De schoonheid van een penis

23-01-2017 14:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Afgelopen weekend hadden we een discussie over piemels. Al snel kwamen we er achter dat we onze eigen voorkeur hebben mbt maat ed Ik ben nl gek op piemels maar 1 van mijn vriendinnen moet er weer niets van hebben ....

Ik ben dus benieuwd wat jij nou een mooie piemel vindt?

Lfs Jane
Ik vind dat ook lastig, vraag ook altijd of hij het even voor wil doen (doe ik met onbesneden piemels ook regelmatig trouwens). Olie wel altijd bij de hand dus dat is niet zo'n probleem.

Ik heb nu trouwens een zakje glijmiddel met cappuccinosmaak! Ik denk niet dat ik aan aftrekken toekom de eerstkomende tijd
Ik hou het bij siliconen glijmiddel. goed voor massages, plakt niet, droogt niet zo snel op en je kan het zelfs in water gebruiken. Heb vanavond afspraak met een parttime barista. Ben wel benieuwd hoe ze zou reageren op een cappucino-pik.
Hier wordt het een knokkerij wie het mag aflikken. Gelukkig is het van mij! Het hoort bij mijn speeltje! En ik ga het gewoon stiekem op m smeren als hij in katzwijm ligt door mijn voorwerk.

Haha ozo!
Mooi vind ik een gek woord in deze context. Ik vind een penis niet per se mooi, maar zeker ook niet lelijk.

Een penis in erectie vind ik gewoon geil. Punt.
Een grote stijve piemel is inderdaad een plaatje opzich waar niet iedere vrouw vanaf kan blijven.
quote:Oldstyler90 schreef op 05 februari 2017 @ 22:28:

Een grote stijve piemel is inderdaad een plaatje opzich waar niet iedere vrouw vanaf kan blijven.19,5cm zeker?
Net bij gewerkt en gewassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven