Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:duopennoti schreef op 26 januari 2017 @ 13:38:

[...]

gewoon negeren

mensen die het hele forum kapen door mensen te stalken die ze niet mogen dat is veel zorgelijker

als je zo onverdraagzaam bent waarom kom je dan op een forum vraag ik me af,alleen om theekransjes te houden en je te ergeren aan mensen met een afwijkende mening

bedoel niet jou persoonlijk hoor maar in het algemeenWaar zie jij dat dan allemaal gebeuren, dat stalken over het hele forum? En al die ergernissen mbt afwijkende meningen? Ik zie hier alleen maar ergernissen over trollgedrag en kaapgedrag, en het kapen van dat topic heeft niets te maken met een afwijkende mening.
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 13:43:

[...]

Dit. En overal waar diegene reageert die zij "niet mogen" voor de poten gooien wat diegene in die en die topic geschreven heeft (volgens hun interpretatie). Waar dan overal? Hoezo 'zij'? En 'hun interpretatie'? Mag ik nog voor mezelf denken hier?
quote:Marana_ schreef op 26 januari 2017 @ 13:40:

Opvallend hoe altijd aan kliekjes en groepjes wordt gedacht als iedereen dezelfde mening heeft. Het kan niet dat iedereen gewoon individueel zijn eigen mening vormt en dat die mening gelijk is en dat er dus wel een kern van waarheid in kan zitten?

Oh zeker wel, er is ook nog de mogelijkheid van HRS: dan hebben de 'verkeerde' mensen een individuele eigen mening waar een kern van waarheid in zit.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Marana_ schreef op 26 januari 2017 @ 13:44:

[...]

Waar zie jij dat dan allemaal gebeuren, dat stalken over het hele forum? En al die ergernissen mbt afwijkende meningen? Ik zie hier alleen maar ergernissen over trollgedrag en kaapgedrag, en het kapen van dat topic heeft niets te maken met een afwijkende mening.Stalken misschien net niet. Laten we het er op houden dat ze fans zijn geworden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 januari 2017 @ 13:26:

[...]

ja maar soms is het zo moeilijk om op je handen te blijven zitten!Nou inderdaad bij sommigen is dat inderdaad moeilijk vooral omdat die eindeloos blijven doorgaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Marana_ schreef op 26 januari 2017 @ 13:44:

[...]

Waar zie jij dat dan allemaal gebeuren, dat stalken over het hele forum? En al die ergernissen mbt afwijkende meningen? Ik zie hier alleen maar ergernissen over trollgedrag en kaapgedrag, en het kapen van dat topic heeft niets te maken met een afwijkende mening.ik zie het nu bij tulisa gebeuren en een paar weken geleden zat ik in hetzelfde schuitje
quote:duopennoti schreef op 26 januari 2017 @ 13:38:

[...]

gewoon negeren

mensen die het hele forum kapen door mensen te stalken die ze niet mogen dat is veel zorgelijker

als je zo onverdraagzaam bent waarom kom je dan op een forum vraag ik me af,alleen om theekransjes te houden en je te ergeren aan mensen met een afwijkende mening

bedoel niet jou persoonlijk hoor maar in het algemeenMee eens. Er wordt dan ook keihard over gesproken in napraat. Zo van; die hoeven we ook niet meer serieus te nemen en meer van dat fraais. Er wordt wat af gepest hier...
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 13:35:

[...]

Ik denk ook onbewust kliekjes gedrag. Dat mensen elkaar aansteken. De eerste reactie zet heel vaak de toon in bepaalde topics.

Ben ik met je eens.

Soms lees je een OP en denk je al te weten hoe de hele misjpoge gaat reageren omdat er altíjd zo gereageerd wordt maar nee, reactie één staat haaks op de normaliter geldende mening en hop, het merendeel van de reacties op de eerste pagina (sowieso) bestaat overwegend uit hetzelfde geluid.

Pas verderop volgen er andere meningen.

Gaat heel vaak zo in ieder geval.

Wat lang niet altijd zo is is dat het dan steeds dezelfde mensen zijn die reageren.

Er zijn absoluut groepjes op dit forum én er zijn veel vaste forummers die op veel topics reageren. Daar zit verschil in. Vaste veelposters zitten vaak in dezelfde nieuwe topics te posten. Wil niet zeggen dat ze per se bij elkaar horen. Kun je wel een groepje noemen maar dat is het niet.
Ja het ligt nooit aan je eigen manier van forummen. Lekker makkelijk.
quote:Fee-de-Goede schreef op 26 januari 2017 @ 14:31:

Ja het ligt nooit aan je eigen manier van forummen. Lekker makkelijk. Lees jezelf eens terug zou ik adviseren.
quote:Phaedra_ schreef op 26 januari 2017 @ 13:05:

[...]

Mij hoor je ook niet klagen hoor. Het kan pas gekaapt worden als anderen reageren. En aangezien dat hele topic sowieso al een vaag verhaal is vond ik het allemaal wel prima zoals het ging.

Dit.

Het topic leende zich prima voor kaping wat mij betreft.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Solo, je bent geciteerd in de papieren viva.
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2017 @ 14:56:

Solo, je bent geciteerd in de papieren viva.Ow, moet ik em kopen?
quote:Tulisa schreef op 26 januari 2017 @ 13:43:

[...]

Dit. En overal waar diegene reageert die zij "niet mogen" voor de poten gooien wat diegene in die en die topic geschreven heeft (volgens hun interpretatie).

klopt ja dat heb ik ook gezien

ik dacht al dat het aan mij lag,maar nu ik zie dat ze alweer een nieuw slachtoffer erbij hebben weet ik wel beter
quote:Solomio schreef op 26 januari 2017 @ 14:57:

[...]

Ow, moet ik em kopen?Ja, leuk toch voor op de koelkast
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2017 @ 14:56:

Solo, je bent geciteerd in de papieren viva.Over wat?
Over die TO wier manager haar 'moppie' noemde of zo.

Jij zei zoiets als: "dat vind ik gek, net zo gek als dat je een gekleurd iemand roetmopje noemt".

Zoiets was de strekking.
Ik blader em zo wel even door bij de Ako.
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2017 @ 15:05:

Over die TO wier manager haar 'moppie' noemde of zo.

Jij zei zoiets als: "dat vind ik gek, net zo gek als dat je een gekleurd iemand roetmopje noemt".

Zoiets was de strekking.

OMFG.

Het woord roetmop heb ik exact 1x gebruikt en dat was zeker niet in dat topic, dus ik hoop dat je je vergist.
quote:Tilo schreef op 26 januari 2017 @ 14:06:

[...]

Mee eens. Er wordt dan ook keihard over gesproken in napraat. Zo van; die hoeven we ook niet meer serieus te nemen en meer van dat fraais. Er wordt wat af gepest hier...

helemaal eens

ik zie het ook het nut niet in van dit topic,het wordt heel vaak gebruikt om sensatie te maken/elkaar op te naaien voordat je het weet ligt alles wat je typt onder een vergrootglas en heb je het hele circus achter je aan
quote:Solomio schreef op 26 januari 2017 @ 15:06:

[...]

OMFG. Laat toch maar zitten, doe maar iets anders op de koelkast
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 26 januari 2017 @ 15:06:

[...]

OMFG.

Het woord roetmop heb ik exact 1x gebruikt en dat was zeker niet in dat topic, dus ik hoop dat je je vergist.
quote:Nouschi schreef op 26 januari 2017 @ 15:08:

[...]

Laat toch maar zitten, doe maar iets anders op de koelkast Voor de zekerheid gooi ik mijn koelkast maar weg.
Zeg je van die zinnige dingen over kleuterverlenging, quoten ze dit
quote:duopennoti schreef op 26 januari 2017 @ 15:07:

[...]

helemaal eens

ik zie het ook het nut niet in van dit topic,het wordt heel vaak gebruikt om sensatie te maken/elkaar op te naaien voordat je het weet ligt alles wat je typt onder een vergrootglas en heb je het hele circus achter je aan Eh.... zijn jullie nu niet exact hetzelfde aan het doen wat jullie 'het groepje' verwijten? Maar ik begrip het al: jullie zijn 'slachtoffers' die 'geviseerd worden' en dan mag het! Weer wat geleerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven