zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Dekentje en Swirls, ik duim ook voor jullie vandaag!
Ik hoop dat het mooi gegroeid is Swirls

Hier gaat het wle OK. Sinds gisteren misselijk in de ochtend en ik hoor van iedereen dat dat een goed teken is.

Blegh, ik had wel een ander goed teken willen hebben .

Verder heel erg moe, zere borsten en wat steekjes in mijn onderbuik..

Nou ja, op naar de 31e.. Eerst MvM volgende week woensdag.
Net weer een follikelmeting gehad.

Een dominante follikel die nu, op cd 12, 16 mm is. Eentje van 13 en een paar van 10. Die ene dominante groeit mooi door dus. Morgen nog een keer meten en daarna zeer waarschijnlijk aan de slag.

Goeie uitkomst dus!
Goed nieuws Swirls! Fijn!
Wat heftig Huisje, ik hoop voor jullie dat er deze week goed nieuws uit de echo komt. Wel fijn dat het goed lijkt te gaan met het hartje. Alle goeds gewenst!

En Swirls, goed dat je follikels goed groeien! Alvast veel plezier met aan de slag gaan . Chantilly, die misselijkheid zal inderdaad een goed teken zijn, maar hopelijk trekt dat ook snel weer weg. Wordt het al lastig met je werk 's ochtends?

Hier alles goed, morgen een echo, nog 24 uur, zit nu al af te tellen .
happiness = reality - expectations
Vandaag is mijn NOD, ben nog niet ongesteld tot nu toe dus het is nog spannend! Durf alleen niet te testen dus ik wacht nog maar even tot morgen iig.
Oeh spannend dekentje!

Leuk Whoops, ik snap wel dat je al af telt haha. Is het een groei echo? Of een pretecho?
Spannend, Dekentje! Ik duim nog even door!

En Swirls, fijn dat de uitkomst goed is! Is het nu zo dat je als het goed is over een paar dagen je eisprong hebt? Of hoe moet ik het zien met die meting?
Oh dekentje, ik hoop het zo! Kun je aansluiten bij mij!!
Ja ik hoop het ook Chantilly!!
Ik duim heel hard voor je dekentje!!

Knotje, de meting morgen is om te kijken hoe de follikel gegroeid is. En als het goed is heb ik dan inderdaad ergens deze week mijn eisprong. Ze kunnen aan de hand van de grootte ongeveer voorspellen wanneer hij gaat springen. Na de verwachte eisprong gaan ze dan nog een keer kijken. Is de follikel dan weg? Dan gaan ze ervan uit dat de eisprong geweest is.
Spannend, Swirls! Hopelijk is ie goed gegroeid en hebben jullie ook eindelijk een eerlijke kans!

Dekentje, ik wacht in spanning af hoe het met jou is!

Hier nog 1 nachtje slapen! Zo benieuwd!
Ik ben telkens aan het verversen hier! Spannend Dekentje!

En Swirls, ik hoop dat het deze ronde eens een echte kans gaat worden Zou zo mooi zijn!
Nog niks tot nu toe. Wel heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden en wel last van m'n borsten. Aaaaaah ik durf niet te testen!!! Heb wel een test in huis.. wat vinden jullie?
@Dekentje, testen!!!! Ik ben zo benieuwd!

Ik ga mega hard duimen voor een positieve test!

@Chantilly: ik hoop ook dat we deze ronde ook echt een goede kans maken. Man is ervan overtuigd dat het snel raak kan zijn. Ik weet het zo net nog niet, haha.
Gewoon testen!! Ik heb nu nog steeds soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden en echt, mijn testen zijn knallers!
En Dekentje? Heb je al getest? Ik zit in spanning hier, haha.

Moet zeggen dat ik voor elke ziekenhuis afspraak toch wel een beetje zenuwachtig ben. Zo stom....
Gewoon testen inderdaad! Ik had ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden.

Spannend, ik duim hier heel hard!
Ik duim ook mee! Voor Dekentje en de eitjes van Swirls.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zwanger!!

2 dikke strepen!

Woeeeeeeeeeeeh super blij!
Jaaaaaaaa!! Gefeliciteeerd!!
JAAAAAAAA!!!! Super! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Dekentje! Het jaar begint goed

Hopelijk hebben Juffert en Swirls ook snel een positieve test.
Jeeeeeej!!! Gefeliciteerd Dekentje! Hopelijk zet deze positieve trend door naar Swirls en Juffert .
happiness = reality - expectations
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven