Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 januari 2017 @ 21:45:

[...]

Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt door Tulsia.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2017 @ 21:48:

[...]

Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt.Djeez, het wordt steeds erger .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Alixane schreef op 25 januari 2017 @ 21:43:

[...]

Lekker volwassen om met vrienden mensen te begluren en begniffelen in een parenclub. Echt, dat jij het woord volwassen in je mond durft te nemen.Kinderen van de trap af gooien is ook normaal ( als een vriendin dat doet )
quote:Maccaron schreef op 25 januari 2017 @ 21:52:

[...]

Kinderen van de trap af gooien is ook normaal ( als een vriendin dat doet ) En toen hoopte ik nog op Noorwegen, intussen....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2017 @ 21:59:

[...]

En toen hoopte ik nog op Noorwegen, intussen....Yep, zo'n mensen bestaan echt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Maccaron schreef op 25 januari 2017 @ 21:52:

[...]

Kinderen van de trap af gooien is ook normaal ( als een vriendin dat doet )Nog zo'n iemand die 'we' niet serieus hoeven te nemen dus.
quote:Oudblond schreef op 25 januari 2017 @ 21:48:

[...]

Yep. Ik dacht bij dat topic aan Noorwegen maar het is blijkbaar ernstiger. TO haar vrienden hebben daar stiekem gefilmd voor een 'onderzoek' en ze lachten zich de blubber. TO ging er vandoor omdat ze niet met illegale praktijken geassocieerd wil worden. Maar heeft de filmpjes blijkbaar wel vacant. Vandaar mijn opmerking dat ik niet wil dat er 'over we' gesproken wordt door Tulsia.Ik heb dat topic er eens bijgepakt en zie Tulisa's posts eigenlijk heel anders. Juist de andere forummers halen er van alles bij, doen aannames en reageren agressief. Opvallend. Overenthousiaste vingertjes of lichte paniek?
quote:Fee-de-Goede schreef op 25 januari 2017 @ 22:32:

[...]

Nog zo'n iemand die 'we' niet serieus hoeven te nemen dus. Dat sowieso.
Wow. Goedemorgen.

Met zijn allen in een groepje aanvallen, net als op de basisschool. Ben echt onder de indruk.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 11:00:

Wow. Goedemorgen.

Met zijn allen in een groepje aanvallen, net als op de basisschool. Ben echt onder de indruk.Je schrijft ook wel rare dingen hoor.
quote:SallySpectra schreef op 26 januari 2017 @ 11:10:

[...]

Je schrijft ook wel rare dingen hoor.

Jij ook erbij?

Misschien als jullie met zijn allen mij staffen wordt ik binnenkort geband. Net zoals de kids doen op school, met zijn alleen bij juffie klagen over piet. Of zeg ik nu weer iets raars?

Tis maar een idee.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 11:29:

[...]

Jij ook erbij?

Misschien als jullie met zijn allen mij staffen wordt ik binnenkort geband. Net zoals de kids doen op school, met zijn alleen bij juffie klagen over piet. Of zeg ik nu weer iets raars?

Tis maar een idee.

Waarbij?

Als ik net als een paar andere forummers vaststel dat ik vind dat jij rare dingen post, dan zit ik meteen in een groepje?

[...]

Jij ook erbij?

Tis maar een idee.Ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SallySpectra schreef op 26 januari 2017 @ 11:42:

[...]

Waarbij?

Als ik net als een paar andere forummers vaststel dat ik vind dat jij rare dingen post, dan zit ik meteen in een groepje?

Wist je dat niet? Je hoort nu bij EEN groepje.

Volgende stap is dat je bij HET groepje gaat horen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Jij ook erbij?

Tis maar een idee.Dus als ik vind dat jij dingen post die niet kunnen, mag ik niet staffen omdat ik dan 'bij een groepje' hoor? Ik heb een eigen mening hoor, daar heb ik geen anderen voor nodig. Ik heb niet gestaft trouwens, vooraleer ik dat verwijt weer krijg.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Jij ook erbij?

Tis maar een idee.nee hoor ik heb het ook ondervonden
@Ameliaa, het is overduidelijk wie jij bent hoor.
...
Oh, nu kom je hier niet kijken vanwege het slangenkuilgehalte, grappig, vroeger had je daar helemaal geen moeite mee.
Nou ja, ik geloof dat de mods er al mee bezig zijn, ip checken en proxy servers en zo.
Dat zag ik Philae2!
Ik ook hoor. Ik deed echt even een vreugdedansje
Oh, verkeerde smiley dat moest deze zijn
quote:Katalina schreef op 26 januari 2017 @ 12:37:

Dat zag ik Philae2! Dat zou goed kunnen.
quote:Loca_Loca schreef op 26 januari 2017 @ 12:37:

Nou ja, ik geloof dat de mods er al mee bezig zijn, ip checken en proxy servers en zo.Och dat zouden ze dagen geleden al doen en er op terugkomen maar kennelijk hebben ze andere prioriteiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven