Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Anders plaats je zelf toch een oproep voor eetclubje TP? Er zullen genoeg meiden uit Zeeland hier zitten denk ik.
Waar zijn de mannen eigenlijk? BE en BM....

BE ben je aan het daten?

BM het is hier stil zonder jouw muziek!

En Prikvlieg?
hey allemaal!

Net binnen na een geweldige avond! Film was Boy A...super, zat te janken bij het einde en we gingen als laatste de zaal uit Maar de zaal was ook superstil after, erg indrukwekkend.

Daarna bieren en wijnen met 2 vrienden en diepgaande gesprekken, echt weer quality time. Voel me dan weer zo blij dat ik mn ei kwijt kan en dat mensen je begrijpen na 1 woord, supergevoel gewoon.

Hoe was jouw etentje, Vleer? Mooi gedicht, nu even vluchtig gelezen, lees het morgen wel beter.

Mozz; grappigggg! 2 daagjes Amsterdam dus deze week, gaaf tcoh? Wat voor kleur hebben je laarzen? :-)

Erykah: zit je toch in de sekte dan? jij wilde toch wel daten of verwar ik je nu met Indi? Ben je weer helemaal opgeknapt?

Met mn broer idd heftig, omdat hij niet roept dat ie wel dood wil (diegenen doen t juist niet) maar hij heeft mij in vertrouwen genomen ovver zn intriest gevoel......

Nou, poezen nog ff knuffen en dan moet ik richiting bed.

Wat een fillm zeg....blijft maar malen..

Gaat over jongen die rond zn 12e met vriendje moord pleegt op een meisje van zelfde leeftijd, ongeveer 10 jaar gevangen zit en dan weer vrijkomt. Natuurlijk hele periode gemist in zn leven. Krijgt baan, maakt vrienden, 1e vriendin, doet t heel goed onder een andere naam, totdat zoon van zn reclasseringsamtbtenaar hem verraad...het einde is zoooo indrukwekkend. Veel flashbacks naar zn beschadigde jeugd, naar de moord (die eigenlijk door vriendje gepleegd wordt), zijn worstelingen in het normale leven....aanrader dus!

Nou weer heel verhaal onder invloed van net 1 biertje teveel...dus ga maar tukken :-) truste!
Waar ergens in Zeeland TP? Ik woon vlak bij Zeeland...
Klinkt indrukwekkend Xen, die film. Ik ga er misschien donderdag met vriendinnen heen, maar nog niet zeker of die het wordt of een andere.

Vind het altijd zo speciaal klinken van jou en je vrienden. Jij hebt volgens mij echt diepe band met veel van je vrienden. Fijn lijkt me dat!

Truste!
Ja... waar zijn die mannen?
mag ik spontaan lid worden van de sekte van Xenia?

Ontdek net dat m'n date van volgende week sinds kerst ofzo een nieuwe vlam heeft...

en natuurlijk niet vertellen, welnee gewoon op de datingsite blijven staan.
He! Wat naar Appeltje! Als seniorlid mag ik wel namens Xenia spreken en je hartelijk welkom heten in de sekte! Je zal zien, een paar maanden níet daten gaat je hoofd een stuk helderder maken en je krijgt lekker de tijd om gewoon aan jezelf te besteden!

Gaat het met je? *kusjekroel*
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 14-01-2009 09:04
Reden: typooooos, tis vroeg!
% gewijzigd
Das geen stijl appeltje! Ga je hem dat nog even vertellen?

Vandaag actief dagje gepland, zodat als ik morgen weer aan de slag moet, toch niet het gevoel heb, dat ik m'n vrije dagen leuker had kunnen besteden, heb gister ff opgezocht waar ik kan bodypumpen, en dat ga ik dus vandaag doen!....

En vanmiddag ga ik in m'n eentje naar de stad, kijken of ik nog iets leuks zie...

Fijne dag allemaal!
Ben ook net wezen pumpen TP, lekker hoor! Was wel net te laat rooster veranderd dus een kwartier eerder starten haha!

Trouwens jouw woonpaats en de mijne is toch nog een uur. Jammer he!
Das zeker jammer PoeZ! Heb ooit vriendje in Goeree Overflakkee gehad, dat was ook een uur. Woon je daar in de buurt dan?
Wat stom appeltje! Kwam 'ie er zelf mee?
Man present!

Laatste paar dagen erg druk, maar dat lijkt een landelijke trend te zijn

Zal vanavond eens tijd vrijmaken voor een update, er is weer lekker veel gebeurd!

Verder alles goed dames?
Vleer heeft halve liter bloed afgestaan vandaag.. was weer gezellig middagje daar. Wat een malloten werken daar toch, heerlijk !!
Mozz heeft water in haar laptop scherm gegooid... en heeft nu een spookachtige vlek in het scherm... (en is druk op zoek naar oplossingen/geruststellingen)

Haai Prikvlieg, vertel, wat heb je allemaal meegemaakt!
Goed zeg Vleer, een vriend van me probeert mij ook altijd over te halen om bloed te gaan geven... maar ik word al duizelig bij het idee alleen :(
Vleer; je doet je avater eer aan (lijkt toch een beetje op een zuster ofzo)

Moz: das un goeie grap; te vroeg komen op je eigen primiere! Maar wat leuk dat je er een prijs voor krijgt! Gefeliciteerd!

Xen:god ja, zo'n indrukwekkende film kan dagen in je hoofd blijven zitten. Wel goed geslapen vanacht?

Indd heftig dat je broer het zo in vertrouwen verteld; weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren..... knuffel!

Ik had een enorm volle dag opt werk; maar das wel lekker dat je alles lijkt te weten als je er nog maar net een maandje werkt!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik krijg zelf geen prijs hoor Ingel! Het boek waar ik het filmpje van gemaakt heb, krijgt een prijs. (Daarom is ook dat filmpje ervan gemaakt)

Jij lekker dagje gehad zo te zien En nog steeds blij met je baanswitch dus?
Wat een rust hierooo

Bloed geven is in 10min gebeurd hoor.. T zakje zit in no time vol !

Geloof dat ik alle spullen voor mijn ski vakantie wel bij elkaar heb gezocht.

Morgenavond maar eens beginnen met inpakken whoehoeee

Ski kleding is uitgezocht maar de stapkleding moet nog ff wel uitgezocht worden.. rokjes , spijkerbroek , welke shirtjes ?

Naja morgen maar ff doen .

Morgen ook ff wat boodschappen halen voor oa de katten , buurman gaat op de katten passen. Broertje gaat waarschijnlijk t weekend in mijn huisje dus katten zijn niet helemaal alleen. Broertje wel op t hart gedrukt dat ie t netjes moet achterlaten dat ie anders nooit meer in mijn huis alleen mag verblijven.

Nu lekker naar bed nog 1 dagje werken !!!!
quote:Mozzarella schreef op 14 januari 2009 @ 12:56:

Wat stom appeltje! Kwam 'ie er zelf mee?

Nee mozz kwam er puur toevallig achter op hyves (en nog niet eens die van hem zelf)...hij is zelf net terug van een reis en heb nog niets gehoord of gezien. Mag hopen dat ie er zelf mee komt, ik vraag nog ff niks.

Ik ben het zo beu...
Appeltje .. lullig !

Heb mij vanmorgen ziek gemeld, hele nacht buikpijn gehad barstende koppijn, keelpijn, alles verstopt snotterig. In totaal 2 uurtjes geslapen toen ging de wekker. Net terug van de huisarts .

Kuurtje gekregen van de huisarts, normaliter had hij die niet gegeven maar omdat ik morgen op vakantie ga vond hij het verstandig dat ik er wel 1 nam. Zou anders zonde zijn van mijn vakantie.
Shit appel. Kan me voorstellen dat je het even gehad hebt met deze date-capriolen... ben benieuwd of 'ie er zelf mee gaat komen. (en hoe weet je zo zeker dattie nieuwe vlam heeft?)

Vleer wat balen zeg, en net voor je vakantie! Waarom komen dat soort dingen nou altijd op de verkeerde momenten. Beterschap!

Ik had vannacht om half 1 spontaan bezoek van PD (omdat we aan de telefoon ineens erg veel zin kregen elkaar te zien en hij toevallig in de auto zat op weg naar huis). Geknuffeld en tegen 'm aan geslapen... wat is dat toch heerlijk... Jullie worden vast gek van mijn wisselende gevoelens... maar de laatste dagen ben ik stiekem wel weer een beetje in de wolkjes van hem... ik snap mezelf niet, maar ik geniet er maar gewoon van... weet anders ook niet...

En nu ga ik weer naar A'dam, dit keer WEL voor die premiere/borrel :P

En vanavond met vriendinnen uit eten en naar de fillum!!!

Fijne dag allemaal!
In de buurt van Bergen op Zoom TP, dus wel in de buurt maar toch net te ver! Wat niet wegneemt dat je gerust een keer kan komen eten natuurlijk, gezellig. Doen we een keer een sektebijeenkomst

Vleertje beterschap!

Mozza, gewoon van genieten, niet druk maken, niet plannen, gewoon go-with-the-flow en zien wat er komt. Mooie dingen meepakken, zonder ze te laten liggen! Heerlijk toch, tegen hem aanslapen! Veel plezier vanavond!

En verder iedereen;een fijne middag nog!

So; ik heb weekeind !!!!!

Vleer; beterschap; hopelijk slaat de kuur aan en sta je morgen weer fris en fruitig op de latten! Gaan jullie met de auto? Hopelijk hoef je zelf niet te rijden.

Veel plezier in ieder geval!

Moz: jij ook veel plezier op de premiere !

Appel; balen indd meis. Waar zit je eigenlijk nu op deze wereld? Zal je vast gezegd hebben, maar kben het vergeten. Lekker weer/leuke mensen ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hai allemaal!

Oh wat fijn voor je Ingel, lekker lang weekend! leuke plannen?

Vleer: beterschap!! hoop echt dat je vakantie niet wordt verpest. Mochten we je hier niet meer zien, dan alvast heel veel fun!

Mozz: ik word niet moe van je verhalen hoor, toch fijn dat je zon vriend hebt (beetje gezonde jaloezie, maar dat mag wel he?) Hoop dat premiere leuk was en veel plezier bij de film. Ik hoop dat het Boy A wordt!

Appelltje: je zit aan de andere kant van de wereld, en je maakt je zo druk om iemand die je nog nooit gezien hebt? Niet doen hoor! Geniet van je tijd daar (waar?) en laat die vage projectjes maar even in de kast totdat je weer terug bent. Zonde van je tijd en energie toch? Uiteraard ben je welkom in de sekte!

Hoe is het met WM en haar zenuwen voor de housewarming?

En prikvlieg, kom op met die verhalen!

Met mij alles ok! Weer drukke dag gehad (what's new) en nog geen vaste plannen dit weekend...(ik heb goeie vrienden/dinnen, maar niet echt stapvrienden,dat mis ik af en toe een beetje..)

Kreeg gisteravond een smsje van Griekse god, dat hij toch wel gauw een weekend samen wil plannen...moet ik nou wachten tot 1 maart? nee toch? Al\hoewel..het zal toch wel op febr./maart uitdraaien, dan is het precies 2 jaar geleden dat ik m voor het laatst heb gezien. Raar he en dan toch nog zon leuk contact, heel bijzonder eigenlijk.... Hij heeft ook een heel leuk koosnaampje voor me, nou nou girl..omdat ik ik in stad woon waar de koffiemelk wordt gemaakt, die in griekenland onder de naam 'nou nou' wordt verkocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven