Pisa, de toren en wat nog meer?..........
vrijdag 16 januari 2009 om 16:10
vrijdag 16 januari 2009 om 16:17
vrijdag 16 januari 2009 om 16:18
Als je tijd / geld hebt, zou ik na de toren niet in Pisa blijven... Relatief dichtbij ligt bijvoorbeeld Florence, ge-wel-dig-e stad! Vind ik persoonlijk meer de moeite waard...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
vrijdag 16 januari 2009 om 16:19
de Keith Haring muur: http://www.comune.pisa.it/turismo/itine ... ing-gb.htm
vinden kinderen vast ook leuk
Misschien in een Agritourismo overnachten? http://www.lecerinaie.it/raccolta_foto_eng.htm
En dan lekker door naar Firenze, das pas leuk!
vinden kinderen vast ook leuk

Misschien in een Agritourismo overnachten? http://www.lecerinaie.it/raccolta_foto_eng.htm
En dan lekker door naar Firenze, das pas leuk!
vrijdag 16 januari 2009 om 16:28
[quote]babado schreef op 16 januari 2009 @ 16:24:
Het lijkt me duidelijk
[/quot
Hmmm mij ook! Lucca is inderdaad ook echt een heel leuk stadje...
Het lijkt me duidelijk

Hmmm mij ook! Lucca is inderdaad ook echt een heel leuk stadje...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
vrijdag 16 januari 2009 om 16:29
vrijdag 16 januari 2009 om 16:38
Ik ben het geheel eens met de voorgangers, Pisa is niet zo heel groot en na de toren te hebben gezien ben je al gauw klaar, maar Florence daar kun je inderdaad wel een aantal dagen zoet zijn....en ze hebben de lekkerste ijsjesboer te wereld (wordt gezegd, ik heb het geproefd en kan het echt beamen...sjesus wat een lekker ijs bij die mensen, ff naam voor je googlen )
vrijdag 16 januari 2009 om 16:48
Pisa vond ik ook niet zo geweldig. Toren is leuk om te zien, verder veel marktjes met heel veel groenten en fruit, de stad zelf niet zo geweldig.
Lucca en siena zijn mooie stadjes. En Volterra. Vinden je kids vast heel leuk! Is een middeleeuws dorp, met heel veel kastelen. Het ligt boven op een berg, en is autoloos. Je auto zet je dus boven op de berg in een parkeergarage. Je hebt er nog een Romeins stadion.
Lucca en siena zijn mooie stadjes. En Volterra. Vinden je kids vast heel leuk! Is een middeleeuws dorp, met heel veel kastelen. Het ligt boven op een berg, en is autoloos. Je auto zet je dus boven op de berg in een parkeergarage. Je hebt er nog een Romeins stadion.
vrijdag 16 januari 2009 om 16:53
Pisa vond ik niets.
Maar zoals hierboven al gezegd is, Volterra, San Gimignano, Siena, Lucca en Florence zijn heel erg leuk.
Wat ook erg leuk is met kinderen, is met de trein langs Cinque Terre. Dat zijn 5 kustplaatsjes in de rotsen. Erg mooi, je kan er lekker wandelen, en met een treinkaartje, kan je in elk plaatsje uitstappen en even kijken.
Maar zoals hierboven al gezegd is, Volterra, San Gimignano, Siena, Lucca en Florence zijn heel erg leuk.
Wat ook erg leuk is met kinderen, is met de trein langs Cinque Terre. Dat zijn 5 kustplaatsjes in de rotsen. Erg mooi, je kan er lekker wandelen, en met een treinkaartje, kan je in elk plaatsje uitstappen en even kijken.
vrijdag 16 januari 2009 om 17:30
vond pisa voor een dagje wel leuk. Alles draait natuurlijk om de toren maar het plein eromheen is ook heel leuk. Je hebt er een museum, een begraafplaats en een kerk en heel veel kraampjes. Je kunt ook met een paardekoets door de stad rijden (vaak ook leuk voor kinderen)
Afhankelijk van de drukte kan je alleen op vaste tijden de toren bezoeken. Je koopt bij een kantoortje een ticket waarop staat hoe laat je in de toren mag. Tis een hele klim naar boven, maar het uitzicht is erg mooi.
Afhankelijk van de drukte kan je alleen op vaste tijden de toren bezoeken. Je koopt bij een kantoortje een ticket waarop staat hoe laat je in de toren mag. Tis een hele klim naar boven, maar het uitzicht is erg mooi.
vrijdag 16 januari 2009 om 17:38
In Pisa ben je in 2 uur klaar, dan pak je de trein naar Florence, dat duurt iets meer dan een uur geloof ik?
Maar als je zó weinig tijd hebt, zou ik denk ik alleen Florence doen!
http://www.florenceholida...ntie-florence-foto_s.html
Als het mooi weer is, is het leuk om naar Palazzo Pitti te gaan, ligt in een park met een 17e eeuwse tuin, en met mooi uitzicht op de stad.
In de stad is ook een leuke markt.
Maar als je zó weinig tijd hebt, zou ik denk ik alleen Florence doen!
http://www.florenceholida...ntie-florence-foto_s.html
Als het mooi weer is, is het leuk om naar Palazzo Pitti te gaan, ligt in een park met een 17e eeuwse tuin, en met mooi uitzicht op de stad.
In de stad is ook een leuke markt.
vrijdag 16 januari 2009 om 17:39
quote:sarah2ndlife schreef op 16 januari 2009 @ 16:10:
In het kader van " we willen wat bezienswaardigheden in Europa nog in ons opnemen" voor we emigreren, gaan we na Parijs te hebben gehad volgende maand naar Pisa, de toren!!!~!
De kids vinden dat heel leuk, maar wat is er nog meer te zien????
Eens met de meeste van mijn voorgangers: helemaal NIETS.
Tenzij je een liefhebber bent van heel veel andere toeristen bekijken, en heel veel souvenirswinkeltjes.
In het kader van " we willen wat bezienswaardigheden in Europa nog in ons opnemen" voor we emigreren, gaan we na Parijs te hebben gehad volgende maand naar Pisa, de toren!!!~!
De kids vinden dat heel leuk, maar wat is er nog meer te zien????
Eens met de meeste van mijn voorgangers: helemaal NIETS.
Tenzij je een liefhebber bent van heel veel andere toeristen bekijken, en heel veel souvenirswinkeltjes.

vrijdag 16 januari 2009 om 22:35