Geld & Recht alle pijlers

Scoupy

24-01-2017 14:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gebruikt de app? Krijg je echt met 2 dagen je geld terug of zit er een addertje onder het gras? Maak jij er vaak gebruik van? Waarom wel/niet?

Ik heb gisteren de app geïnstalleerd, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet geloven. Ook staan er gratis producten bij. Krijg je die ook echt gratis?
Wat is het?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb het, en kreeg het geld optijd terug.

Vond het ook erg spannend maar werkt blijkbaar echt
Ja ik gebruik het werkt fijn je krijgt echt je geld terug!
Het werkt echt.

Ik heb gistere nog die Danone oikos gekocht en ingestuurd.

Ik had het geld na 4 uur al op mijn rekening.

Vind het alleen wel jammer dat er niet zo veel acties meer zijn dan je 100% terug krijg.
Ik gebruik hem. Je betaald de producten eerst zelf. Maakt dan een foto van de bon (die je instuurt via de ap) en krijgt dan het bedrag terug op je rekening.

Denk dat het addertje hem zit in je persoonlijke gegevens. Ik moest wat gegevens invullen en -bij in insturen van de bon- ziet men natuurlijk wat je nog meer hebt gekocht. Als dat het geval is.

Gebruik de app niet zo vaak. Op dit moment zijn er weinig producten die ik nodig heb of uit wil proberen.
Ah super! Ik ga het dan ook eens proberen

Viva amber, het is een app waarbij je (fikse) korting krijgt op bepaalde a-merk producten, sommigen zijn zelfs gratis. Kassabon via app inscannen en dan krijg je je geld teruggestort.
Ja hoor kan je gerust doen. Staat echt heel snel op je rekening zonder addertjes.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Gaat inderdaad om heel veel gegevens/data die zij doorverkopen en de betaalde reclame. Die producten worden gekocht door jou en de fabrikanten blij, ws krijgen ze per item een bedrag.
Ik heb de boel verwijdert omdat ik geen zin had in de verkoop van mijn data en omdat ik ze eigenlijk alleen producten gebruiken die ik niet eet of gebruik.
Zag gister de reclame op tv. Ken ook iemand die via een bepaalde site allerlei producten krijgt toegestuurd om te proberen. Variërend van blikjes bier tot maanverband. In ruil daarvoor moet ze reviews geven. Ze is erg enthousiast.

Nu zie ik dit topic en begin ik er ook steeds meer over na te denken.

Over wat voor producten gaat het bij Scoupy?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Als iets gratis is ben je zelf het product.
quote:Aurora_Australis schreef op 24 januari 2017 @ 14:59:

Als iets gratis is ben je zelf het product.Waarom vind je dat
Dat is een feit.

Facebook en Google zijn gratis omdat ze jouw data gebruiken. De mensen zijn het product waar ze geld aan verdienen. Jij bent dus het product.

Ik gebruik Scoupy en het werkt prima!
Ja maar als jij het product alleen koopt omdat het gratis is wie verdiend er dan aan
quote:zwitsal_nijntje schreef op 24 januari 2017 @ 15:12:

Ja maar als jij het product alleen koopt omdat het gratis is wie verdiend er dan aanScoupy.
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 januari 2017 @ 15:18:

[...]

Scoupy.Maar hun betalen jou het geld terug wat je in de supermarkt hebt uitgegeven
Fabrikanten betalen Scoupy een vergoeding, daar verdient Scoupy dus aan. Buiten dat verzamelen ze inderdaad jouw gegevens over de aktie van de fabrikant en die gegevens worden weer verkocht aan dezelfde fabrikant. Easy as that.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 24 januari 2017 @ 15:20:

[...]

Maar hun betalen jou het geld terug wat je in de supermarkt hebt uitgegeven

Geld voor de producten van de fabrikant, scouby betaald dat heus niet zelf en ze krigen geld voor alle data van de gebruikers.

Echt hoger wiskunde is dat niet hoor.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 24 januari 2017 @ 15:20:

[...]

Maar hun betalen jou het geld terug wat je in de supermarkt hebt uitgegeven

Je kan het ook omdraaien: waarom zou een bedrijf jou in vredesnaam gratis producten geven als ze er zelf niks aan verdienen. Het is geen uitkeringsinstantie.

Dus verdienen ze ergens. En dat doen ze door data te verkopen. Gegevens over jou.
quote:DogFish schreef op 24 januari 2017 @ 15:09:

Dat is een feit.

Facebook en Google zijn gratis omdat ze jouw data gebruiken. De mensen zijn het product waar ze geld aan verdienen. Jij bent dus het product.

Ik gebruik Scoupy en het werkt prima!Precies dit!
Ze verdienen aan je gegevens en daarnaast hopen ze dat je het product zo leuk of lekker vindt dat je overstapt naar hun product en het dus vaker koopt.
quote:Hetisonmogelijk schreef op 24 januari 2017 @ 16:35:

Ze verdienen aan je gegevens en daarnaast hopen ze dat je het product zo leuk of lekker vindt dat je overstapt naar hun product en het dus vaker koopt.Dit dus. Of je krijgt een actie nog een keer aangeboden tegen een kleinere korting. Ik heb de app ook, maar ik kijk heel selectief naar de producten die ik krijg aangeboden. Wat moet ik nog bijbetalen en is die bijbetaling het me waard. En, ga ik het product ook daadwerkelijk gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld wel de danio yoghurt gekocht, maar niet de dream melk gekocht, omdat ik de laatste niet ga gebruiken.
Ik ben sinds gisteren actief met scoupy. Moet zeggen dat ik de afhandeling wel snel vind gaan.

Ik koop alleen producten die ik daadwerkelijk ga gebruiken en normaal gesproken te duur vind

Gisteren de toetjes gekocht van smarties. Die vind ik normaal echt veel te duur en die mag dochter dan ook niet uit het schap pakken. Maar nu waren ze maar 50 cent (na cashback), dan vind ik het een leuke aanbieding.
Ja, hier een tevreden gebruiker.

Afgelopen zondag nog Pardanno kaas gekocht, bon instuurd en vanmorgen stond het geld al op mijn rekening.

Morgen krijg ik het geld van de Pepsi terug.

Ik vouw de bonnen zo dat de rest van de boodschappen er niet op staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven