zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Gaat goed met koe hoor, is de helemaal in de wolken. Voelt zich wel oke, moet vandaag nog blijven, morgen wellicht naar huis! Heb jullie felicitiaties doorgegeven!

Groetjes
Bedankt voor de update Ukkie.

Ik heb geen zin om te werken pffff... zit alleen maar stiekem te surfen, moet wel eens kunnen, toch???

Meneertje is de wanden aan het testen met zn elleboog....hahahaha

Kan je zeggen, dat ziet er raar uit.

Morgen een vrije dag...wat zal ik eens gaan doen. Ik ga iig boeken halen bij de drukker voor het kaartje (ons vorige kaartje gaat hem toch niet worden) en verder ben ik natuurlijk niet zo mobiel. Jammer is dat ik thuis geen pc/laptop heb... (forummen doe ik dus verplicht op het werk, hahaha...)
xaar dan moet je maar veel blijven werken ook al heb je bi. (bekkeninst.) anders kun je ook niet meer forummen haha.

en hoe kun je wanden testen met je elleboog???

Ik ga maar op zoek naar een laptopje oid voor thuis tijdens mijn verlof. Ik heb straks natuurlijk meldplicht en dat gaat zo lastig.

De laptop die ik thuis gebruik neemt mijn man overdag mee naar zijn werk.

Wandjes testen

Het is de kleine die probeert uit te breken, hahaha.

Hij gebruikt zn armen, benen, voeten, handen en ellebogen om zich rond te draaien of gewoon even te laten zien dat hij er nog is.

hahaha. Het is heel bizar om te zien...hoop dat ik het een keer goed op de film kan zetten dan kan ik het jullie laten zien.
@Xaartje: doe je wel rustig aan op je werk? het is inderdaad geen schande om nu al te stoppen, of misschien minder uren per dag ivm je belasting (ben ff kwijt wat voor werk je deed, sorry)

En naast de chinees: niet vergeten dat je ook geen ananashart mag eten. Kan me voorstellen dat dat zo'n gewoonte is, dat je dat eet, dat je het vergeet

En ja ik kan meteen de gyn bellen, en voordat alle vingers weer komen, ik beloof dat ik deze week ga bellen, oke?
haha we letten wel op je he cooper.

ik moet ook nog steeds een oorthermometer kopen.

zijnbij de kruidvat in de aanbieding, dus ik gister naar de kruidvat. had een hele mand vol, was ik weer op het werk (jaja heb zo'n luxebaantje dat ik kan winkelen tijdens mijn werk) natuuuuurlijk die thermometer vergeten haha.

ennuh xaartje bedoel je dit:

joehoeee, Koe is MAMA!!! gefeliciteerd! hoop dat alles goed met jullie gaat en ben zeer benieuwd naar de naam en foto's!!

xaartje; verrot zeg B.I.!!!! rustig aan doen he! en snel laptop kopen, haha!

ringel, nu ben jij aan de beurt!! tassie al ingepakt? oppas geregeld?? naam bedacht??

ukkie, fijn dat je ons op de hoogte houdt! ben je al langs geweest??

deze maand begonnen met temp. smorgens thermometer in de mond. fluctureert wel enorm. dus denk niet dat ik het goed doe. maar ben in ieder geval bezig.

verder me er steeds meer van bewust dat ik een jaar terug vol hoop dit topic opende.. denk dat ik feb naar de dokter ga. eigelijk heel bang voor alles wat die gaat zeggen...

jammer trouwens he, dat vrieskou over is!!! ukkie nog met zoon op t ijs gestaan?
lola ga je dan met je vriend samen naar de huisarts?

waarom stop je eigenlijk de thermometer in je mond> en niet in je -jeweetwel-
Stiekum tijdens mijn werk even jullie op de hoogte houden. Koe is naar huis en is nu dus thuis aan het genieten van haar prachtige dochter.

Ik ben helaas nog niet langs geweest, maar wil ze eerst ook even de rust gunnen met zijn 3en. Daarnaast wil koe mijn kleintjes ook weer zien en dus moeten die mee. Jayden wil ook heel graag knuffelen met de baby en dus gaan we zaterdag heen!

Heb er zo'n zin in. Even een half uurtje babysnuffelen!!

Heb inmiddels al wel 3 foto's op mijn telefoon staan van die prachtige meid. Ze zal een dezer dagen wel zelf de naam komen vertellen denk ik. Ik heb vanavond net als de voorgaande avonden weer telefonisch contact met haar.

Groetjes Ukkie

p.s. Inderdaad op het ijs geweest. Zal er snel een foto van plaatsen. Hij heeft genoten in elk geval
hahahaha die foto, zo voelt het af en toe wel idd.

Wat fijn om te horen dat Koe thuis is.....wemerken het vanzelf wel als ze zin en tijd heeft om weer ff on line te komen. (maakt niet dat we enorm neiuwsgierig zijn natuurlijk)

@cooper, goed zeg dat je meteen de gyn kan bellen.....zet de hele rataplan wel in beweging natuurlijk

@lola, grmpf probeer al een poosje de juiste woorden te zoeken voor wat ik wil zeggen. beetje lastig. maar het lijkt me best naar dat je met een dosis hoop dit topic hebt geopend en er van de plannen die je had nog niet zoveel tercht is gekomen. Wel goed dat je nu aan het temperaturen bent. Volgnes mij is het ook beter om rectaal (heee wat zeggen we dat netjes) te meten omdat die temperatuur meer constant is.

En idd, ik ben de volgende...ziekenhuis tas is nog niet klaar (wat moest ik ook alweer mee?) namen zijn (gelukkig!) wel bedacht (en ik wil er ook niet meer over twijfelen, maar blijf hopen dat het een wichie is) en verder is er wat gerommel. zijn geen weeen, maar er is wel het 1 en ander gaande. (denk ik/ hoop ik) gisteren aardig wat oefen weeen weg kunnen puffen en ik denk dat de kleine er ook wel uit wil. Wat xaar ook zegt, is erg bezig om de uitgang te vinden, maar weet nog niet zo goed waar die moet duwen ofzo.....

oei.....dat was een kramp op de juiste plek. maar zoalng het bij krampen blijft is er nog geen kind geboren netuurlijk (en het mag om mij nog wel ff blijven zitten eigenlijk)
nou ringel ik geef je een week (bij koe zat ik er ook maar een dag naast he)

ik wist eigenlijk niet dat jij nog niet wist of het een meis of een jochie was...?
hej ringel wist neit dat jij ookin bali was geweest hihi
ja ja....maar niet in Bali hoor, eerder erop. (;-P) en ik was net weer thuis toen de boel daar ontplofte......sja.

Later las ik in de flair (ja ga ook wel eens naar de concurrent) dat een meisje die daar dus wel was op het moment van ontploffing in het zelfde hotel in Kuta logeerde waar wij dus ook hebben gelogeerd. Meeen was blijd at ik tegen die tijd weer terug was zeg.
jeetje ja dat begrijp ik ja,

het was ook wel bijzonder om die 2 cafe's (restaurant, discotheek whatever) nog steeds leeg te zien staan met rouwkransen ervoor.

ik en mn vriend zijn toen in legian geweest, naar kuta.

echt supermooi bali.

als mijn vriend mij ooit nog een keer ten huwelijk vraagt gaan we daarheen op huwelijksreis!!!
Hey Lieve meiden!!!

Hier een enorme trotse mama!!!!!!! Ik zal jullie niet langer i spanning houden haar naam: SYENNA AYMEE!! Roepnaam: SYENNA!!

Zo ff tijd voor mezelf, kraamhulp is om 14.00uur weggegaan ik ben om 12.30uur al op bed gegaan net ff de kleine gevoed en nu tijd voor jullie!!!

De Bevalling, maandag morgen om 11uur waren we in het ziekenhuis, om 11.30 kwam een verloskundige {lag ik inmiddels al op de verloskamer} even kijken hoe de zaken ervoor stonden, 3cm ontsluiting!! ze zegt we kijken even een uur/1,5 aan en dan ga ik even weer ontsluiting bekijken!! Dus dan lig je daar "te wachten op wat komen gaat"!! Wel steeds meer/vaker weeen... en idd toen de verloskundige weer ging voelen, 5 cm ontsluiting!! Ging snel, ze heeft mijn vliezen gebroken, en zegt, Zo meid we gaan bevallen!! {werd er ff heel emotioneel van toen ze dat zei!!} toen was het ook ineens heftig, enorme rugweeen/overgeven en wist ff niet waar ik met mezelf heen moest!! mijn mannetje was super lief en bezorgd!! Heeft me super gesteunt, die topper!!!

Kon de weeen niet meer opvangen ivm rug! kreeg pijnstilling, infuus erin, pijnstililng aangesloten en tja hoor persdrang!!! Verloskundige kijken 8cm ontsluiting, ze zegt we gaan ons klaarmaken voor het persen en de komst van de kleine!! Wat er dan allemaal door je heen gaat onvoorstelbaar!!! Om 16.00 uur mocht ik beginnen met persen...... en om 16.32 is onze prachtige dochter geboren!! Wat een bijzonder gebeurtenis meiden, ongelooflijk wat dat met je doet!!! Ze lag op mijn buik en ik keek naar der en dacht, jou ken ik al meid, je bent onze kleine meid!!! ons wondertje!! op slag verliefd en intens gelukkig!!! Niet te beschrijven........

Het leek me wel wat om te gaan douche, ja ja Koe krijg je zomaar niet klein!! Dusse 2 meiden met me mee naar de douche en ik ging van de sokken.. in de douche ff op stoel gezeten, kwam een lading bloed, dus kon weer terug naar mijn bed zonder te douche.. helaas wilde mijn baarmoeder niet zakken en hebben ze flink zitten drukken in mijn buik AUW!! Kwam me toch een lading bloed/stolsels enzo uit { zal de details besparen} en kreeg infuus voor mijn baarmoeder!! Op bed gewassen.. lekker fris en fruitig!! Op naar de opa's en oma's en andere lieve familie!!

Wat een dag meiden, die vergeet ik echt niet, vooral het 1ste moment als je dan de kleine meid in je armen hebt en een ENORME trotse papa naast je heb staan, dan vergeet je de hele wereld om je heen!!

Helaas moest ik blijven ivm veel bloedverlies, was erg zwak ook al voelde ik me super!! Nu gelukkig thuis....heerlijk!! Vanmorgen een k*t morgen gehad, mijn hart was helemaal van de leg, dus ha nog hier geweest, duurde erg lang voordat mijn hart weer rustig was!! Komt hoogstwaarschijnlijk door bloedverlies/bloedarmoede/spanningen/emoties/slaap tekort... krijg oproep zsm voor de cardioloog en moet me heel rustig houden!! Dus dat moet ik dan ook zeker maar doen ik wil er voor mijn meissie gewoon zijn! visite komt wel weer, ff vandaag en morgen deur op slot zeg maar!!! anders komt het niet goed met mij!!..........

Meiden ik ga ff genieten van mijn meissie!! Ik kom snel weer langs!!

Dikke kus van een hele trotste mama !!

Nog even een foto van een trotse Koe en een hele mooie meid!!
JAAAAAAAAAAAAAAA Koe,

Wat moooooi!

Ik zat al de hele dag aan je te denken en was zooo benieuwd naar je 'kalfje'

Wat een stuk!

Een heftig verhaal je bevalling, maar gelukkig is alles in grote lijnen heel goed gegaan. Geweldig.

Wat zullen jullie trots zijn!

Zelfs ik ben trots, ik heb zo meegeleefd. Zelfs mn man is op de hoogte van alle ins and outs.

En wat een prachtige naam. Heel stijlvol.

Geniet van elkaar. Visite kan altijd nog. Dit is jullie moment.

Van mij in ieder geval een heeeeeeeeele dikke knuffel!

@ iedereen, ik ben bezig met een 'babywebsite'. Waar fotos en filmpjes opkomen (ook van echo, maar ook van mn rock-and-roll buik) Zodra het een beetje af is wil ik jullie het adres wel geven, maar dat zal waarschijnlijk per priveberichtje gaan, dat kan toch hier??

Fijne dag verder

ps vanmiddag naar mensedieck voor m'n bekken!!
ooooooh wauw koe wat een heerlijke foto (wederom ff traantje weg pinken) maar wt een bevalling zeg. En een ontzettend mooie naam. De trotsheid spreekt helemaal van uit je berichtje.....(krijg er nog meer zin in)

Zat idd ook al te wachten op een berochtje, vandaar dat ik ook nog niks gepost heb, maar hier is alles nog binnenboord. Ben druk bezig geweest met de babykamer maar gaat toch meer tijd in zitten dan gedacht, nu even snel nog bedenken wat we gaan eten. Durf geen chinees te eten.....je weet niet wat e vankomt he.

@xaar hoe was de mensendieck?
- ik ga strakkies. maar schaam me een beetje, hadden brunch op het werk en heb me het ongans gegeten hahaha. Ik kan niet eens rechtop zitten. Voel me net een olifant hahahaha
Bevalling was heftig maar toen ik mijn kleine meissie vast had was ik dat weer vergeten!!!!! Ga nu lekker op bed, trusten dames
Koe, je moet allang op bed liggen!!! Ik kom zaterdagmiddag met je kleine Syenna knuffelen. Kan Jayden direct zijn bruid ontmoeten en knuffelen hahahahaha.

Meiden verder alles goed, drukke zeer drukke werkdag gehad en vanaf 4 uur vanmorgen wakker ivm spokende dochter, dus ik ga te bedde.

Groetjes Ukkie
koe nogmaals gefeliciteerd, en wat een geweldige foto!!!!!

leeeuke naam trouwens!!!

heel veel plezier met jullie dochter en doe t rustig aan he.

en jaja heb vandaag ook een oorthermometer gekocht. ben van plan hem morgen te gaan gebruiken.,
wauw koe!! wan t prachtige meid en prachtige naam! en wat n geweldig bericht heb je gepost!! 1 en al geluk en trotsheid.

geniet er lekker van!!!

hoop dat de hartkloppingen nu wat afnemen! gelukkig had je dat tijdens de bevalling niet!!

@KK oorthermometer??? werkt dat ook?? in mijn mond absoluut niet hoor, wisselt zo sterk!!

enne rectaal opperde iemand hier.. is dat niet gewoon in je doos?? zit niet zo in die termen, haha!
LolaM, je zit in de buurt.

Rectaal is in je anus.

Dat schijnt de meest nauwkeurige manier te zijn.

In mn oor verschilt het per oor soms een hele graad. (heb ik ook wel rare oren hoor)

Vandaag bij de Verloskundige geweest. Alles weer prima. Kleine man is al een stukje ingedaald, hoi hoi. Dus dat is positief. Alles wat hij gegroeid is in 3 weken is vooral naar beneden toe in plaats van naar boven. Ben ik erg blij mee. Geeft me toch wat meer vertrouwen in een thuisbevalling.

Mensedieck was goed gister. Veel geleerd, goeie oefeningen gehad. Nu mn best doen en hopen dat het wat beter wordt.

fijne dag meiden~!!!
Ik ben vandaag weer goed gekeurd door de verloskundige...en zelfs een kilo afdgevallen!

babykamer is nu klaar....maar eigenlijk wil ik hier op het forum liever geen foto's plaatsen. Mensen die het willen kunnen me hier wel herkennen (meisje heeft een nogal opvallende naam die ik hier gewoon gerbuik op het forum) maar wil dat soort dingen wel een beetje prive houden. Als het geod is kan ik jullie vriendjes maken en dan via die weg m'n hyves geven (daar komen de foto's op te staan iig)

zo even ego bericht ga ff bank hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven