorige week. Maar volgens mij hebben we de oorzaak gevonden. Ik dacht e moet iets zijn waarom hij zo slecht drinkt en daardoor zo slecht slaapt. Dus op onderzoek in zijn mondje en ja hoor helemaal achterin zijn wang en onderin zijn lip spruw! De laatste keer dat hij spruw had was toen hij 2 maandjes oud was en schijnbaar is dat nooit overgegaan. Arme schat gewoon al 4 maanden pijn! Dus nu maar hopen dat hij lekker gaat drinken en dan ook gaat slapen.

Jeetje wat een schrik voor Bam! Hopen dat ze er snel vanaf is.

Mal wist je dat Derek morgen bij ons in het durp is? Signeersessie van 10.00-12.00 las ik in de krant.

Zo nu even de andere 100 pagina's teruglezen...
Ah Juud wat sneu.. Maar gelukkig weet je de oorzaak nu. Heb je spul in huis? Hoop dat je weer wat kunt uitrusten de komende tijd!

Cin, ik las dat je je vermaakt. Goed dat je 'iets' hebt gevonden!

Hoe is het met de pijn? Sterkte weer met je herstel!

Hoop dat Bam morgen gauw aan de beurt is! Dan heeft ze weer een onderdeel gehad.

Bridges, staat het huis van je buurman te koop? Spannend wie er komen wonen toch?

Ik ga slapen in een kaal bed.. Nouja, een leuk tijdschriftje en dan lukt het wel (hopelijk). Trusten.

Veel plezier Suze!! Tot volgende week.
Hoe kom je eigenlijk aan een steen in je buik?

Cin hoe is het met jou dan? Allemaal verhuizers al rondlopen?

Haha grappig Ceetje dat ze bij de cavia op bezoek wil, hoe heb je haar dat uit haar hoofd gekletst?

Mart vind zijn loopfiets helemaal geweldig, alleen vraagt hij nu steeds wanneer ik de trappers voor hem ga halen

Grappig Laurens met zijn meerkoeten.

BAlen Mal dat hij is opgenomen maar wat je zelf ook al zegt misschien ook wel beter en komen ze er nu achter wat er in dat koppie omgaat. Vervelend voor hem dat hij zo met zichzelf in de knoop zit.

Gaat Suus naar Marokko? Wanneer? En dat alleen omdat haar plee stuk is?
goedemorgen allemaal!

Aaah Juud, ik hoop echt dat dat de oplossing is. Ik gun je wel weer ongestoorde nachtrusten. Zaterdag kan Cas leuk met Jesse spelen, die komt ook! Grappig he.

Nou wij gaan zo naar Dr S voor de huidbiopt. Jonathan nog wel een beetje ziekjes terwijl de dokter hem dit keer graag fit wilde onderzoeken. Maar ja, fit en winter dat is een beetje een moeilijke combi bij Jonathan. En morgen naar de KNO.

Compu, ik had wel verteld volgens mij dat mijn neefje mijn zwager vond na het hartinfarct maar ik hoopte steeds dat er een medische oorzaak was voor het niet-eten.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:naatie schreef op 13 januari 2009 @ 09:08

Mamax, haha leuk die 50 euro. Was dat eigenlijk niet voor kinderen, die dan leuk alle kerstbomen kunnen verzamelen?Dat las ik later ook, wisten wij veel. Vent voelde zich al helemaal schuldig, dus ik had al bedacht dat we er wel een paar Disney Blu-Rays voor gaan kopen, hebben onze kindjes er wat aan.
Ik stuur eerst wel een bos bloemen. Weet iemand een zkh adres? Anders bel ik haar vent wel even.

Neem aan dat iederen wel mee doet toch?

Tijdschriften zijn ook leuk, maar dat mag iemand anders regelen. Ben hier zelf ook ziek zwak en misselijk en ga niet echt de deur uit. Sorry.

Bloemen doe ik dus wel!
Bam , wat ongelooflijk K*T zeg! Ze doen er nu ook niks aan nu hij ontstoken is natuurlijk. Hopelijk vinden ze die steen vandaag en kunnen ze die er in ieder geval vast uithalen.

Mal, wat naar voor je neefje zeg! Ik hoop dat hij die sonde niet nodig heeft... Kreeg hij al therapie vanwege het niet eten, of hebben ze gisteren pas de diagnose gesteld dat hij waarschijnlijk een eetstoornis heeft?

Sterkte bij Dr S.

Juud, 2 uurtjes achter elkaar slapen is niet veel. Kunnen jullie elkaar in het weekend niet afwisselen, of komt C steeds voor een voeding?

Ik ben helemaal gelukkig, ik heb eindelijk ook een kind!! Normaal willen die van mij alleen maar hun papa, maar vannacht wilde Sam perse naar mij toe! Kroop ook over ons bed naar met toe en ging bovenop me liggen knuffelen . Heb hem na een half uurtje wel weer terug gebracht, toe ging hij wel heel erg liggen keten.
Mal succes vandaag!

Mamax we wisselen elkaar al af alleen slaapt Vent zo vast dat ik hem eerst wakker moet maken en dan gaat ie wel maar dan ben ik al wakker. Ik slaap dus heel licht en hoor dus alles als het om de kinderen gaat. Lekker dat knuffelen!

Star hoe is het met de bijwerkingen .
Jeetje Bam, wat een toestand! Hmm, Bam leest het zelf natuurlijk niet. Wat een toestand met Bam, bedoel ik. Gets, ik hoop dat ze vandaag in elk geval iets kunnen doen waardoor ze zich beter voelt tot die klier (leterlijk en figuurlijk) eruit kan.

Mal, succes vandaag met de onderzoeken! Hoe is het met neefje (of heb ik daar overheen gelezen)?

Juud, ik kan me voorstellen dat je aan het eind van de latijn bent. Hoop dat er snel rust in de tent komt! Ha ha, Mart met z'n trappers voor de loopfiets; net Mare die in het Nijntjehuis de hele tijd vroeg wanneer Nijntje zelf nu thuis kwam..

Mamax, lekker hoor, zo'n nachtelijke knuffel!

Amalia, Suus stuurt iig twee tijdschriften (Viva en Flair dacht ik). Vanaf Schiphol.
Wat heerlijk Mamax, dan maakt zo'n nachtelijke onderbreking toch weer goed

Heeft iemand al adresgegeven van Bam? Ik heb haar een sms gestuurd maar hoor niets en ik kna niet op de groep voor het vaste nummer. Wil iemand mij het zsm mailen danwel sms-en?

Juud, pfff, dat is echt afzien hè? Hopelijk is de oplossing nu gevonden, arm ventje en arme mama... Sterkte

Ha goed Hel, dat Suus dat stuurt. Fijn.

Heftig Mal, van je neefje. Hoe was het bij de arts voor J?
Je hep meel Amalia!
thanx Hel, voor de gegevens

deze zijn onderweg
Ik ben net gebeld door de gyn. Het is niet helemaal hopeloos!!! Zij raad aan om vanaf 16 weken tot 34 weken zwangerschap 1 x per week een injectie met Proluton te laten zetten. Dit is een zwangerschapsbehoudend hormoon dat normaal door de moederkoek wordt aangemaakt. Het is dus ook niet zozeer een medicijn als wel een synthetisch hormoon.

Ze denkt aan de hand van alle gegevens die ze heeft dat bij mij de weeen te vroeg op gang komen. Twee dagen voor de bevalling van Sam is m'n baarmoedermond nog opgemeten, die was toen nog goed. M.n baarmoeder zag er ook goed uit, het vermoeden is dus echt dat het aan dat hormoon ligt. Over 3-4 weken heb ik (hebben we) een afspraak met haar, dan zoekt zij nog het een en ander uit qua kansberekening en dan kunnen we nog wat vragen stellen.
Klinkt goed toch??!!!

Maarja... wat denkt Pamax er nu van? Wat was zijn reactie p het verhaal van de gyn? Want als hij toch niet aan de 3e wilt houdt het hele verhaal sowieso op natuurlijk.

Fijn dat de gyn -eindelijk- gebeld heeft! Wat was de reactie van
Wow Mamax, dat klinkt eigenlijk heel positief toch? Fijn nieuws! Bewaar je het tot een rustig moment om het met man te delen of hang je aal aan de telefoon? Is er een speciale reden dat het maar tot 34 weken hoeft?
Mooi blommeke Amalia!
Wow, dat klinkt inderdaad positief Mamax! En nog een vrij 'simpele' oplossing ook toch? Spannend die afspraak, misschien verandert vent dan nog van gedachten!
Pamax was niet direct heel enthousiast. Hij wil gerust mee naar die afspraak, als ik het maar niet zo zie dat dat betekent dat hij 'om' is. Zo ver is het nog niet. Wel frappant, ik heb natuurlijk meteen even gegoogeld en progesteron wordt normaal door je eierstokken aangemaakt. Daar heb ik er nog maar 1 van. Met name in de tweede helft van de menstruatiecyclus (dat is ook waar al die ovulatietesten op werken) en dan heb ik ook heel vaak last van contactbloedingen na het vrijen. Voor mij is het eigenlijk wel een uitgemaakte zaak, het is het progesteron en met die injecties blijf ik gewoon 42 weken zwanger! Nu vent er nog even net zo over denken...

Hel, ik weet niet waarom dat maar tot 34 weken is. Bij tweelingzwangerschappen gebruiken ze het ook, maar dan gaan ze tot 36 weken door.
Ik heb iedereen een mail gestuurd wb de bloemen, maar voel je alsjeblieft niet verplicht mee te doen hoor!!!

Als je niet mee wilt doen, wil je mij dan wel even een mailtje hierover sturen?

Thanx, Amalia
42 weken ga je ook niet vrolijk van worden

Maar mocht het ooit eens zover komen, dan onthou ik dat je dit nu gezegd hebt
Amaal, meel.
Ik zou dan echt helemaal nergens meer over durven zeuren. Wij hebben een hoop verjaardag in december en begin jauari, dus ik had Max geinstrueerd niet dan en dan te komen. Daar heeft hij zich keurig aan gehouden...
Ja, lach maar. Het kind heeft daarna nooit meer zo goed naar iets geluisterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven