Afval Challenge 2017
zondag 1 januari 2017 om 15:13
En we gaan weer door!
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in
(vanuit: "Afval Challenge")
1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.
Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in

It's not always easy, but it's worth it.
vrijdag 20 januari 2017 om 08:29
Ja, klopt Evda, ik zit er zelf gewoon erg mee. Vind het niet mooi, vooral dat vet op m'n benen niet
Ik ga nu voor de 63. Haalbaar, maar ook een mooi gewicht (vind ik zelf) - 61 is leuker, maar 63 ben ik al blij haha.
Het gewicht heb ik nu in dusverre geaccepteerd in; ik kan hier weinig aan doen, maar dat maakt het tegelijk wel een frustratiedingetje; maakt niet uit hoe gezond je leeft, gaat er niet af.
Wat betreft die honger; door kou moet je lichaam opwarmen, dus kan best gerelateerd zijn. Op de fitness/krachttraining facebook groep waar ik bij zit (hahahaha) komt dit momenteel ook veel naar voren, dus denk idd dat het winter gerelateerd is, die trek.
Twilight: Hihi de weegdag was 'vroegahh' ook de vrijdag, maar dat beviel de meesten niet, dus toen werd het maandag.
Ik vind het tijd voor lente
Ik mis de zon.

Ik ga nu voor de 63. Haalbaar, maar ook een mooi gewicht (vind ik zelf) - 61 is leuker, maar 63 ben ik al blij haha.
Het gewicht heb ik nu in dusverre geaccepteerd in; ik kan hier weinig aan doen, maar dat maakt het tegelijk wel een frustratiedingetje; maakt niet uit hoe gezond je leeft, gaat er niet af.
Wat betreft die honger; door kou moet je lichaam opwarmen, dus kan best gerelateerd zijn. Op de fitness/krachttraining facebook groep waar ik bij zit (hahahaha) komt dit momenteel ook veel naar voren, dus denk idd dat het winter gerelateerd is, die trek.
Twilight: Hihi de weegdag was 'vroegahh' ook de vrijdag, maar dat beviel de meesten niet, dus toen werd het maandag.
Ik vind het tijd voor lente

vrijdag 20 januari 2017 om 08:37
Twilight en Evda, wat fijn om te horen dat jullie wat lichter wegen!
Judith, ben blij dat je positief reageerd op je gewicht, nice!
En mijn lijstje is niet zo mooi van gisteren want het lijkt alsof ik netjes had gegeten maar het
is veel hapje hier hapje daar werk...
Ik heb deze week best veel rijst (eigenlijk normaal) gegeten, ik ben bang dat ik wat zwaarder weeg
of stabiel blijft. Ik zie het ook bij mijn buik
Twilight, ik weet niet wat je lust maar meestal maak ik mijn salades zo:
ijsbergsla
Rode uitjes
Komkommer
Olijven
Paprika maar dat lust je niet
(En wat er nog meer ligt in de koelkast)
Gekookt eitje of 2
Tonijn in olie/ gerookte kipfilet/ Zalm of fetakaas.
Beetje citroensap, snufje zout en peper.(eventueel een beetje peterselie)
Judith, ben blij dat je positief reageerd op je gewicht, nice!
En mijn lijstje is niet zo mooi van gisteren want het lijkt alsof ik netjes had gegeten maar het
is veel hapje hier hapje daar werk...
Ik heb deze week best veel rijst (eigenlijk normaal) gegeten, ik ben bang dat ik wat zwaarder weeg
of stabiel blijft. Ik zie het ook bij mijn buik
Twilight, ik weet niet wat je lust maar meestal maak ik mijn salades zo:
ijsbergsla
Rode uitjes
Komkommer
Olijven
Paprika maar dat lust je niet
(En wat er nog meer ligt in de koelkast)
Gekookt eitje of 2
Tonijn in olie/ gerookte kipfilet/ Zalm of fetakaas.
Beetje citroensap, snufje zout en peper.(eventueel een beetje peterselie)
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 20 januari 2017 om 08:48
Ja, ik heb ook al zoveel honger deze week. Dacht dat het door het hardlopen kwam, maar het zou ook door de kou kunnen komen.
Ik had gister voor het eerst een lijstje gemaakt en me er braaf aangehouden tot 21 uur. Toen vroeg mijn loopmaatje na de hardlooptraining of ik even meeging naar de wijnbar bij mij om de hoek. Ay! (3 wijn en hapjes)
Zondag 1.45 uur duurloop. Dus hoop alles er voor maandag weer af te trainen.
Salades bij Mac hebben meer kcal dan hun fishburger, heb ik wel eens gelezen.
Ik had gister voor het eerst een lijstje gemaakt en me er braaf aangehouden tot 21 uur. Toen vroeg mijn loopmaatje na de hardlooptraining of ik even meeging naar de wijnbar bij mij om de hoek. Ay! (3 wijn en hapjes)
Zondag 1.45 uur duurloop. Dus hoop alles er voor maandag weer af te trainen.
Salades bij Mac hebben meer kcal dan hun fishburger, heb ik wel eens gelezen.

vrijdag 20 januari 2017 om 08:55
Gelukkig compenseert dat vele hardlopen van je Femme...
Nichtje trainde ook voor marathon en kon alles eten wat ze wilde.
Zou ik ook wel willen .
Judith snap het hoor, t is gewoon fucked up als je netjes eet en toch aankomt.
Bedenk wel, van slecht eten ga je zeker niet afvallen.
Dus je bent goed bezig! Wat zegt de huisarts ervan?
Bijna de uitslag?
Nichtje trainde ook voor marathon en kon alles eten wat ze wilde.
Zou ik ook wel willen .
Judith snap het hoor, t is gewoon fucked up als je netjes eet en toch aankomt.
Bedenk wel, van slecht eten ga je zeker niet afvallen.
Dus je bent goed bezig! Wat zegt de huisarts ervan?
Bijna de uitslag?
vrijdag 20 januari 2017 om 09:09
De salades hebben soms verhoudingsgewijs best meer kc, zeker als je alles erin doet. Maar het heeft natuurlijk wel meer voedingswaarde als bijvoorbeeld een cheeseburger. Ik vind alles wel lekker van de mac. Ik lust nu ook wel wat van de mac eigenlijk, van de ontbijtjes vind ik ook alles lekker. Maar ik maak ook geen onderscheid in chemische zooi in wat ik eet
Zelf maak ik altijd salade zelf omdat ik de kant en klare bij de super best duur vind. Sla, tomaat, komkommer, paprika, augurkjes als basis en dan bijvoorbeeld nog ei/blokjes kaas en noten/gerookte kip. Niet allemaal bij elkaar maar een van de drie.
Hier gaat het eten redelijk, gisteren onverwachts pannenkoeken gegeten want het vlees was nog niet ontdooit. Daar ging mijn planning met als gevolg dat ik 's avonds niets mocht eten. Maar gelukkig wordt ik weer ziek en dit keer neemt eetlust wel af. Snap er echt niets van, eerst paar dagen niet lekker, opgeknapt en weer ontzettend ziek geworden, vriend ook ziek geworden, beide weer opgeknapt, nu vriend weer verkouden en paar dagen later heb ik keelpijn en moe lijf. Ik wil gewoon niet nog een keer ziek worden, zou al de derde keer zijn in twee maanden. Bah, doe mij ook maar de lente.
Gewicht is hier stabiel, blijf rond de 62 kilo hangen. Vrijdag is wel altijd mijn lichtste dag omdat ik me tijdens het werk het beste gedraag. In het weekend eet ik toch wat meer of je gaat uit eten.
@ Lekker Twilight, en dat met een speklap
@ Evda, hier ook steeds koud. Zou gewoon lekker blijven eten zoals je nu doet, maar misschien een boterham extra voor de honger zodat je geen chips gaat snaaien? Zolang je afvalt zou ik me er niet te druk om maken en het gaat ook niet met hele grote stappen.
@ Jane, heel veel was het toch ook niet? Plakje, bolletje, kliekje en hapje. Dan snap ik best dat je nog wat trek hebt. Wat is er zo speciaal aan de maiswafels die jullie hier allemaal eten?
@ Femme, je hebt in ieder geval hardgelopen voordat je aan de wijn ging! Moet kunnen en zeker als je zondag ook weer zoveel kc gaat verbranden.
@ juiste instelling Judith, gewoon zo doorgaan!
Zelf maak ik altijd salade zelf omdat ik de kant en klare bij de super best duur vind. Sla, tomaat, komkommer, paprika, augurkjes als basis en dan bijvoorbeeld nog ei/blokjes kaas en noten/gerookte kip. Niet allemaal bij elkaar maar een van de drie.
Hier gaat het eten redelijk, gisteren onverwachts pannenkoeken gegeten want het vlees was nog niet ontdooit. Daar ging mijn planning met als gevolg dat ik 's avonds niets mocht eten. Maar gelukkig wordt ik weer ziek en dit keer neemt eetlust wel af. Snap er echt niets van, eerst paar dagen niet lekker, opgeknapt en weer ontzettend ziek geworden, vriend ook ziek geworden, beide weer opgeknapt, nu vriend weer verkouden en paar dagen later heb ik keelpijn en moe lijf. Ik wil gewoon niet nog een keer ziek worden, zou al de derde keer zijn in twee maanden. Bah, doe mij ook maar de lente.
Gewicht is hier stabiel, blijf rond de 62 kilo hangen. Vrijdag is wel altijd mijn lichtste dag omdat ik me tijdens het werk het beste gedraag. In het weekend eet ik toch wat meer of je gaat uit eten.
@ Lekker Twilight, en dat met een speklap

@ Evda, hier ook steeds koud. Zou gewoon lekker blijven eten zoals je nu doet, maar misschien een boterham extra voor de honger zodat je geen chips gaat snaaien? Zolang je afvalt zou ik me er niet te druk om maken en het gaat ook niet met hele grote stappen.
@ Jane, heel veel was het toch ook niet? Plakje, bolletje, kliekje en hapje. Dan snap ik best dat je nog wat trek hebt. Wat is er zo speciaal aan de maiswafels die jullie hier allemaal eten?
@ Femme, je hebt in ieder geval hardgelopen voordat je aan de wijn ging! Moet kunnen en zeker als je zondag ook weer zoveel kc gaat verbranden.
@ juiste instelling Judith, gewoon zo doorgaan!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
vrijdag 20 januari 2017 om 09:51
Goed bezit femme en Twilight met dat vele sporten. Ik ben gister ook weer eens wezen sporten, gaan zwemmen:) Was wel lekker, ga ik proberen erin te houden.
Afgelopen dagen ook wel wat extra honger, heeft inderdaad misschien wel met de kou te maken. In de zomer heb ik ook alrijd minder behoefte aan eten. Ik wil zooomer, is ook met alles veel fijner. Ik ben ook steeds moe, terwijl ik wel genoeg slaap..
Hoop dat je niet weer ziek wordt Karen.
Afgelopen dagen ook wel wat extra honger, heeft inderdaad misschien wel met de kou te maken. In de zomer heb ik ook alrijd minder behoefte aan eten. Ik wil zooomer, is ook met alles veel fijner. Ik ben ook steeds moe, terwijl ik wel genoeg slaap..
Hoop dat je niet weer ziek wordt Karen.

vrijdag 20 januari 2017 om 10:12
Evda Pittig meid dat maar door kunnen eten zo. Klinkt ook helemaal niet als jij zeg maar. Kan het ook niet stress ergens over zijn?
Femme dank je wel voor de tip, ik zal eens gaan lezen daarover.
En oh ja vind ik ook verschrikkelijk die commerciele dance, maar ook al die rap-ellende tegenwoordig van ho's, bitches, skatjes, doekoe en 'je weet toch'.......
Nick Cave vind ik ook echt een super artiest! Leuk nog een 'oude alto' dus!!! Al haat ik hokjes hahaha.
Twilight dank je wel. Mooi ook zo je gewicht, en herkenbaar haha. Ik zag van de week de 80 rond, maar vorige week ook de 79,8 en uiteindelijk woog ik maandag 'gewoon' 80.7.... Zo herkenbaar! Veel plezier bij Vrienden van Amstel.
Jeetje Judith meis, wat heftig dat jouw systeem zo ontregeld is qua trek etc. Kan dat niet door de diabets komen? Maar wel fijn dat je huid er al veel mooier uitziet. Nog ene hele week wachten ja? pfff.... Knuffel voor jou. En ja alsjeblieft de zon terug! Ik ben de kou wel zat nu ook ja.
Karen hopelijk wordt je niet weer ziek. Sterkte meis.
Hier gaat deze week het afvallen prima. beter dan gedacht eigenlijk. Komt denk ik ook omdat ik het sporten dat ik vorige week heb overgeslagen nu inhaal. En wat karen ook zegt, doordeweek is het makkelijker dan in het weekend lijkt wel. Ik denk ook dat ik afgelopen maandag vocht vasthield door ongesteld zijn en het schoonmaken en opruimen thuis verbrand ook lekker.
Dinsdag komen trouwens mijn nieuwe banken haha!
Goed weekend allemaal meiden.
Femme dank je wel voor de tip, ik zal eens gaan lezen daarover.
En oh ja vind ik ook verschrikkelijk die commerciele dance, maar ook al die rap-ellende tegenwoordig van ho's, bitches, skatjes, doekoe en 'je weet toch'.......
Nick Cave vind ik ook echt een super artiest! Leuk nog een 'oude alto' dus!!! Al haat ik hokjes hahaha.
Twilight dank je wel. Mooi ook zo je gewicht, en herkenbaar haha. Ik zag van de week de 80 rond, maar vorige week ook de 79,8 en uiteindelijk woog ik maandag 'gewoon' 80.7.... Zo herkenbaar! Veel plezier bij Vrienden van Amstel.
Jeetje Judith meis, wat heftig dat jouw systeem zo ontregeld is qua trek etc. Kan dat niet door de diabets komen? Maar wel fijn dat je huid er al veel mooier uitziet. Nog ene hele week wachten ja? pfff.... Knuffel voor jou. En ja alsjeblieft de zon terug! Ik ben de kou wel zat nu ook ja.
Karen hopelijk wordt je niet weer ziek. Sterkte meis.
Hier gaat deze week het afvallen prima. beter dan gedacht eigenlijk. Komt denk ik ook omdat ik het sporten dat ik vorige week heb overgeslagen nu inhaal. En wat karen ook zegt, doordeweek is het makkelijker dan in het weekend lijkt wel. Ik denk ook dat ik afgelopen maandag vocht vasthield door ongesteld zijn en het schoonmaken en opruimen thuis verbrand ook lekker.
Dinsdag komen trouwens mijn nieuwe banken haha!
Goed weekend allemaal meiden.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:44
22.89% gewijzigd
vrijdag 20 januari 2017 om 13:37
quote:judith1107 schreef op 20 januari 2017 @ 07:13:
Suikerbroodje: Nieuwjaarskoek is toch speculaas peperkoek met wat glazuur? Zo lekker! Maar met de ingrediënten zoals honing en rietsuiker is het maar goed dat je het hebt kunnen delen
Ja. Dat is het. Zooo lekker. Vooral omdat je het maar af en toe kan eten. Dan is het speciaal. Er ligt er hier nog 1..... Vandaag gedraag ik me tot nu heel netjes. Hopelijk eet de rest hier die koek snel op, zodat dat zo blijft.
Suikerbroodje: Nieuwjaarskoek is toch speculaas peperkoek met wat glazuur? Zo lekker! Maar met de ingrediënten zoals honing en rietsuiker is het maar goed dat je het hebt kunnen delen

Ja. Dat is het. Zooo lekker. Vooral omdat je het maar af en toe kan eten. Dan is het speciaal. Er ligt er hier nog 1..... Vandaag gedraag ik me tot nu heel netjes. Hopelijk eet de rest hier die koek snel op, zodat dat zo blijft.

vrijdag 20 januari 2017 om 16:29
Net gespot: via https://cleannutrition.nl/caloriebehoefte-berekenen/ kun je je kcal behoefte berekenen. In de rust, basisbehoefte en wat je nodig hebt om af te vallen of juist om aan te komen, ook met macro's erbij ik vond m handig en zit volgens deze ook helemaal goed met mn 1400kcal om af te vallen.
vrijdag 20 januari 2017 om 19:28
Wat leuk om de muzieksmaak van iedereen te lezen. Ik hou echt van muziek en luister echt naar van alles, ik heb dan ook ontzettend veel spotify afspeellijsten, je zal er alleen geen heavy metal of trance horen. Het meeste luister ik wel naar Colbie Caillat (Tailor Made is een liedje van haar), Jason Mraz, John Mayer; heerlijk tijdens het werk! Hoewel ik zo behoorlijk wat nummers van Eminem mee kan rappen
Heb net een pizza + chippies op, dus ga morgenochtend maar even sporten.. Verder ging het wel goed vandaag..
Twilight have fun vanavond! Lijkt me erg leuk!
Het blijft vervelend Judith, ik hoop dat je volgende week wat meer duidelijkheid krijgt! Wat Evda zegt, van slecht eten ga je niet afvallen.. 63 is nu ook een mooi doel toch!
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen dit weekend? Ik heb vooral ontzettend veel zin om helemaal niets te doen
Heb net een pizza + chippies op, dus ga morgenochtend maar even sporten.. Verder ging het wel goed vandaag..
Twilight have fun vanavond! Lijkt me erg leuk!
Het blijft vervelend Judith, ik hoop dat je volgende week wat meer duidelijkheid krijgt! Wat Evda zegt, van slecht eten ga je niet afvallen.. 63 is nu ook een mooi doel toch!
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen dit weekend? Ik heb vooral ontzettend veel zin om helemaal niets te doen
vrijdag 20 januari 2017 om 20:07
Beterschap voor de zieken! En moeilijk Hamaika. Liefdesverdriet is waardeloos. Ik ben van plan dit weekend in ieder geval braaf mijn rondjes te lopen. Door de week gaat dat altijd goed, maar ik het weekend wil het er nog wel eens bij in schieten. En dan snoep en snaai ik ook vaak meer. Voor mij zou vrijdag dus ook een betere dag zijn om te wegen.

zaterdag 21 januari 2017 om 08:32
Goedemorgen. Vandaag is het zover haha. Woeffie gaat voor het eerst naar de efteling.
Gister heerlijk bij de Griek gegeten en een drankje gedaan. Zo vaak kom ik niet bij mijn vrienden hier dus dat mocht gewoon.
Wie ging er ook alweer naar de vrienden van Amstel live. Hoe was het?? Leuk me zo ontzettend leuk.
Ik meld later hoe het was haha. Fijne dag allemaal.
Gister heerlijk bij de Griek gegeten en een drankje gedaan. Zo vaak kom ik niet bij mijn vrienden hier dus dat mocht gewoon.
Wie ging er ook alweer naar de vrienden van Amstel live. Hoe was het?? Leuk me zo ontzettend leuk.
Ik meld later hoe het was haha. Fijne dag allemaal.

zaterdag 21 januari 2017 om 08:39
zaterdag 21 januari 2017 om 08:48
Ow meiden.....drukke week hier en dan houd ik jullie niet bij.
Lees ff snel veel zieken....bah
Beterschap!!
@woefie efteling....leuk leuk. Veel plezier!
@ hamaika knuf
...blijft lastig he...praten is natuurlijk altijd fijn.
En veel goed bezig qau sporten...moet ik ook gaan doen.
Maar...op de weegschaal geweest en onder de 80
78.8
( en keer erba zelfs 78.8 en 79.4 maar goed houd t hoogste aan. Weegschaal heeft batterij nodig?)
Het is nog geen maandag maar net al gewogen omdat zaterdag mijn weegdag is eigenlijk.
Lees ff snel veel zieken....bah
Beterschap!!
@woefie efteling....leuk leuk. Veel plezier!
@ hamaika knuf
...blijft lastig he...praten is natuurlijk altijd fijn.
En veel goed bezig qau sporten...moet ik ook gaan doen.
Maar...op de weegschaal geweest en onder de 80
78.8
( en keer erba zelfs 78.8 en 79.4 maar goed houd t hoogste aan. Weegschaal heeft batterij nodig?)
Het is nog geen maandag maar net al gewogen omdat zaterdag mijn weegdag is eigenlijk.

zaterdag 21 januari 2017 om 08:49
Ik ben erg benieuwd naar mijn gewicht maandag, een borrel en werklunches waren iets minder maar verder is het goed gegaan deze week. Ik zit op zo'n 1700 kcal en met mijn gewicht val je daar goed mee af zonder honger te hebben ( wel trek natuurlijk). Ik ga me klaarmaken voor een cursus dag, dat betekend ook altijd uitgebreide lunch en hapjes dus zal goed op moeten letten. Misschien maar soep voor vanavond...
zaterdag 21 januari 2017 om 09:00
Veel plezier Woeffie, ben benieuwd hoe je het vindt!
Beterschap Evda en Karen, hoop dat jullie je snel weer beter voelen!
Mooi gewicht Jua! Goed bezig
Succes met je cursusdag ballys, bij zo'n lunch is er vaak wel keuze voor iets gezonds of magers, het is alleen zo verleidelijk de kroketten e.d. te laten liggen.. Maar dat gaat je vast lukken
Succes met je cursusdag ballys, bij zo'n lunch is er vaak wel keuze voor iets gezonds of magers, het is alleen zo verleidelijk de kroketten e.d. te laten liggen.. Maar dat gaat je vast lukken
zaterdag 21 januari 2017 om 09:01
Evda ik heb stiekem jouw gegevens ingevuld om de kcal behoefte voor jou te berekenen, was hier heel nieuwsgierig naar, ook met ons lengte verschil - grappig is hoeveel dat verschilt van elkaar.
Jouw rustbehoefte is 1544, basisbehoefte 2123, afvalbehoefte 1698
(je kan alleen maar optie kiezen voor sporten, maar omdat je dus altijd bezig bent, heb ik die gezet op 1-3x per week - verhoog je die naar 3-5x wordt dit 1544 rust, 2393 basis en 1914 afvalbehoefte)
Evda, beterschap ook!!! *knuf*
Tailor ik hoop het ook eet ook niet slecht hoor haha, maar je zou het haast gaan doen als gezond eten ook geen verschil maakt
Woeffie: Geniet er van!!!! Je kan de Efteling app installeren eventueel, dan zie je constant hoe lang wachttijden enzo zijn, is misschien handig
Jua wat fijn! Hopen dat dat gewicht blijft
Ballys: Hihi succes!
Ik heb spierpijn in m'n armen. Ik enthousiast boodschappen gedaan (twee tassen vol) - maar moest een bol.com pakketje ophalen ook nog bij de AH... ik dacht dat het een boek was, maar het was m'n andere bestelling (4 dozen atkins muesli, 4 dozen atkins cappuccino nut bar) ---- en ik stond aan de andere kant van het winkelcentrum geparkeerd.
Ik alles in zo'n giga mandarijnendoos gedaan, en sjouwen maar. Elke 50 stappen even rust, toen elke 40, 30....
Kwam ik thuis... Bij alles wat ik wilde doen met m'n armen echt schokken en trillen - ik denk laag bloedsuiker, ik checken, nee... gewoon goed... Gewoon m'n spieren overbelast
Workout ook weer gehad dus.
Jouw rustbehoefte is 1544, basisbehoefte 2123, afvalbehoefte 1698
(je kan alleen maar optie kiezen voor sporten, maar omdat je dus altijd bezig bent, heb ik die gezet op 1-3x per week - verhoog je die naar 3-5x wordt dit 1544 rust, 2393 basis en 1914 afvalbehoefte)
Evda, beterschap ook!!! *knuf*
Tailor ik hoop het ook eet ook niet slecht hoor haha, maar je zou het haast gaan doen als gezond eten ook geen verschil maakt

Woeffie: Geniet er van!!!! Je kan de Efteling app installeren eventueel, dan zie je constant hoe lang wachttijden enzo zijn, is misschien handig
Jua wat fijn! Hopen dat dat gewicht blijft
Ballys: Hihi succes!
Ik heb spierpijn in m'n armen. Ik enthousiast boodschappen gedaan (twee tassen vol) - maar moest een bol.com pakketje ophalen ook nog bij de AH... ik dacht dat het een boek was, maar het was m'n andere bestelling (4 dozen atkins muesli, 4 dozen atkins cappuccino nut bar) ---- en ik stond aan de andere kant van het winkelcentrum geparkeerd.
Ik alles in zo'n giga mandarijnendoos gedaan, en sjouwen maar. Elke 50 stappen even rust, toen elke 40, 30....
Kwam ik thuis... Bij alles wat ik wilde doen met m'n armen echt schokken en trillen - ik denk laag bloedsuiker, ik checken, nee... gewoon goed... Gewoon m'n spieren overbelast

Workout ook weer gehad dus.
zaterdag 21 januari 2017 om 09:11
quote:TailorMade schreef op 21 januari 2017 @ 09:00:
+1 precies dit ik wil dus zeggen tegen de anderen
Weekend niks doen, goed uitrusten en morgen bij mij ouders met de rest van de familie eten.
@Judith, herkenbaar...daarom sinds een jaar online boodschappen bestellen.
Heb je niet zo een boodschappenkar? oma-karretje
+1 precies dit ik wil dus zeggen tegen de anderen
Weekend niks doen, goed uitrusten en morgen bij mij ouders met de rest van de familie eten.
@Judith, herkenbaar...daarom sinds een jaar online boodschappen bestellen.
Heb je niet zo een boodschappenkar? oma-karretje
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 21 januari 2017 om 09:13
Mijn eetlijstje van gisteren:
6 dunne maiswafels met rookvlees en komijnenkaas.
3 stukjes kofte
Yoghurt met lijnzaad,kokosrasp en fruitsalade
Snoeptomaatjes
Manderijn
Veel te weinig, ik voelde op een gegeven moment echt draaierig.
Moet echt meer gaan eten maar ik ben ook bang dat ik niks afval.
6 dunne maiswafels met rookvlees en komijnenkaas.
3 stukjes kofte
Yoghurt met lijnzaad,kokosrasp en fruitsalade
Snoeptomaatjes
Manderijn
Veel te weinig, ik voelde op een gegeven moment echt draaierig.
Moet echt meer gaan eten maar ik ben ook bang dat ik niks afval.
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 21 januari 2017 om 09:20
Zo herkenbaar Judith Ik loop ook altijd te zeulen, denk ook vaak dat het in een klein tasje past (past op de een of andere manier nooit).. Je eet idd niet slecht (heel goed juist volgens mij) maar ik kan me voorstellen dat het wel lastig is in jouw situatie omdat je sneller zou denken; ah f@;& als het toch niet werkt.. Maar dubbel zo goed dat je daar niet aan toe geeft!
Lekker toch Jane een rustig weekend!
Ik ga vandaag sporten, beetje rommelen in huis en morgen op zoek naar een trouwpak voor mijn broer.
Lekker toch Jane een rustig weekend!
Ik ga vandaag sporten, beetje rommelen in huis en morgen op zoek naar een trouwpak voor mijn broer.
zaterdag 21 januari 2017 om 09:24
Haha Jane, die heb ik, maar ik had niet verwacht zoveel mee te nemen, dus had daar niet op gerekend. Als het inderdaad gewoon het boek had geweest, had het gewoon meegekund zonder problemen hahaha.
Tailor: Yes, dat heb ik dus ook altijd. Oh, ja, ook nog even dit mee, en oh ja dat was ook op... oh en dit is lekker... En voor je het weet past het niet meer in je tasje
Te weinig eten is nooit goed, je verbrand dan ook geen vet meer, maar je spieren worden aangetast. Is gevaarlijk, sterker nog, alles wat je eet gaat je lichaam dan als vet opslaan als reserve, je kan er dus zelfs niet door afvallen als je te weinig eet - bovendien komt dat gewicht dat je door zo weinig te eten afvalt, er zo weer aan als je weer meer gaat eten (wat met deze kleine hoeveelheid wel moet, het is hetzelfde idee; je lichaam slaat alles op)
Ik vind jouw eetlijstje best zorgwekkend Jane Bedoel dat echt niet verkeerd, maar ik vind dit echt wel heel erg weinig
Weinig eten kan an sich als er anderen redenen voor zijn (ik heb bv. een hele kleine vriendin die gewoon echt niet in staat is veel te eten), maar dan moet het wel voedzaam eten zijn, dat is dit ook niet echt - weinig voedingswaardes, dus mist dan ook effect.
Tailor: Yes, dat heb ik dus ook altijd. Oh, ja, ook nog even dit mee, en oh ja dat was ook op... oh en dit is lekker... En voor je het weet past het niet meer in je tasje

Te weinig eten is nooit goed, je verbrand dan ook geen vet meer, maar je spieren worden aangetast. Is gevaarlijk, sterker nog, alles wat je eet gaat je lichaam dan als vet opslaan als reserve, je kan er dus zelfs niet door afvallen als je te weinig eet - bovendien komt dat gewicht dat je door zo weinig te eten afvalt, er zo weer aan als je weer meer gaat eten (wat met deze kleine hoeveelheid wel moet, het is hetzelfde idee; je lichaam slaat alles op)
Ik vind jouw eetlijstje best zorgwekkend Jane Bedoel dat echt niet verkeerd, maar ik vind dit echt wel heel erg weinig