kleurenanalyse
zondag 29 oktober 2006 om 20:47
zaterdag 4 november 2006 om 18:00
quote:
quote: marat reageerde
Ik heb dus donkerbruin haar en groen-blauwe ogen.
Volgens mij blijf je altijd hetzelfde kleurtype.
Ik heb nu eindelijk een hele mooie lipgloss/lipstick gevonden van Shiseido.
Donkerrood met een beetje cerise(S5)
Heel natuurlijk.
Oh met jouw tip ben ik echt heel erg blij!
Ik heb zelf nl ook een lipgloss/lipstick uit die serie van shiseido en die vind ik dus ontzettend fijn alleen dat is dus niet de goede kleur.
Ik heb even op de site gekeken maar ik vind de kleuren daar lang niet overeenkomen met de kleuren die ik hier thuis heb, of mijn monitor staat niet goed afgesteld dat kan ook nog.
Maar ik ga zeker kijken naar jouw kleur, zo te horen lijkt het me een hele mooie kleur, ben heel erg benieuwd en laat nog wel eens wat van me horen.
In ieder geval heel erg bedankt voor je tip!
Marat, hij is echt he-le-maal goed!! Vanmiddag in de winkel gekeken en ik vond hem zo mooi dat ik hem gelijk gekocht heb.
Deze kleur zocht ik, hij is echt super!
Zelf zou ik hem zo voorbij gelopen zijn, gedacht hebben dat ie te bruin zou zijn maar op mijn lippen is ie zo mooi, precies de goede kleur! En mooie glans, ja dit is hem helemaal!
Heel erg bedankt voor je tip!
quote: marat reageerde
Ik heb dus donkerbruin haar en groen-blauwe ogen.
Volgens mij blijf je altijd hetzelfde kleurtype.
Ik heb nu eindelijk een hele mooie lipgloss/lipstick gevonden van Shiseido.
Donkerrood met een beetje cerise(S5)
Heel natuurlijk.
Oh met jouw tip ben ik echt heel erg blij!
Ik heb zelf nl ook een lipgloss/lipstick uit die serie van shiseido en die vind ik dus ontzettend fijn alleen dat is dus niet de goede kleur.
Ik heb even op de site gekeken maar ik vind de kleuren daar lang niet overeenkomen met de kleuren die ik hier thuis heb, of mijn monitor staat niet goed afgesteld dat kan ook nog.
Maar ik ga zeker kijken naar jouw kleur, zo te horen lijkt het me een hele mooie kleur, ben heel erg benieuwd en laat nog wel eens wat van me horen.
In ieder geval heel erg bedankt voor je tip!
Marat, hij is echt he-le-maal goed!! Vanmiddag in de winkel gekeken en ik vond hem zo mooi dat ik hem gelijk gekocht heb.
Deze kleur zocht ik, hij is echt super!
Zelf zou ik hem zo voorbij gelopen zijn, gedacht hebben dat ie te bruin zou zijn maar op mijn lippen is ie zo mooi, precies de goede kleur! En mooie glans, ja dit is hem helemaal!
Heel erg bedankt voor je tip!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 7 november 2006 om 11:53
@ Johan. Ik vraag me af of het mogelijk een losse kleurkaart bij jullie te kopen. Mijn vriend vind heel dat 'kleurengedoe' namelijk maar onzin en vindt dat ik (lente1) gewoon zwart moet dragen. Hij draagt zelf ook heel veel zwart en ik vind dat niet leuk staan, hij is namelijk hartstikke blond. Maar ik kan hem niet overtuigen en hij zal dus ook nooit naar jullie gaan voor een advies.
Omdat hij in vergelijking met mij heel roze is en blond haar en blauwe ogen heeft denk ik dat hij een zomer1 is. En ik zou het leuk vinden als ik weet welke kleuren hem goed staan zodat ik hem tijdens het winkelen een beetje kan beinvloeden
Omdat hij in vergelijking met mij heel roze is en blond haar en blauwe ogen heeft denk ik dat hij een zomer1 is. En ik zou het leuk vinden als ik weet welke kleuren hem goed staan zodat ik hem tijdens het winkelen een beetje kan beinvloeden
dinsdag 7 november 2006 om 11:53
Hallo Johan, ik ben nu ook heel nieuwsgierig geworden en wil ook graag
een kleurenanalyse laten doen. Ik woon zelf in Zoetermeer en had ergens
gelezen dat jullie iemand in Zoetermeer met een eigen studio hebben.
Kan je mij het telefoonnummer geven van diegene? En werkt deze persoon
op dezelfde manier als jullie?
Ik hoor het wel, alvast bedankt! Ben heel erg benieuwd.
een kleurenanalyse laten doen. Ik woon zelf in Zoetermeer en had ergens
gelezen dat jullie iemand in Zoetermeer met een eigen studio hebben.
Kan je mij het telefoonnummer geven van diegene? En werkt deze persoon
op dezelfde manier als jullie?
Ik hoor het wel, alvast bedankt! Ben heel erg benieuwd.
dinsdag 7 november 2006 om 12:47
Hallo allemaal,
Ik heb nu even geen tijd om dit topic door te lezen, maar ben op zich wel nieuwsgierig naar een kleuranalyse. Hoeveel kost het precies in Haarlem?
Ik snap helemaal niets van die kleurtypes.
Heb zelf donkerbruin haar met een beetje rood, lichte huidskleur ( Aziatisch) en groengrijze ogen. Dacht altijd dat koele kleuren me wel mooi staan, maar twijfel een beetje.Koop veel te veel zwarte kleding. Kan ook nooit de goede kleur make up vinden, wordt altijd te oranje.
Ik heb nu even geen tijd om dit topic door te lezen, maar ben op zich wel nieuwsgierig naar een kleuranalyse. Hoeveel kost het precies in Haarlem?
woensdag 8 november 2006 om 13:18
quote:
Hallo allemaal,
Heb zelf donkerbruin haar met een beetje rood, lichte huidskleur ( Aziatisch) en groengrijze ogen. Dacht altijd dat koele kleuren me wel mooi staan, maar twijfel een beetje.Koop veel te veel zwarte kleding. Kan ook nooit de goede kleur make up vinden, wordt altijd te oranje. Heeeej Angelic! Leuk je weer te zien!
Ff off topic: hoe gaat het met je?
Dan ontopic: ik weet al niet meer precies wat het kost in Haarlem, we waren er ook met 3 vrouwen van het forum. Met meer mensen gaan is goedkoper.
Maar moet je echt doen zo'n kleurenanalyse, het bespaart je een hoop geld omdat je dan wel de goede kleur make-up koopt. (heb je trouwens dat de lipsticks die je in het bruin koopt uiteindelijk op je lippen oranje er uit zien?)
Oh kijk hier is de site en daar kun je ook de tarieven vinden. Laat je er niet door afschrikken want een keer een verkeerde kleur jas of een broek en make-up in de verkeerde kleur kopen dan had je het er al weer uitgehad.
Hallo allemaal,
Ff off topic: hoe gaat het met je?
Dan ontopic: ik weet al niet meer precies wat het kost in Haarlem, we waren er ook met 3 vrouwen van het forum. Met meer mensen gaan is goedkoper.
Maar moet je echt doen zo'n kleurenanalyse, het bespaart je een hoop geld omdat je dan wel de goede kleur make-up koopt. (heb je trouwens dat de lipsticks die je in het bruin koopt uiteindelijk op je lippen oranje er uit zien?)
Oh kijk hier is de site en daar kun je ook de tarieven vinden. Laat je er niet door afschrikken want een keer een verkeerde kleur jas of een broek en make-up in de verkeerde kleur kopen dan had je het er al weer uitgehad.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 8 november 2006 om 16:45
quote:Hoi Johan, ik heb even een vraagje over het boek Colour Me Confident. Dit boek zou vanaf september ook in het Nederlands verkrijgbaar zijn. Weet jij misschien waar ik dit kan kopen. Of is het alleen nog maar in eht engels te koop? Hoi Madiken,
Reeds te bestellen bij Bol.com ISBN 0600614999 (16,49 euries)
Reeds te bestellen bij Bol.com ISBN 0600614999 (16,49 euries)
donderdag 9 november 2006 om 16:04
Bedankt Jasmine! Ik zal er eens voor gaan sparen.
( Schreef ze, gekleed in wederom een zwart vest en de eeuwige spijkerbroek.)
Offtopic: Met mij gaat het goed, met jou? Wil eigenlijk niet meer zo open en bloot op het forum schrijven. Misschien kan de Angel onze mailadressen even uitwisselen? ( Heb alleen wel een ander mailadres nu, maar dat loopt wel los denk ik.)
Offtopic: Met mij gaat het goed, met jou? Wil eigenlijk niet meer zo open en bloot op het forum schrijven. Misschien kan de Angel onze mailadressen even uitwisselen? ( Heb alleen wel een ander mailadres nu, maar dat loopt wel los denk ik.)
zaterdag 11 november 2006 om 22:08
Er wordt heel erg ingewikkeld gedaan over die kleurenanalyse. En misschien zou ik dat ook moeten doen, dan kan ik mijn tarieven flink verhogen. Maar elke kapper/hairstylist zou het moeten kunnen, net als elke visagiste.
Sinds kort houd ik in mijn zaak metamorfoseavonden, samen met een visagiste. Waarbij elke deelneemster een kleurenanalyse krijgt, op basis waarvan de make up en haarkleur wordt bepaald, maar op basis waarvan je ook genoeg richtlijnen hebt voor de samenstelling van je persoonlijke gardarobe.
Sinds nog korter biedt die visagiste die kleurenanalyse plus make up ook aan buiten de metamorfoseavonden om, gewoon bij mij in de zaak, op afspraak. Kosten 45 euro. Als je het combineert met een kappersbezoek betaal je slechts 37,50.
Kijk maar ff op mijn site: www.invitation.nu en dan onder Hot News.
Sinds kort houd ik in mijn zaak metamorfoseavonden, samen met een visagiste. Waarbij elke deelneemster een kleurenanalyse krijgt, op basis waarvan de make up en haarkleur wordt bepaald, maar op basis waarvan je ook genoeg richtlijnen hebt voor de samenstelling van je persoonlijke gardarobe.
Sinds nog korter biedt die visagiste die kleurenanalyse plus make up ook aan buiten de metamorfoseavonden om, gewoon bij mij in de zaak, op afspraak. Kosten 45 euro. Als je het combineert met een kappersbezoek betaal je slechts 37,50.
Kijk maar ff op mijn site: www.invitation.nu en dan onder Hot News.
zondag 12 november 2006 om 12:45
zondag 12 november 2006 om 13:05
@Madiken
Dat was snel uitgezocht. De site van CMB Nederland www.coulormebeattifull.nu gaf het antwoord. Het boek wordt voorlopig niet in een nederlandse versie geleverd.
@allen
Staan op die site overigens leuke producten te koop die ook als uitgangspunt onze indeling in 12 types hanteren; leuk voor jullie verlanglijstjes met Sinterklaas en Kerst
Dat was snel uitgezocht. De site van CMB Nederland www.coulormebeattifull.nu gaf het antwoord. Het boek wordt voorlopig niet in een nederlandse versie geleverd.
@allen
Staan op die site overigens leuke producten te koop die ook als uitgangspunt onze indeling in 12 types hanteren; leuk voor jullie verlanglijstjes met Sinterklaas en Kerst
zondag 12 november 2006 om 13:07
Moet natuurlijk zijn http://www.colormebeautiful.nu