Hoe is het mogelijk? Waar is dat ding?
dinsdag 17 januari 2017 om 13:01
Ik snap er niks van! Baby vind het leuk om met de afstandsbediening te spelen en heeft de tv aangezet. Hij ligt nu te slapen en ik wil de tv uitzetten maar hij is nergens te bekennen. Baby is in woonkamer met open keuken en gang geweest maar daar ligt hij niet. Hoe kan dat nou? Jullie kunnen natuurlijk niet zien waar hij ligt maar wellicht weten jullie nog gekke plekken waar ik nog niet heb gekeken. Ik heb geen groot huis maar hij is toch echt weg!
dinsdag 17 januari 2017 om 14:33
quote:clueless17 schreef op 17 januari 2017 @ 13:56:
Bij ons zou hij in de speelgoedla liggen. Of onder de zitting van de loopauto .
Ook weleens wat terug gevonden in de romper .Wow flashback! Ik zat toevallig van de week aan m'n kinderen te vertellen wat een doerak de jongste vroeger was. Dat hij m'n autosleutels eens in de toiletpot gegooid had. Maar die loopauto.. ja, werkelijk álles ging onder die zitting, was dat alweer helemaal vergeten
Bij ons zou hij in de speelgoedla liggen. Of onder de zitting van de loopauto .
Ook weleens wat terug gevonden in de romper .Wow flashback! Ik zat toevallig van de week aan m'n kinderen te vertellen wat een doerak de jongste vroeger was. Dat hij m'n autosleutels eens in de toiletpot gegooid had. Maar die loopauto.. ja, werkelijk álles ging onder die zitting, was dat alweer helemaal vergeten
dinsdag 17 januari 2017 om 14:58
Haha zo herkenbaar. Hier ook een kleine verstopper. Er ligt standaard iets wat daar niet hoort in de wasmachine, en momenteel ben ik het doucheputje kwijt.
Laatst had ie trouwens mijn paspoort uit mijn tas gehaald. Werkelijk overal gezocht, maar je weet iddniet waar je moet beginnen. Uiteindelijk een week later bij toeval teruggevonden in de boekenkast.... Lekker onopvallend, eenkleinboekje tussen allerlei grotere kleurige exemplaren.
Laatst had ie trouwens mijn paspoort uit mijn tas gehaald. Werkelijk overal gezocht, maar je weet iddniet waar je moet beginnen. Uiteindelijk een week later bij toeval teruggevonden in de boekenkast.... Lekker onopvallend, eenkleinboekje tussen allerlei grotere kleurige exemplaren.
dinsdag 17 januari 2017 om 15:07
Fijn dat hij terecht is ! Zo heb ik eens de favoriete schoenen van dochter gesloopt...
Mijn zoon had haar schoenen te pakken en heeft ze toen in de openstaande wasmachine in de bijkeuken gedaan en ik heb het niet gezien. De volgende morgen hup wasje erin en draaien maar en daaaaaaag schoenen
Vanaf die tijd geeft ik eerst de trommel een slinger voordat ik er was in doe.
Mijn zoon had haar schoenen te pakken en heeft ze toen in de openstaande wasmachine in de bijkeuken gedaan en ik heb het niet gezien. De volgende morgen hup wasje erin en draaien maar en daaaaaaag schoenen
Vanaf die tijd geeft ik eerst de trommel een slinger voordat ik er was in doe.
dinsdag 17 januari 2017 om 16:10
dinsdag 17 januari 2017 om 18:18
Een van mijn dames heeft een de autosleutels van de geleende auto van schoonouders ( om op vakantie te gaan) gepakt en verstopt in een pan en dan in de oven van de speelkeuken.
Ze was toen al 4 en ging naar school en we hebben de hele ochtend gezocht. Elkaar beschuldigd van het kwijtraken de dag ervoor. De auto moets terug want schoonvader had hem nodig die dag....
Ineens dacht ik aan alle dingen die in de jaren ervoor in die oven gevonden waren... Na 3 uur zoeken en ruzie waren ze terecht.
Ze was toen al 4 en ging naar school en we hebben de hele ochtend gezocht. Elkaar beschuldigd van het kwijtraken de dag ervoor. De auto moets terug want schoonvader had hem nodig die dag....
Ineens dacht ik aan alle dingen die in de jaren ervoor in die oven gevonden waren... Na 3 uur zoeken en ruzie waren ze terecht.
dinsdag 17 januari 2017 om 18:55
quote:dilligaf schreef op 17 januari 2017 @ 14:33:
[...]
Wow flashback! Ik zat toevallig van de week aan m'n kinderen te vertellen wat een doerak de jongste vroeger was. Dat hij m'n autosleutels eens in de toiletpot gegooid had. Maar die loopauto.. ja, werkelijk álles ging onder die zitting, was dat alweer helemaal vergeten Hier ook een keer een tuitbeker melk. Tot zoon hem een paar dagen later kwam brengen ;mama bah! Hij had een slok genomen, ieuww!
[...]
Wow flashback! Ik zat toevallig van de week aan m'n kinderen te vertellen wat een doerak de jongste vroeger was. Dat hij m'n autosleutels eens in de toiletpot gegooid had. Maar die loopauto.. ja, werkelijk álles ging onder die zitting, was dat alweer helemaal vergeten Hier ook een keer een tuitbeker melk. Tot zoon hem een paar dagen later kwam brengen ;mama bah! Hij had een slok genomen, ieuww!
dinsdag 17 januari 2017 om 20:28
quote:Noopes schreef op 17 januari 2017 @ 19:55:
Oei ik had niet op dit topic moeten reageren! Zoon heeft de afstandsbediening van de rolluiken verstopt... we zijn inmiddels een paar uur verder maar nog steeds niet gevonden!Gewoon afwachten
Mijn doucheputje is inmiddels terecht, zoonlief liep er ineens mee rond. Nog steeds geen idee waar hij het verstopt had, maar het is er iig weer.
Oei ik had niet op dit topic moeten reageren! Zoon heeft de afstandsbediening van de rolluiken verstopt... we zijn inmiddels een paar uur verder maar nog steeds niet gevonden!Gewoon afwachten