Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 27 januari 2017 om 21:57
vrijdag 27 januari 2017 om 22:11
vrijdag 27 januari 2017 om 22:16
vrijdag 27 januari 2017 om 22:17
quote:achterdedaken schreef op 27 januari 2017 @ 22:11:
Hallo blijfgewoonbianca ik heb twee vragen aan je zit "haar" bij het verborgen oog? Zit "haar" ook achter de vervolging waar ik mee te maken heb? Met "haar" bedoel ik de vrouw waarvan ik heb gezegd dat ik van haar hou.
Ik heb het je vorige week al gezegd, Bianca is haar aluhoedjes aan het strijken en dan op volgorde aan het leggen.
Je moet je vraag even op het Illuminatieforum voorleggen, die weten het vast.
Hallo blijfgewoonbianca ik heb twee vragen aan je zit "haar" bij het verborgen oog? Zit "haar" ook achter de vervolging waar ik mee te maken heb? Met "haar" bedoel ik de vrouw waarvan ik heb gezegd dat ik van haar hou.
Ik heb het je vorige week al gezegd, Bianca is haar aluhoedjes aan het strijken en dan op volgorde aan het leggen.
Je moet je vraag even op het Illuminatieforum voorleggen, die weten het vast.
vrijdag 27 januari 2017 om 22:19
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 22:16:
[...]
Omdat het napraat is en muzieklinkjes op een ander topic horen.Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.
[...]
Omdat het napraat is en muzieklinkjes op een ander topic horen.Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.
vrijdag 27 januari 2017 om 22:21
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 22:19:
[...]
Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.Nou maakt het mij niet zoveel uit maar ik krijg de indruk dat je je linkjes plakt om te irriteren eigenlijk.
[...]
Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.Nou maakt het mij niet zoveel uit maar ik krijg de indruk dat je je linkjes plakt om te irriteren eigenlijk.
vrijdag 27 januari 2017 om 22:22
quote:IrishCassidy schreef op 27 januari 2017 @ 22:19:
[...]
Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.Muzieklinkjes mogen ook elders op het forum. Matt mag ook hier, is toch zo weer weg.
[...]
Wat je gegeten hebt ook en heel veel anders ook (die godsdienstwaanzinnige die nu weer terug is oa, kan beter naar psyche). Dus tja. Ik zie de napraat als een verzameling van alles wat wel mag, maar elders op het forum mag het niet.Muzieklinkjes mogen ook elders op het forum. Matt mag ook hier, is toch zo weer weg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 27 januari 2017 om 22:25