Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 26 januari 2017 om 16:41
Loca_Loca schreef op 26 januari 2017 @ 12:37:
Nou ja, ik geloof dat de mods er al mee bezig zijn, ip checken en proxy servers en zo.
quote:YellowDiamond schreef op 26 januari 2017 @ 12:41:
[...]
Och dat zouden ze dagen geleden al doen en er op terugkomen maar kennelijk hebben ze andere prioriteiten.Waarom je druk maken over iemand waar je verder helemaal geen last van hebt? Permanent is echt heel lang. Permabannen uitdelen vind ik echt niet meer van deze tijd.
Nou ja, ik geloof dat de mods er al mee bezig zijn, ip checken en proxy servers en zo.
quote:YellowDiamond schreef op 26 januari 2017 @ 12:41:
[...]
Och dat zouden ze dagen geleden al doen en er op terugkomen maar kennelijk hebben ze andere prioriteiten.Waarom je druk maken over iemand waar je verder helemaal geen last van hebt? Permanent is echt heel lang. Permabannen uitdelen vind ik echt niet meer van deze tijd.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 26 januari 2017 om 16:56
donderdag 26 januari 2017 om 17:17
quote:Marana_ schreef op 26 januari 2017 @ 17:15:
Haha er vraagt iemand om anonimiteit in haar eerste post, en gaat daarna vrolijk posten met het account, heel bijzonder Ik nam, terecht, aan dat ze het anonimiseren verkeerd begrepen had. Eerste post is vragen om op anoniem te gaan, tweede post begint met "Ik heb een account aangemaakt omdat....". Ik had al het vermoeden dat ze eigenlijk gewoon wilde blijven.
Haha er vraagt iemand om anonimiteit in haar eerste post, en gaat daarna vrolijk posten met het account, heel bijzonder Ik nam, terecht, aan dat ze het anonimiseren verkeerd begrepen had. Eerste post is vragen om op anoniem te gaan, tweede post begint met "Ik heb een account aangemaakt omdat....". Ik had al het vermoeden dat ze eigenlijk gewoon wilde blijven.
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 26 januari 2017 om 17:27
quote:Hayek schreef op 26 januari 2017 @ 17:17:
[...]
Ik nam, terecht, aan dat ze het anonimiseren verkeerd begrepen had. Eerste post is vragen om op anoniem te gaan, tweede post begint met "Ik heb een account aangemaakt omdat....". Ik had al het vermoeden dat ze eigenlijk gewoon wilde blijven.
Dat had je goed gezien
Wat zal volgens haar het doel van anonimiseren zijn denk je? Als het haar ging om een 'anoniem260117'-nick had ze die gewoon kunnen kiezen.
[...]
Ik nam, terecht, aan dat ze het anonimiseren verkeerd begrepen had. Eerste post is vragen om op anoniem te gaan, tweede post begint met "Ik heb een account aangemaakt omdat....". Ik had al het vermoeden dat ze eigenlijk gewoon wilde blijven.
Dat had je goed gezien
Wat zal volgens haar het doel van anonimiseren zijn denk je? Als het haar ging om een 'anoniem260117'-nick had ze die gewoon kunnen kiezen.
donderdag 26 januari 2017 om 18:10
donderdag 26 januari 2017 om 18:16
donderdag 26 januari 2017 om 20:34
Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.
donderdag 26 januari 2017 om 20:35
quote:Ameliaaa schreef op 26 januari 2017 @ 20:34:
Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.Haha leuk geprobeerd
Het is niet banwaardig dames. Ik las wat loca loca in het cm topic zei en ik dacht, laat ik een 'boodschap' voor haar achterlaten. Kunnen jullie me nu met rust laten ajb? Geen idee wie jullie denken dat ik ben maar dat klopt niet. Echt koekoek dat jullie dat hier nog gaan bespreken ook, ik zei al, slangenkuil! Ik ben weer weg.Haha leuk geprobeerd