Geld & Recht alle pijlers

Scoupy

24-01-2017 14:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gebruikt de app? Krijg je echt met 2 dagen je geld terug of zit er een addertje onder het gras? Maak jij er vaak gebruik van? Waarom wel/niet?

Ik heb gisteren de app geïnstalleerd, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet geloven. Ook staan er gratis producten bij. Krijg je die ook echt gratis?
quote:Pepermint_Patty schreef op 28 februari 2017 @ 14:19:

Ja, hier een tevreden gebruiker.

Afgelopen zondag nog Pardanno kaas gekocht, bon instuurd en vanmorgen stond het geld al op mijn rekening.

Morgen krijg ik het geld van de Pepsi terug.

Ik vouw de bonnen zo dat de rest van de boodschappen er niet op staan.Wat is daar zo privé aan dan?
Op zich niks, maar anders is de bon zo lang en moet ik meerdere foto's maken.

Ze willen namelijk de adres gegevens van de winkel en het tijdstip en datum van afrekening. Het eerste staat bovenaan de bon en de datum en tijdstip staan onderaan de bon.
Dat wordt origami dan, als je product in het midden staat.
Hier ook een tevreden gebruiker, sinds het begin al. Intussen al meer dan 180 euro terug gekregen via de app (en dan nog alle acties die niet via de app gaan! Dat gaat in mijn geval al wel richting de 500 euro denk ik). Indien en wat mis is met je bon (niet scherp ofzo) is de service van scoupy ook erg netjes. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet mijn geld terug kon krijgen voor de acties die via scoupy lopen.
werkt prima hoor, binnen 3 dagen de 1.99 van de kaas teruggestort gekregen.

Ik vind het leuk; zo probeer ik nieuwe dingen die ik normaal niet zou kopen in de supermarkt.
Ja hoor het werkt uitstekend. Helaas laatste tijd niet echt meer goede aanbiedingen
was het in het begin beter Broodtrommel?

Meer volledige cashback? Of gewoon meer aanbod
Ik gebruik het ook al een tijdje, eerst zonder app, maar nu met app. Ik heb al dik 100 euro terug gekregen, ik koop wel alleen aanbiedingen die ik echt gebruik. Ik heb toevallig gisteren nog wat producten gehaald en krijg weer ruim 6 euro terug, dat is toch leuk boodschappen doen.
quote:fanatic schreef op 28 februari 2017 @ 17:12:

was het in het begin beter Broodtrommel?

Meer volledige cashback? Of gewoon meer aanbodMeer volledige cashbacks ipv dat halve werk. En ook bijv tandpasta etc. Meer dingen die ik gebruikte.
quote:layla1969 schreef op 28 februari 2017 @ 18:46:

Ik gebruik het ook al een tijdje, eerst zonder app, maar nu met app. Ik heb al dik 100 euro terug gekregen, ik koop wel alleen aanbiedingen die ik echt gebruik. Ik heb toevallig gisteren nog wat producten gehaald en krijg weer ruim 6 euro terug, dat is toch leuk boodschappen doen.

Er zit geen verschil in de aanbiedingen op de app en website toch?

Hier ook alleen producten die ik echt gebruik. Ga niet iets kopen omdat het gratis is en het dan in de kast zetten voor niks
quote:fanatic schreef op 01 maart 2017 @ 09:55:

[...]

Er zit geen verschil in de aanbiedingen op de app en website toch?

Hier ook alleen producten die ik echt gebruik. Ga niet iets kopen omdat het gratis is en het dan in de kast zetten voor niksBij volledige cashback koop ik het wel, als ik het zelf niet gebruik geef ik het weg.
Ik gebruik scoupy ook. Heb wel het idee dat er minder 100% cashbacks zijn. Ik kijk altijd wel of ik het ga gebruiken. Anders beland het ergens achter in de voorraadkast en dat vind ik zonde.

Ik weet niet of ik een linkje mag plaatsen, maar ik kijk op geldterugactie.blogspot.com voor gratis boodschappen.
Carpe diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven