Dating 2.0

26-01-2017 13:09 73 berichten
Hallo allemaal,

Dit topic is voor iedereen die ervaring heeft met seksdates.

Ik zie het als een avontuur. Er gaat meestal eerst een tijd van mailen en soms bellen aan vooraf. Elkaar eerst een beetje leren kennen. Daarna komt er een scenario.

Tot nu toe waren mijn dates altijd met twee mensen. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft om met 4 mensen te daten waarbij je elkaar dus niet kent. Ik bedoel dus niet twee stellen die swingen.

Misschien had het onderwerp dus eerder Dating 4.0 moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wie schrijft het scenario, Paul Verhoeven?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
wat is er '2.0' aan seksdaten?

is het een betere versie van gewoon daten?
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 januari 2017 @ 13:25:

wat is er '2.0' aan seksdaten?

is het een betere versie van gewoon daten?Alleen maar een nieuwere versie. Alle knopjes zitten op een andere plek, die ene hele handige feature is eruit, het neemt twee keer zoveel geheugen in, en je kunt er niks méér mee. Maar je kunt nooit meer terug naar de vorige versie.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Mag het alleen 2 of 4 mensen zijn? Ik heb wel eens een trio geënsceneerd waarbij ik één man niet kende....
quote:Rooss4.0 schreef op 26 januari 2017 @ 15:09:

Mag het alleen 2 of 4 mensen zijn? Ik heb wel eens een trio geënsceneerd waarbij ik één man niet kende....

Ik zou het zeker dating 2.0 noemen ???? Trio met twee onbekende partijen zou natuurlijk nog twee punt nuller zijn maar van mij mag het!

Was dat een eens maar nooit weer ervaring?
Ja, eigenlijk wel. De man fungeerde prima waar we m voor "ingehuurd" hadden. (oneerbiedig gezegd, als lul xtra) maar ik had nooit 1 op 1 met m gedate, daar vond ik m niet leuk genoeg voor. Dat gaan we niet meer doen. Ik kies mijn minnaars met zorg, ik ga mijn trio mannen voortaan ook met zorg kiezen.
Elkaar eerst beter leren kennen, is voor mij wel een voorwaarde. Als je niet één op één met hem zou willen dan was het achteraf bezien te verwachten. Het was misschien een kwestie van de lust die groter was dan het verstand ????

Trouwens Roos, ik had aan je profielnaam kunnen zien dat je ervaringsdeskundige bent ????
quote:max72 schreef op 26 januari 2017 @ 15:37:

Trouwens Roos, ik had aan je profielnaam kunnen zien dat je ervaringsdeskundige bent ????

De lust was niet groter dan het verstand. Mijn minnaar van dat moment vond het een goed idee om mij te grazen te nemen met "een mannetje extra" en met die missie in mijn achterhoofd ging ik op zoek. Ik heb met de man in kwestie uitgebreid gemaild en gedaan en later heb ik hem overgeheveld naar mijn minnaar zodat ze samen fantasieën konden uitwisselen. Ik wist dus best veel van hem behalve naar hoe hij in het eggie was. En dat viel best tegen, te mager en hij rook niet lekker.

Dus, kop erbij gehouden maar de uitwerking had mooier gekund. Een trio met 2 echt uitgekiende mannen lijkt me fijner. Aan de andere kant, als ik met beide mannen iets heb lijkt het me wel lastiger om de aandacht goed te verdelen. Wat is wijsheid....

En jij Max, wat zijn jouw ervaringen, wensen of verwachtingen op 2.0 (of 4.0) gebied?
Hahaha "te grazen nemen " Nice!

Bijna alles volgens het boekje. Je had 'm alleen niet in 't eggie gezien. Ik snap 'm.

Ik weet niet of het er omgaat of jij, je aandacht moet verdelen. Volgens mij verdelen zij jou.

Het is een aanname die ik doe want ik heb geen ervaring met meer dan één sekspartner. Ik heb nooit een triootje gedaan. Ook niet met twee stelletjes gespeeld.

Ik had kortgeleden een hele fijne seksdate waarbij we ons na afloop afvroegen of het nog heftiger kon. Dit was één van de ideeën die we hadden. Geen van ons tweeën had het ooit gedaan. Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.
En gaat dit topic dan over trioos en kwartetten of over seks met onbekenden?

Het kan altijd heftiger, maar heftiger betekent imo niet altijd leuker of lekkerder. Ook een trio of een kwartet valt of staat met de klik en chemie.
Daar heb je gelijk in. De klik bepaald nog meer hoe heftig het wordt. Ik laat me over het algemeen leiden door het gevoel wat ik bij iemand heb. Soms kan dat heel vanille zijn en toch heel heftige. In welke mate kun je je overgeven aan lust gaat denk ik over vertrouwen.

Met drie of vier mensen zal dat nog moeilijker zijn dan bij twee. Soms kan het met een iemand die je niet kent (al gaat daar wel veel mailen, bellen en koffie soms aan vooraf) toch vreselijk klikken. Dus waarom niet met drie of vier. Wat denk jij Roos, zou dat kunnen?

Van mij mag het ook best over trio's en kwartetjes gaan. Waar ik benieuwd naar ben, is hoe dat werkt als je elkaar niet vantevoren kent.
De klik na mailen/appen/bellen ken ik natuurlijk, bij sommigen moet ik even koffieaftasten, met anderen sta ik binnen 2 minuten te tongzoenen. Blijft een raar, ongrijpbaar ding.

Seks met "echte"onbekenden heb ik heel af en toe in een parenclub, dan duik je er ook niet meteen op maar selecteer je op het eerste gezicht. Of je vindt jezelf ineens terug onder een lijf of 3, 4. Dan heb je waarlijk geen idee of er wel een klik bestaat.

Met 3 of 4 onbekenden klikken kan natuurlijk maar het is wel zeldzaam. Als ik onderdeel uitmaak van een gelegenheidsstel merk ik aan mezelf dat ik me vooral focus op degene waar ik al wat mee gedeeld heb, een emotioneel bekende zeg maar.

Misschien ben ik iets teveel vrouw om mijn aandacht meteen geheel te kunnen verstrooien.
Ik wil iemand wel eerst leren kennen. Ik vind de fase voor elkaar daadwerkelijk ontmoeten minstens zo spannend. De anticipatie. De berichtjes over weer. En stukje bij beetje een beeld krijgen.

Een club oid zou voor mij in die zin geen optie zijn. Ik begrijp dat er mensen zijn voor wie dat wel werkt. Dus geen oordeel in die zin.

Ik had verwacht dat er wel mensen zouden zijn op dit topic die iets dergelijks wel eens hadden meegemaakt. Zou het kunnen dat een dergelijk date een historische eerste zou zijn op dit forum?
Nee, ik ken meerdere mensen die letterlijk blind gedate hebben. Ik weet zelfs van een dame die de man in kwestie op date 1 helemaal niet heeft gezien, ze had constant haar blinddoek om.

Maar dat zijn heel persoonlijke verhalen, die kan en wil ik hier niet neerzetten. En in wezen is het leren kennen van elke minnaar of minnares een soort van blind date, je kent elkaar alleen virtueel en dan sta je ineens tegenover elkaar. Elke keer weer gek.

Het is ook met regelmaat gebeurd dat ik op date 1 seks had. Gewoon omdat het goed voelde.
Jij durft Roos. Respect ;)

Maar ik bedoelde eigenlijk daten met meerdere mensen die elkaar daarvoor niet kenden
Ik heb wel eens een trio gedaan met een minnaar van toen en een onbekende extra man. En met hem heb ik inderdaad eerst een tijdje gemaild en met z'n drieën msn gesprekken (ja, zo lang geleden ja) gevoerd en koffie mee gedronken. Want dat stukje opbouwen en aftasten is ook part of the fun voor mij. Maar in dit geval kenden de mannen elkaar al wel en hadden ook samen al ervaring met trio's. Helemaal met 4 onbekenden lijkt mij best nog wel ingewikkeld te realiseren.
Ik zou het niet eens willen, een afgesproken date met meerdere mensen. Als ik afspreek met een vreemde, wil ik hem leren kennen. Dat aftasten van elkaar en in elkaar opgaan is dan meer dan genoeg voor dat moment. In een club wel meerdere vreemden erbij, maar daar deel je niets mee. Dat zijn gewoon wandelende pikken. Dat is leuk als aanvulling, maar haalt het qua gevoel en genot niet bij een date waar contact aan vooraf ging.

Enige dat ik me kan bedenken is het afspreken van een gangbang of groepsorgie. Ik weet dat dat gebeurt, maar dan nog ken je vaak minimaal 1 van de mensen die daarbij aanwezig is.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 27 januari 2017 @ 10:06:

Ik zou het niet eens willen, een afgesproken date met meerdere mensen. Als ik afspreek met een vreemde, wil ik hem leren kennen. Dat aftasten van elkaar en in elkaar opgaan is dan meer dan genoeg voor dat moment. Maar hoe zou het zijn als je die andere drie eerst leert kennen via mailen, appen, bellen? Zoals Je dat bij een één op één date ook zou doen.
quote:Vlammetje schreef op 27 januari 2017 @ 10:06:

Enige dat ik me kan bedenken is het afspreken van een gangbang of groepsorgie. Ik weet dat dat gebeurt, maar dan nog ken je vaak minimaal 1 van de mensen die daarbij aanwezig is.

Ah ja, dit.

Is één keer sprake van geweest maar dan in de dynamiek van iemand die de touwtjes in handen neemt en jou als het ware uitleent. Het is er niet van gekomen en ik weet eigenlijk niet of ik dat jammer vind of niet.
quote:max72 schreef op 27 januari 2017 @ 11:26:

[...]

Maar hoe zou het zijn als je die andere drie eerst leert kennen via mailen, appen, bellen? Zoals Je dat bij een één op één date ook zou doen.

Na mailen, appen bellen komt toch het moment waarop je elkaar face to face ziet en af of goed keurt. Hoe blind is blind en hoe relatief is elkaar kennen.

Eigenlijk is het een beetje een gek onderwerp bedenk ik me. Want 4 mensen storten zich nooit zomaar op elkaar, daar gaat altijd wat aan vooraf. In een club kan het maar dan heb je geen idee van een klik, dan zijn het wandelende geslachtsdelen. En mailen e.d. vooral zorgt ervoor dat je elkaar al een beetje kent... dan heb je de klik al deels onderzocht. Dus wanneer is iemand onbekend en hoe kun je met een totaal onbekende een klik onderzoeken? Eigenlijk bestaat het niet.
Ik leg mezelf niet goed uit geloof ik. Laat het me nog een keer proberen.

Stel je voor je komt iemand online tegen. Iemand die je niet kent. Je begint te mailen. Dat klikt. Je wisselt telefoonnummers uit en je gaat appen daarna bellen. Je ontmoet elkaar in het echt en gaat koffie drinken en uiteindelijk ontmoet je elkaar in een hotelkamer voor een middag ongecompliceerde seks.

Zou zoiets ook met meer mensen kunnen? Er zijn een aantal voorbeelden van trio's die ongeveer zo tot stand zijn gekomen. Zou het ook met vier mensen kunnen?
Nou, lijkt erop van niet

Ik snap je punt. Maar het lijkt mij enorm moeilijk om 4 onbekenden te treffen. Ik heb er al moeite mee om met 1 persoon tegelijk een beetje leuk te klikken. Waar haal je dan nog 2 personen vandaan die dan ook nog alledrie elkaar interessant genoeg vinden.

Partnerruil met gelegenheidskoppels is ook niet iets wat je zoekt? Daar schijn je speciale sites voor te hebben. Al is het vooraf dan wel duidelijk wat je zoekt dus het hele 'jagen' gebeuren sla je dan over wellicht..
Dat bestaat zeker.

Ik heb het zelf nog niet ervaren maar het bestaat absoluut. Het is alleen geen kwestie van elkaar per ongeluk even online ergens tegenkomen op het flora en fauna forum ofzo.

Het is een actieve zoektocht op SDC, Adultmatch oid.
Natuurlijk zou dat ook met 4 mensen kunnen. Zet een speeddate op sdc of een oproepje elders, leg uit wat je zoekt en er reageren wel mensen. Er zijn ongetwijfeld mensen die dat een geil idee vinden ook. Ikzelf heb daar niet zo'n behoefte aan, ik denk namelijk dat het niet zo intens is als een date met 2 of misschien 3.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven