helemaal blij!

15-01-2009 11:13 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen april zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan na 14 jaar. 2 kinderen en alles, niet zo fijn maar wat een opluchting! Ex is erachter dat hij niet bi maar toch homo is, nu kan hij dit gevoel eindelijk toelaten en zit hij beter in zijn vel. Ik zat sowieso al beter in mijn vel toen ik de knoop doorhakte. Ex en ik gaan nu ook veel beter met elkaar om, we noemen elkaar voor de gein Will&Grace en spreken elkaar zeker elke dag wel! Ik leef mee met zijn nieuwe scharrels en keur ze, en hij doet dit ook bij mij, hoewel hij verreweg meer scharrels heeft als ik, maar goed;-)

Maar ik ben zoooo blij!!!! Zo blij dat we zo goed met elkaar omgaan, zo blij dat de kinderen het goed doen en.... zo blij dat mijn vriendinnen me afgelopen zaterdag mee gesleurd hebben om te stappen en zo blij dat die ene jongen me aansprak, waar ik verder niets in zag en zo blij dat hij moeite deed om me weer op te zoeken via hyves(had me niet eens netjes voorgesteld, maar hij had mijn naam opgevangen) en me vroeg iets te gaan drinken met hem! Normaal zou ik dat nooit doen, geen zin in een relatie en geen zin in gezeik, en het is niet eens een jongen waar ik op zou vallen. Op aanraden van mijn ex toch maar gegaan gisteren en wat blijkt....hij is leuk, heel leuk en lief en had ik al leuk gezegd? Het klikte zo! Heb het idee alsof ik in een gelukheids roes verkeer!

En die hele leuke jongen vind mij ook gewoon erg leuk! Niks geen spelletje, ik wacht met een smsje anders ben ik wanhopig, moet niet teveel van me laten horen, wanneer mag ik wel wat laten horen? Nee, na de afscheid kreeg ik meteen een smsje en dat blijft doorgaan tot nu toe(het moge duidelijk zijn dat ik wel terug reageer).

Ben gewoon helemaal blij!
Ik ben ook heel blij voor je, je zal je wel heel speciaal voelen.
Ik blij voor jou dan!
Ik heb ook de hele dag al zo'n idote grijns op mijn gezicht, zo een waarvan je denkt: is ze psychotisch of gewoon gelukkig?
Nou meid....ik zeg..

Geniet er van!!!!!!
wat heeeeerlijk, geniet er lekker van!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Wat heerlijk voor je!

Ik krijg bijna zelf een grijns op mijn gezicht door je verhaal!
Good for you!
De liefde zit weer in de lucht, mooi!
Fijn dat alles zo goed gaat met ex, kinderen en jou. Dat alleen al!

En dan ook nog leuke kriebels en een lieve man, geniet van je glimlach van oor tot oor en de vlinders .
wwooww bofkont....je hebt dit dus verdient....geniet er maar van!!!!
En wat ik nog leuker vind is dat ex nu ook net een vriendje heeft gevonden(nou ja, de zoveelste) en dat we nu de hele dag elkaar bellen en smsen om te vertellen hoe blij we wel niet zijn! Hahaha, voel me echt een puber! Kreeg net een sms van leuke jongen bij mijn zus thuis en ik glom weer van oor tot oor en zij zit gewoon mee te stralen!!!

Vind het zo apart weer! Had het ook niet verwacht...
OOH heerlijk!

een goed begin van 2009 voor jullie allemaal!
Hè wat heeeeeeeerlijk voor je!!!! FIJN FIJN FIJN! Geniet er van!

*zit in dezelfde flow*
quote:Mirrimpie schreef op 15 januari 2009 @ 11:18:

Ik heb ook de hele dag al zo'n idote grijns op mijn gezicht, zo een waarvan je denkt: is ze psychotisch of gewoon gelukkig? Ik ken het, zit al bijna 5 maanden volop te genieten (maar dan zonder de will & grace situatie). Heerlijk he!
@Kapara en Madhe: het is ook zo lang geleden dat ik me zo voelde! Bedoel, na het uit elkaar gaan was ik opgelucht en wist ik meteen dat het de goeie keus was. Heb 1x een flinke dip gehad, maar het blijft maar stijgen dit gevoel en dan komt die hele leuke jongen voorbij, waar ik eigenlijk geen zin in had, en dan stijgt het sky high! En dan denk ik, hoe kan het toch dat je je zo intens blij kan voelen? Nou maar hopen dat ik het ook zo kan vasthouden, het gevoel is wel verslavend;-)
Gewoon laten gebeuren Mirrimpie. Door het vast te willen houden verlies je het hooguit. Lekker genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven