Mode & Beauty alle pijlers

Botox herhalen

21-01-2017 00:21 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eind oktober voor het eerst botox laten spuiten, wat erg goed bevalt. Nu is het all een tijdje aan het uitwerken, nog niet volledig maar ik kan weer enigszins fronsen. Ik ga binnenkort op vakantie en kijk dan dus de hele dag tegen de zon aan, dus will ik graag over twee weken weer botox laten spuiten. Alleen weet ik niet of dat wel kan als het nog niet 100% is uitgewerkt. Heeft iemand hier al ervaring mee?? Zo ja, maakt het verschil of je wel of niet wacht tot het volledig uitwerkt? Erg benieuwd naar jullie ervaringen.
quote:Jazu schreef op 25 januari 2017 @ 02:16:

[...]

Ach wat fijn dat je de zin van mijn reactie niet hebt begrepen. Jij was bevooroordeeld over mij dus deed ik hetzelfde tegenover jou, niet fijn hè?Op jouw leeftijd niet nee, mij boeit het echt voor geen meter.
quote:strikjemetstippels schreef op 24 januari 2017 @ 12:26:

Hoe kom je daar toch bij dat het een schande zou zijn als je geen botox of fillers doe, leclair? Misschien in de entertainment industrie, maar dat is toch helemaal niet representatief voor gewone mensen?

Botox hoeft je gezicht niet lam te leggen. Het is prima te doseren. Een paar prikjes kan een spier een beetje lam leggen, waar door de rimpel verzacht. Als je een heel voorhoofd vol prikt, ja dan heb je een onnatuurlijk resultaat. Of als je heel je snoet vol gooit met fillers, zo als Madonna.

Jij vindt rimpels charmant. Een ander weer niet. En ik heb het idee dat je het over wat lach rimpels hebt, niet een hele bovenlip vol rokerslijnen, of grove rimpels diep in de wangen van een 40 jarige vrouw.

IK bedoel met bijna een schande, in de wereld van de B-enners, als je niet meedoet.

Dat je met een klein beetje botox op verschillende plekken de boel netter kunt houden snap ik best.

en ja ik had het inderdaad over die kleine lach rimpeltjes of een eventuele vouw langs de lippen.

En zoals jij schrijft jonge vrouwen van in de 40 die al een rokers bovenlip hebben en gegroefde wangen.

Ja dan zou ik ook langs een arts gaan die mij dan zou kunnen helpen. Ik geloof ook niet dat deze vrouwen staan te juichen om hun al gegroefde uiterlijk.

OOk ik heb kraaienpoten langs mijn ogen en wat rimpels in mn voorhoofd
quote:Jazu schreef op 24 januari 2017 @ 13:37:

[...]

Mijn moeder is arts maar dat betekend niet dat zij alles over botox weet aangezien ze geen kosmetische arts is. En dat ik veel frons is niet de enige reden dat ik het gedaan heb, mijn moeder heeft het me aangeraden omdat het tegen depressie blijkt te kunnen helpen. Ik krijg van iedereen te horen dat ik vrolijker ben en ik heb niet één keer de opmerking gehad dat ik bot ben, wat Ik anders wel te horen kreeg. Ik voel mezelf ook beter dan eerst dus behalve dat ik niet meer boos kan kijken voel ik mij ook een stuk beter. En ik vind het schandalig om zo over andere mensen te oordelen zonder iemand te kennen.

JAzu,

Botox had in eerste instantie niets te maken met cosmetische behandelingen, men is daar veel later pas achter gekomen dat het ook voor rimpels te gebruiken is. Vraag maar aan je moeder.

Als jouw moeder jou zelf heeft aangeraden voor een botox behandeling te gaan ivm je boze frons prima.

De vraag is nog steeds waarom je het juist hier vraagt, wanneer je voor een vervolg injectie moet gaan.

De arts die jou behandeld heeft , had dit met jou moeten bespreken , voordat je aan de behandeling begon.

Normaliter moeten botox behandelingen om de 3 maanden worden gedaan.
quote:leclair schreef op 25 januari 2017 @ 09:55:

[...]

JAzu,

Botox had in eerste instantie niets te maken met cosmetische behandelingen, men is daar veel later pas achter gekomen dat het ook voor rimpels te gebruiken is. Vraag maar aan je moeder.

Als jouw moeder jou zelf heeft aangeraden voor een botox behandeling te gaan ivm je boze frons prima.

De vraag is nog steeds waarom je het juist hier vraagt, wanneer je voor een vervolg injectie moet gaan.

De arts die jou behandeld heeft , had dit met jou moeten bespreken , voordat je aan de behandeling begon.

Normaliter moeten botox behandelingen om de 3 maanden worden gedaan.

De arts die het bij mij heeft gedaan heeft mij wel degelijk verteld hoe lang het gemiddeld duurt maar hoe moet ik nou weer weten wanneer je botox weer bij mag laten spuiten? En ik heb het hier gevraagd omdat ik dus antwoord wou van iemand die het al vaker had gedaan, als ik naar de kliniek bel krijg ik toch aleen de receptioniste aan de telefoon.

Mijn moeder heeft het me aangeraden omdat het tegen depressie helpt, het feit dat ik vaak boos kijk helpt daar niet echt mee.
quote:SilverShadow schreef op 25 januari 2017 @ 06:05:

[...]

Op jouw leeftijd niet nee, mij boeit het echt voor geen meter.Nee, en hoe kinderachtig jij je hier gedraagt blijkbaar ook niet. Ik heb al bijna medelijden met jou. Ik zou me schamen als ik zulke dingen zou schrijven.
quote:Jazu schreef op 25 januari 2017 @ 12:59:

[...]

De arts die het bij mij heeft gedaan heeft mij wel degelijk verteld hoe lang het gemiddeld duurt maar hoe moet ik nou weer weten wanneer je botox weer bij mag laten spuiten? En ik heb het hier gevraagd omdat ik dus antwoord wou van iemand die het al vaker had gedaan, als ik naar de kliniek bel krijg ik toch aleen de receptioniste aan de telefoon.

Mijn moeder heeft het me aangeraden omdat het tegen depressie helpt, het feit dat ik vaak boos kijk helpt daar niet echt mee.

Oke Jazu

Om dan echt antwoord op je vraag te geven.

om de 3 maanden moet botox herhaalt worden.

Gemiddeld werkt het 3 maanden.

Ik werd 5 jaar lang behandeld door een neurolog met botox ivm een aangezicht tic.

Ik kreeg 7 injecties aan de linkerkant van mijn gezicht om de ongecontroleerde spierbewegingen in bedwang te houden.

In 2005 ben ik middels een hersenstam operatie van mijn tic af.

Of botox ook helpt bij depressies weet ik niet.

Weet wel dat dit nog in de "kinderschoenen" staat en dit via ziekenhuizen loopt.

Dus net als toen bij mij een medisch noodzaak.

Neem niet aan , dat een prik in je fronsrimpel je van eventuele depressie af helpt.. Vermoed dat dit dan op een andere plek moet worden ingespoten.

Mijn verdere advies, praat eens uitgebreid hierover met je ma of huisarts . Zij zullen ongetwijfeld meer antwoorden voor jou hebben.
quote:leclair schreef op 25 januari 2017 @ 13:39:

[...]

Oke Jazu

Om dan echt antwoord op je vraag te geven.

om de 3 maanden moet botox herhaalt worden.

Gemiddeld werkt het 3 maanden.

Ik werd 5 jaar lang behandeld door een neurolog met botox ivm een aangezicht tic.

Ik kreeg 7 injecties aan de linkerkant van mijn gezicht om de ongecontroleerde spierbewegingen in bedwang te houden.

In 2005 ben ik middels een hersenstam operatie van mijn tic af.

Of botox ook helpt bij depressies weet ik niet.

Weet wel dat dit nog in de "kinderschoenen" staat en dit via ziekenhuizen loopt.

Dus net als toen bij mij een medisch noodzaak.

Neem niet aan , dat een prik in je fronsrimpel je van eventuele depressie af helpt.. Vermoed dat dit dan op een andere plek moet worden ingespoten.

Mijn verdere advies, praat eens uitgebreid hierover met je ma of huisarts . Zij zullen ongetwijfeld meer antwoorden voor jou hebben.

Ik ben aan botox begonnen omdat ik ik mijn fronsrimpels niet fijn vind, hier heb ik 2 jaar over nagedacht voor ik het daadwerkelijk deed mede omdat mijn moeder het een goed idee vond. Dat gezichts uitdrukking effect heeft op hoe je je voelt is algemeen bekend en dat als je niet boos kan kijken je je ook minder vaak boos voelt is ook geen nieuws. Dat het tegen depressie lijkt te helpen is inderdaad vrij nieuw maar tijdens de studie hebben ze de mensen botox in de fronsrimpels gegeven. Ik zal zeer zeker niet naar de huisarts gaan voor psychische problemen die ik misschien wel of niet heb. Aangezien dit ook niets in mijn leven zou veranderen, ik ben blij met het niet boos kunnen kijken en dat ik voor nu wel voldoende.

Goed om te horen dat het jou met medische problemen heeft geholpen en dat je tic nu over is.
Dank je Jazu

Jij heel veel plezier aan je botox .
Ik heb zelf ook Botox, en ik laat dit iedere 3 maanden opnieuw doen. Ik denk daarom dat het een goed moment is voor jou om terug te gaan naar de kliniek. Maar je kunt er toch wel even heen om het voor te leggen aan de arts? Misschien zegt ie dat je nog even moet wachten of juist nu weer een spuitje nodig hebt. Ik heb het bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen laten doen, hier zijn ze altijd heel behulpzaam en staan ze altijd klaar om je advies te geven over wat dan ook. De eerste keer wist ik namelijk ook niet goed of al weer terug kon voor een spuit dus ik ben gewoon even langs te gaan om het te vragen, kon ik meteen een afspraak maken indien het nodig was! Ik zou inderdaad wel zorgen dat er genoeg tijd zit tussen de Botox-behandeling en je vakantie. Succes in ieder geval, en een hele fijne vakantie!
Toegegeven dat ik weinig mensen ken die op hun 20e botox gebruiken. Maar To ik denk dat daar goed over nagedacht is.

Apart vind ik dat sommige meteen aan een Marijke Hellwegen effect denken. Maar dat is meer dan botox alleen tenzij iemand zijn gezicht helemaal plat laat spuiten met van alles en nogwat. Er worden dan nog meer ingrepen gedaan en vooral van die grote.
Ik doe ook een zone, 5 prikjes zijn dat in mijn frons en boven mijn wenkbrauwen wat een liftend effect geeft, niemand ziet het, althans heb er nooit iets over gehoord.

Ik heb laatst ook 2 prikjes in boven in mijn voorhoofd laten zetten om mijn voorhoofdrimpels te verminderen, maar vond dat het liftende effect bij mijn wenkbrauwen teniet werd gedaan, dus dat doe ik niet meer en hou het bij de prikjes in mijn frons en wenkbrauwen. Dan maar voorhoofdrimpels.

Ik heb er echt jaren over nagedacht en durfde niet zo goed, maar ijdelheid won het. En ik ben er tevreden over, verleden jaar 2x geweest.

met 7 maanden er tussen. Ik ben trouwens 48 jaar.

Het kost mij 95 euro voor 1 zone.
Jazu ik ben laatst nog naar mijn kliniek (Frodo in Adam) geweest om mijn fronsrimpel te laten inspuiten. Je weet waarschijnlijk als geen ander dat fronsen dan niet heel prettig voelt, en helemaal niet als je met een volle lentezon op je pannetje door de stad loopt. Ik werd ook door Frodo geadviseerd om een goede factor (minstens factor 50!) te gebruiken om verkleuring van eventuele blauwe plekken te voorkomen wanneer de zon schijnt.

Tussen mijn afgelopen behandeling en degene ervoor zat dus weinig tijdsverschil en als je het mij vraagt kan het geen kwaad als je niet helemaal hebt gewacht met de uitwerking van je botox. Zelf ga ik altijd als ik zelf verschil zie. Ik probeer in daarbij idd wel altijd even op te letten dat ik niet een 'frozen face' krijg, maar ik laat me daar altijd over adviseren daar. Maar ik zou me er niet door laten tegenhouden in elk geval, je moet altijd doen waar je je zelf het best bij voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven