Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 26 januari 2017 @ 15:06:

[...]

OMFG.

Het woord roetmop heb ik exact 1x gebruikt en dat was zeker niet in dat topic, dus ik hoop dat je je vergist.Nu blijf je daar je hele forum leven aan herinnerd worden
quote:Solomio schreef op 26 januari 2017 @ 15:09:

[...]

Voor de zekerheid gooi ik mijn koelkast maar weg.Mag ik die dan hebben? Please
Loca_Loca schreef op 26 januari 2017 @ 12:37:

Nou ja, ik geloof dat de mods er al mee bezig zijn, ip checken en proxy servers en zo.

quote:YellowDiamond schreef op 26 januari 2017 @ 12:41:

[...]

Och dat zouden ze dagen geleden al doen en er op terugkomen maar kennelijk hebben ze andere prioriteiten.Waarom je druk maken over iemand waar je verder helemaal geen last van hebt? Permanent is echt heel lang. Permabannen uitdelen vind ik echt niet meer van deze tijd.
LOEP ME MAAR aub.
Ja zou ik ook zeggen als ik een permaban kandidaat ben.
quote:Fee-de-Goede schreef op 26 januari 2017 @ 16:44:

Ja zou ik ook zeggen als ik een permaban kandidaat ben. Doe je best.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Haha er vraagt iemand om anonimiteit in haar eerste post, en gaat daarna vrolijk posten met het account, heel bijzonder
quote:Marana_ schreef op 26 januari 2017 @ 17:15:

Haha er vraagt iemand om anonimiteit in haar eerste post, en gaat daarna vrolijk posten met het account, heel bijzonder Ik nam, terecht, aan dat ze het anonimiseren verkeerd begrepen had. Eerste post is vragen om op anoniem te gaan, tweede post begint met "Ik heb een account aangemaakt omdat....". Ik had al het vermoeden dat ze eigenlijk gewoon wilde blijven.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 26 januari 2017 @ 17:17:

[...]

Ik nam, terecht, aan dat ze het anonimiseren verkeerd begrepen had. Eerste post is vragen om op anoniem te gaan, tweede post begint met "Ik heb een account aangemaakt omdat....". Ik had al het vermoeden dat ze eigenlijk gewoon wilde blijven.

Dat had je goed gezien

Wat zal volgens haar het doel van anonimiseren zijn denk je? Als het haar ging om een 'anoniem260117'-nick had ze die gewoon kunnen kiezen.
Hoi, kan iemand me misschien bijpraten over die nick AgnesHoekstra?? Is het een soort humor die me even ontgaat? Is het een bekende hier op het forum? ( zo lijkt het)
quote:Honingdropje79 schreef op 26 januari 2017 @ 18:09:

Hoi, kan iemand me misschien bijpraten over Agnes Hoekstra?? Is het een soort humor die me even ontgaat? Is het een bekende hier op het forum? ( zo lijkt het)Zoek haar op Facebook. Ze is ook bekend op fok en overduidelijk nep.
Ach, wat deed Agnes nu voor kwaad? Of wordt het als plagiaat gezien ofzo?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 26 januari 2017 @ 18:11:

Ach, wat deed Agnes nu voor kwaad? Of wordt het als plagiaat gezien ofzo?Ik vond niet dat ze wat kwaad deed. Iemand anders wel (zie modtopic)
quote:Philae2 schreef op 26 januari 2017 @ 18:10:

[...]

Zoek haar op Facebook. Ze is ook bekend op fok en overduidelijk nep.

Tnx.. heb ff gekeken..ze is dus ook niet echt verstandelijk gehandicapt dan?

Zie dat die topics alweer weg zijn, dat ging snel!
quote:Honingdropje79 schreef op 26 januari 2017 @ 18:16:

[...]

Tnx.. heb ff gekeken..ze is dus ook niet echt verstandelijk gehandicapt dan?

Zie dat die topics alweer weg zijn, dat ging snel!Ik neem aan dat ze nep is.
Het had van mij niet perse weg gehoeven, maar ik vond r ook niet heel grappig.
Grappig was het zeker niet. Ik hoop maar dat het nep is allemaal.
Life is short. Eat dessert first.
quote:KyloRen schreef op 26 januari 2017 @ 20:08:

And it's back.Waar?
quote:KyloRen schreef op 26 januari 2017 @ 20:09:

[...]

Al gevonden, zo te zien Ja. Die was niet te missen
En die is alweer weg....
Zo Ameliaa heeft toch maar eieren voor haar geld gekozen en de diagnose gewist. En dat terwijl ik haar 'vast verwarde met iemand anders'
Gelukkig kunnen de Mods gewiste berichten nog gewoon lezen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.
quote:Ameliaaa schreef op 26 januari 2017 @ 20:34:

Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.Haha leuk geprobeerd
Doei hè!
quote:Amand schreef op 26 januari 2017 @ 20:35:

Doei hè!Ga je weg Amand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven