Dating 2.0

26-01-2017 13:09 73 berichten
Hallo allemaal,

Dit topic is voor iedereen die ervaring heeft met seksdates.

Ik zie het als een avontuur. Er gaat meestal eerst een tijd van mailen en soms bellen aan vooraf. Elkaar eerst een beetje leren kennen. Daarna komt er een scenario.

Tot nu toe waren mijn dates altijd met twee mensen. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft om met 4 mensen te daten waarbij je elkaar dus niet kent. Ik bedoel dus niet twee stellen die swingen.

Misschien had het onderwerp dus eerder Dating 4.0 moeten zijn.
quote:Phoebal schreef op 27 januari 2017 @ 12:50:

Nou, lijkt erop van niet

Ik snap je punt. Maar het lijkt mij enorm moeilijk om 4 onbekenden te treffen. Ik heb er al moeite mee om met 1 persoon tegelijk een beetje leuk te klikken. Waar haal je dan nog 2 personen vandaan die dan ook nog alledrie elkaar interessant genoeg vinden.

Partnerruil met gelegenheidskoppels is ook niet iets wat je zoekt? Daar schijn je speciale sites voor te hebben. Al is het vooraf dan wel duidelijk wat je zoekt dus het hele 'jagen' gebeuren sla je dan over wellicht..

Ik ben het met je eens. Met één iemand klikken gebeurt al niet heel vaak. Maar soms staan de sterren wel eens in conjunctie met mars en Venus en dan kunnen er echt mooie en spannende dingen gebeuren.

Ik denk dat er hier meer mensen met een SV zijn die best benieuwd zijn naar meer. Als je niet aangetrokken voelt door een parenclub zou je swingende SV's kunnen zijn.

Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden. Ik krijg toch echt steeds meer de indruk dat het niet veel voorkomt. Zou het echt geschiedenis schrijven zijn?
quote:Rooss4.0 schreef op 27 januari 2017 @ 12:53:

Dat bestaat zeker.

Ik heb het zelf nog niet ervaren maar het bestaat absoluut. Het is alleen geen kwestie van elkaar per ongeluk even online ergens tegenkomen op het flora en fauna forum ofzo.

Het is een actieve zoektocht op SDC, Adultmatch oid.Dat dacht ik ook Roos maar volgens mij heeft hier niemand er ervaring mee. Als je het kunt bedenken dan bestaat het. Toch?!
Mijn minnaar een ik zijn over een poosje beslist in voor extra gezelschap in de slaapkamer, dat zal overigens eerder alleen een man of vrouw worden dan een stel.

Eea moet wel in onze dynamiek passen van dat moment. Die dynamiek moet alleen nog wat van de grond komen en daarna zal ik wel eens verrast worden met een mannetje dr bij
quote:max72 schreef op 27 januari 2017 @ 13:07:

[...]

Dat dacht ik ook Roos maar volgens mij heeft hier niemand er ervaring mee. Als je het kunt bedenken dan bestaat het. Toch?!

Ik heb wel eens gezocht maar niet gevonden.

Er zijn gewoon heel veel mensen die ik op het eerste gezicht niet leuk genoeg vind voor meer....
Alle reacties Link kopieren
Dat je het kan bedenken betekent niet dat mensen het graag willen, laat staan dat er een forummer is die het gedaan heeft.

Ik ben wel eens uitgenodigd voor een feestje. Zooi mannen, paar vrouwen, kende er niemand van. Maar geen behoefte aan. Ik kon ook zo'n feestje in het klein krijgen, alleen ik met 3 tot 5 mannen. Wederom niet waar ik naar op zoek was.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 27 januari 2017 @ 12:59:

Natuurlijk zou dat ook met 4 mensen kunnen. Zet een speeddate op sdc of een oproepje elders, leg uit wat je zoekt en er reageren wel mensen. Er zijn ongetwijfeld mensen die dat een geil idee vinden ook. Ikzelf heb daar niet zo'n behoefte aan, ik denk namelijk dat het niet zo intens is als een date met 2 of misschien 3.Ik vind de ervaring van één op één ook fantastisch. Bijzonder. Alsof je in een film speelt. Misschien is het iets wat je moet doen met iemand waar je veel avonturen mee hebt beleefd.
quote:max72 schreef op 27 januari 2017 @ 13:10:

[...]

Ik vind de ervaring van één op één ook fantastisch. Bijzonder. Alsof je in een film speelt. Misschien is het iets wat je moet doen met iemand waar je veel avonturen mee hebt beleefd.Dat werkt voor mij het beste. Ik wil graag iemand aan mijn zij die ik kan vertrouwen.
Me too. Maar als dat met 1 kan, waarom dan niet met meer? Ik heb dat al wel een keer gedaan met een trio. Die extra man was dan ook een blijvertje. Maar het duurde dan ook maanden voordat ik durfde af te spreken met z'n drieeën, dat was bepaald geen speeddate.
quote:Rooss4.0 schreef op 27 januari 2017 @ 13:11:

[...]

Dat werkt voor mij het beste. Ik wil graag iemand aan mijn zij die ik kan vertrouwen.Vertrouwen is altijd het sleutelwoord.
quote:Phoebal schreef op 27 januari 2017 @ 13:15:

Me too. Maar als dat met 1 kan, waarom dan niet met meer? Ik heb dat al wel een keer gedaan met een trio. Die extra man was dan ook een blijvertje. Maar het duurde dan ook maanden voordat ik durfde af te spreken met z'n drieeën, dat was bepaald geen speeddate.

Het hele stadium wat vooraf gaat aan daadwerkelijk afspreken, vind ik minstens zo leuk. Waarom zou je dat willen overslaan ;) De kriebels van een nieuw berichtje. De eerste keer dat je haar gezicht ziet. De spannende woorden.

Geen idee of dat met meer mensen zou kunnen werken.
Ik bedoel ook, vanuit de basis van ons één op één vertrouwen anderen uitnodigen in de slaapkamer. Maar die wil ik wel eerst leren kennen want ik moet m eerst besnuffelen.
In jouw geval Roos, zou je het dus één voor één opbouwen omdat je dat meer vertrouwen geeft.

In een oud topic is wel eens gesproken over een "clubje" foute vrienden. Er waren over en weer mensen die wel eens met elkaar hadden afgesproken. Inderdaad altijd één op één.

Nu ik er zo over nadenken is dit hele forum een clubje "foute vrienden" ;p
Nou nee. Er zit niemand (meer) hier waar ik mee heb afgesproken. En met de enkeling waarmee ik wel heb afgesproken was dat niet via het vivaforum, maar omdat ik ze van elders kende.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Ik lees even mee...spannend
quote:max72 schreef op 27 januari 2017 @ 13:34:

In jouw geval Roos, zou je het dus één voor één opbouwen omdat je dat meer vertrouwen geeft.

In een oud topic is wel eens gesproken over een "clubje" foute vrienden. Er waren over en weer mensen die wel eens met elkaar hadden afgesproken. Inderdaad altijd één op één.

Nu ik er zo over nadenken is dit hele forum een clubje "foute vrienden" ;p

Niet echt opbouwen Max, ik vind het prettig om met een man waar ik vertrouwd mee ben op avontuur te gaan, de mensen daaromheen mogen gerust losse flodders zijn voor één keertje. Dan bouw je niet echt iets op maar heb je het toch leuk.

Ik heb al heel wat vivamannen geprobeerd inderdaad, bevalt best goed! (alleen het samen schrijven op een forum bevalt me niet). En ik heb met één vivameisje heeeeeel leuke herinneringen opgebouwd
quote:Rooss4.0 schreef op 27 januari 2017 @ 14:52:

[...]

Niet echt opbouwen Max, ik vind het prettig om met een man waar ik vertrouwd mee ben op avontuur te gaan, de mensen daaromheen mogen gerust losse flodders zijn voor één keertje. Dan bouw je niet echt iets op maar heb je het toch leuk.

Ik heb al heel wat vivamannen geprobeerd inderdaad, bevalt best goed! (alleen het samen schrijven op een forum bevalt me niet). En ik heb met één vivameisje heeeeeel leuke herinneringen opgebouwd

Het lijkt me toch heel vervelend als je geen klik hebt met de losse vlodders.

Ik vind zelf het spel van samen fantaseren en bedenken wat je gaat doen heel spannend. Dat maakt jou niet zo veel uit dus?

Hahaha zie je wel het viva forum heeft potentie :p
Met een losse flodder kan ik prima een klik hebben!

Jaaa, dat maakt mij veel uit juist! Daarom heb ik de man in kwestie toentertijd (na het kennismaken) ook overgeheveld naar mijn toen minnaar, het idee dat zij samen aan het fantaseren waren over het uit mekaar trekken van Rooss vond ik super!

Maar weet je, soms ben je gewoon geil en dan maakt het niet zoveel uit. In de hitte van de strijd kan ik over mijn grenzen gaan en seks hebben met mannen die ik "nuchter" niet had uitgekozen. Dat is op dat moment dan niet zo erg maar kan achteraf wel voor een knaaggevoeletje zorgen en dat is jammer.

Veel potentie! Mits je het een beetje slim aanpakt
Dat knaaggevoelletje herken ik wel. Ik ben ook wel eens teleurgesteld in mezelf geweest ;) Ik geef de drank, de hormonen en mijn jeugdige overmoed de schuld. En sommige mensen blijven gewoon forever young Roos ;)

Ik probeer toch dat knaaggevoelletje bij mijn dates te voorkomen. Ik wil graag dat het gedenkwaardig is. Zo'n herinnering waar je altijd een wellustige grijns van op je gezicht krijgt. Ik heb er daardoor waarschijnlijk niet zoveel maar als het gebeurt...

Hahaha viva forum... Stille wateren, diepe gronden...
quote:Rooss4.0 schreef op 27 januari 2017 @ 15:06:

Jaaa, dat maakt mij veel uit juist! Daarom heb ik de man in kwestie toentertijd (na het kennismaken) ook overgeheveld naar mijn toen minnaar, het idee dat zij samen aan het fantaseren waren over het uit mekaar trekken van Rooss vond ik super!

Maar deed je daar niet aan mee dan Rooss? Dat fantaseerden die twee mannen dan samen bij elkaar?

Wij hadden daar met z'n drieën hele msn-gesprekken over. Al kwam het ook regelmatig voor dat ik met rode koontjes alleen maar mee zat te lezen, me afvragend of ik ooit aan al die fantasieën kon voldoen
Nou dat Fieps!

Ik legde het contact met man 2 en toen hij door mijn ballotage was schoof ik m door naar 1. Zij gingen samen los per mail en we mailden ook wel eens met zijn drieën maar wat zij bespraken, jahaaaa, dat wist ik niet!
Those were the days.. *zucht*

Those were the days, oh yes. Maar als het goed is ga ik voor ronde 2. of eh 3. Het real loeder never dies...
Mja, ik heb blijkbaar de irritante gewoonte ontwikkeld dat de mannen die ik in mijn bed tref niet zo happig zijn op een mvm-trio. Heel gek.. Voor een volgende toyboy ga ik dat toch bovenaan mijn eisen-lijstje zetten. This loeder is ook nog niet dead.
De triootjes zijn populairder dan de kwartetjes?
Ja, ik denk het wel. Een trio, dat doe je echt met zijn drietjes, een kwartet gaat vaak 2 aan 2 in verschillende samenstellingen. Ik moet zelf ook eerlijk zeggen dat ik 6 handen, 2 pikken én een kut wat eeeh veel vind in en aan mijn lijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven