Baby naam

29-01-2017 07:38 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames

Ik zou graag jullie mening horen

Wij verwachten in april ons eerste kindje en zijn al een tijdje uit over de naam. We willen graag als 2e naam de naam van mijn vriend geven.

De naam wordt dan Xavi Leandro

Maar.... de intitialen zijn dan dus X.L

Staat dit heel raar? Zouden kinderen elkaar hier mee pesten? Worden er later flauwe grapjes over gemaakt? Graag jullie mening!
quote:Tulisa schreef op 29 januari 2017 @ 09:50:

[...]

Mwah, ik zou daar niet teveel op letten hoor. Er zijn mensen die Dick of Ko(c)k van achternaam heten, in mijn ogen veel erger dan initialen XL. Op gegeven moment zie je dat niet eens meer.Schokkend is het niet maar zou het zelf gewoon niet mooi vinden/doen en zeker niet als ik er zelf al aan twijfel voor de geboorte.
Dochter heet E.X. nog nooit iemand iets over gezegd. Veel weten niet eens dat ze een tweede naam heeft.

Ik zou het zo laten.

X.L ( eXtra Lief)
quote:Tulisa schreef op 29 januari 2017 @ 09:50:

[...]

Mwah, ik zou daar niet teveel op letten hoor. Er zijn mensen die Dick of Ko(c)k van achternaam heten, in mijn ogen veel erger dan initialen XL. Op gegeven moment zie je dat niet eens meer.Met zon achternaam is XL wel een leuke combi
quote:deijscoboer schreef op 29 januari 2017 @ 09:54:

Als het een superdik kind wordt kan het natuurlijk wel tegen 'm gebruikt worden.Dat verwacht ik niet. Zijn allebei slank van postuur. In beide families ook niemand dik
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 29 januari 2017 @ 09:58:

Dochter heet E.X. nog nooit iemand iets over gezegd. Veel weten niet eens dat ze een tweede naam heeft.

Ik zou het zo laten.

X.L ( eXtra Lief)Goeie hihi. Xtra lief
quote:Olifantjes schreef op 29 januari 2017 @ 10:20:

[...]

Dat verwacht ik niet. Zijn allebei slank van postuur. In beide families ook niemand dikIs dan wel weer tegenstrijdig met je nickname
quote:Niceday76 schreef op 29 januari 2017 @ 09:46:

Bv het e-mailadres wat hij op z'n werk krijgt. X.L....@....nl

Ik heb al zo'n 8 verschillende werk e-mailadressen gehad maar nog nooit is mijn 2e letter vermeld.

En als vrouwen trouwen of scheiden is het ook mogelijk om een naam toe te voegen of te verwijderen, dus als die X.L. Voor mocht komen in het emailadres én kind van TO zich daarvoor zou schamen, dan is daar ook wel een mouw aan te passen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 29 januari 2017 @ 10:41:

Ik heb al zo'n 8 verschillende werk e-mailadressen gehad maar nog nooit is mijn 2e letter vermeld. Bij mij op mijn werk is dat standaard, en bij mijn vorige werk ook.
quote:Tr0tter schreef op 29 januari 2017 @ 10:44:

[...]

Bij mij op mijn werk is dat standaard, en bij mijn vorige werk ook.Had ik ook.
quote:MN-- schreef op 29 januari 2017 @ 10:39:

[...]

Is dan wel weer tegenstrijdig met je nickname Haha echt he. Komt omdat ik ooit een x olifanten op tv oid zag toen ik de nickname moest bedenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven