Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 januari 2017 om 21:07
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 21:02:
[...]
Ik vond het echt heel mooi. Mijn schoonvader moest zelfs een beetje huilen aan het einde, vertelde mijn schoonmoeder lachend. Ik vond dat sneu voor hem, ik snapte hem wel.
Geweldige mooie serie!
Heb er zo van genoten en ook gehuild toen het afgelopen was..
[...]
Ik vond het echt heel mooi. Mijn schoonvader moest zelfs een beetje huilen aan het einde, vertelde mijn schoonmoeder lachend. Ik vond dat sneu voor hem, ik snapte hem wel.
Geweldige mooie serie!
Heb er zo van genoten en ook gehuild toen het afgelopen was..
maandag 23 januari 2017 om 22:17
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 20:47:
Bij die droomhuwelijken is het nooit Vlieland, heel gek. Altijd maar iets op de Malediven ofzo.
Ik ben nog gewoon ouderwets getrouwd, met de pokkel vol aarms en bainen.Wat vond je van "Pettycoat"?
Bij die droomhuwelijken is het nooit Vlieland, heel gek. Altijd maar iets op de Malediven ofzo.
Ik ben nog gewoon ouderwets getrouwd, met de pokkel vol aarms en bainen.Wat vond je van "Pettycoat"?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 23 januari 2017 om 22:20
quote:barbaracartland schreef op 23 januari 2017 @ 21:02:
[...]
Ah, ik lees hier wat je d'r van vond.
Jeugdsentiment (hoewel dit zelfs van vóór mijn tijd was) EN Gronings. Top.
[...]
Ah, ik lees hier wat je d'r van vond.
Jeugdsentiment (hoewel dit zelfs van vóór mijn tijd was) EN Gronings. Top.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 23 januari 2017 om 22:31
dinsdag 24 januari 2017 om 08:02
dinsdag 24 januari 2017 om 14:48
quote:Nicotientje schreef op 24 januari 2017 @ 14:39:
Ik heb geen idee. Er was wat gehakketak in een kadootjestopic maar of het feit dat iemand haar kattig vond genoeg was om op anoniem te gaan durf ik niet te zeggen. Ik weet het niet dus.Zulke lange tenen heeft ze toch niet?
Ik heb geen idee. Er was wat gehakketak in een kadootjestopic maar of het feit dat iemand haar kattig vond genoeg was om op anoniem te gaan durf ik niet te zeggen. Ik weet het niet dus.Zulke lange tenen heeft ze toch niet?
Oh dear, how sad, never mind.