De schoonheid van een penis

23-01-2017 14:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Afgelopen weekend hadden we een discussie over piemels. Al snel kwamen we er achter dat we onze eigen voorkeur hebben mbt maat ed Ik ben nl gek op piemels maar 1 van mijn vriendinnen moet er weer niets van hebben ....

Ik ben dus benieuwd wat jij nou een mooie piemel vindt?

Lfs Jane
Een pik moet voor mij recht zijn. Goed van kleur. De eikel in verhouding en graag niet te dun of te kort. Ik ga liever voor groot als ik het echt voor het kiezen heb n zonder of heel weinig schaam haar . Als hij dan ook nog eens schoon is en goed verzorgd dan ben ik een blij mens.
Als ik mag kiezen: Besneden, of iig in stijve staat een onbedekte eikel, getrimd/geschoren. Tussen 14 en 20 cm (van middelmatig tot iets meer dan dat).
Ik geniet van de aanblik van de piemel van mijn partner en mijn lover .

Als ik hem van klein naar groot en hard zie groeien en fier rechtopstaand , door er alleen maar naar te kijken en verlangend naar mij , zo mooi om te zien dat is genieten voor me , en dan ook nog met een mooi glanzende eikel en een paar stevige ballen er onder dat maakt het plaatje compleet .Niet alleen mooi om te zien maar ook heerlijk om er mee te spelen , te pijpen en te neuken . Maar niet alle piemels zijn mooi net als niet alle vagina's en borsten , maar wat is mooi ??
het zijn net lama´s voor je het weet spugen ze je in je gezicht
quote:lilalinda schreef op 23 januari 2017 @ 16:39:

het zijn net lama´s voor je het weet spugen ze je in je gezicht
koekies zijn lekker
quote:lihn schreef op 23 januari 2017 @ 16:27:

Ik geniet van de aanblik van de piemel van mijn partner en mijn lover .

Als ik hem van klein naar groot en hard zie groeien en fier rechtopstaand , door er alleen maar naar te kijken en verlangend naar mij , zo mooi om te zien dat is genieten voor me , en dan ook nog met een mooi glanzende eikel en een paar stevige ballen er onder dat maakt het plaatje compleet .Niet alleen mooi om te zien maar ook heerlijk om er mee te spelen , te pijpen en te neuken . Maar niet alle piemels zijn mooi net als niet alle vagina's en borsten , maar wat is mooi ??

Zo een beschrijving dus

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:lilalinda schreef op 23 januari 2017 @ 16:39:

het zijn net lama´s voor je het weet spugen ze je in je gezichtGewoon je mond erop houden. Hapslikweg.
De piemel van mijn vriend is eentje zo als ik hem graag wil hebben. Kaarsrecht, lang (19,5 cm), dik, keihard, schoon frisruikend, besneden, kaal, stevige balzak en behoeftevullend. Ik zou niet anders willen en als het kan er elke dag mee willen spelen.
quote:Rooss4.0 schreef op 23 januari 2017 @ 16:00:

Right, en zo'n lelijk ding mag wel bij jou naar binnen? Of lopen jullie gewoon een beetje stoer te doen.Je hoeft een penis niet mooi te vinden om er genot aan te beleven.
quote:Verhip schreef op 23 januari 2017 @ 17:30:

[...]

Je hoeft een penis niet mooi te vinden om er genot aan te beleven. Niet mooi vind ik wat anders dan spuuglelijk, ik denk niet dat ik iets spuuglelijks in mijn mond of waar dan ook zou willen.
Kort samengevat: s'mans rimpelslurf is het meest onesthetische element van de schepping Godsch. Tenzij je een intieme band hebt met de drager. Dan verandert het op slag in de schitterendste massagestaaf van het universum...
quote:Rooss4.0 schreef op 23 januari 2017 @ 16:00:

Ik vind piemels over het algemeen fijn om naar te kijken en om mee te spelen. Mijn voorkeur gaat uit naar kaarsrecht, keihard en flink van formaat met een stel flinke ballen als opsmuk eromheen.

Liefst overal even dik of nét ietsje dikker in het midden of juist een iets dikkere eikel. Onbesneden aub.

En dan het liefst een leuke vent eraan vast. Hier ben ik het volledig mee eens
De mijne natuurlijk. Duh.
quote:Magister schreef op 23 januari 2017 @ 18:58:

Kort samengevat: s'mans rimpelslurf is het meest onesthetische element van de schepping Godsch. Tenzij je een intieme band hebt met de drager. Dan verandert het op slag in de schitterendste massagestaaf van het universum...Mooie woorden
Oh ik had een vriendje met een hele mooie Goed geschoren mooi van lengte en dikte. Grote stevige ballen eronder. Ja ik keek er graag naar. OOOOH wat mis ik hem nu En hij wist ook nog eens heel goed wat hij er mee moest doen. Dat was dus een dikke 10 piemel.

Kleine sneue tapirs (pas geleerd) met veel haar vind ik dus niks om naar te kijken.
you go girl
Het is net een huisdiertje. Als je hem roept issie altijd blij
Ja en?
Uit onderzoek bleek toch dat wanneer de vrouw niet opgewonden is er een gevoel van walging opriep bij het zien van een piemel.

Ik vind zowel een piemel als vagina echt oerlelijk.
Onzinnig onderzoek. Ben nog nooit kotsend door de sauna gelopen.
Als het gevoel van walging zo groot was geweest dan had er ook geen onderzoek plaatsgevonden hoeven worden.
quote:snoopylynn schreef op 23 januari 2017 @ 22:37:

Het is net een huisdiertje. Als je hem roept issie altijd blij Aai aai haha
Ik heb trouwens ook geen zin om mijn poort van jade te openen voor iemand die haar oerlelijk vindt. Die gaat maar mooi een poentje verderop dacht ik zo.
quote:wwweetje schreef op 23 januari 2017 @ 14:49:

Jan zeker. Ipv jane

Inderdaad.

Jan heeft voor hiervoor maar even een kersvers accountje geopend. Zie zijn gegevens. Faker.
Vind ze reuze interessant! Helemaal niks lelijks aan! Zolang ze schoon zijn en "fris" ruiken en geen micro penis is hoor je mij niet klagen.

Heb wel een voorkeur voor lengte en dikte en geen haar op de piemel! Hoef tijdens de daad niet te flossen whahaha
Leef en laat leven
Gek zoveel reacties die piemels en vagina's lelijk vinden! Ik vind vagina's juist mooi, in alle variaties. Mijn vriendin vind mijn piemel mooi (niet alle piemels! ). Ze zegt mooi omdat hij recht is, groot, dik, geen te kleine of te grote eikel, geen wratten of zo.
-
Gevoel van walging?

Als ik niet opgewonden ben en zijn lid niet hard is, vind ik er niet zoveel aan. Net zoals een neus van iemand zeg maar.

Maar als ik opgewonden ben, vind ik het een heel leuk speledingetje en dan zitten er best mooie exemplaren tussen. Ik vind de iets bredere exemplaren wel fijn om te zien. Maar het meest leuke vind ik het nog om ze te laten groeien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven