Voetreflexmassage ervaring eind zwangerschap

29-01-2017 12:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben nu 38 weken zwanger en heb gisteren heerlijk genoten van een voetreflexmassage. De reden dat ik deze massage heb gedaan is om de bevalling op te wekken. Om commentaar te voorkomen ik heb hiervoor gekozen omdat ik anders aankomende week word ingeleid vanwege zware bekkeninstabiliteit en ik dan ook niet meer thuis kan bevallen. Iemand ervaring met voetreflexmassage om een bevalling op te wekken en heeft het gewerkt? Heb wel krampjes maar niet iets wat je weeën kan noemen.
Nee, maar ik hoor graag of t werkt: ben nu 41,2en ben t hartstikke beu!
Heb het bij exact 40 weken gedaan, maar hielp helemaal niks. Volgens mij met 41 weken nog een keer, hielp weer niet. Bij 42 weken begon het eindelijk eens een keer, na drie keer gestript te zijn. Dus bij mij geen enkel effect, haha.
Ik begrijp dat je liever thuis wil bevallen en echt ik gun het je. Maar dat je lichaam nu aangeeft dat het niet wil en je kind daarbij ook nog niet geboren wil worden lijkt mij toch belangrijker dan de keuze plek van bevalling. Heb je een doula? Weet je zeker dat je niet meer rechten hebt of is het medisch gezien echt niet mogelijk om dit kind langer te dragen? Als je geen doul hebt dan neem contact op met iemand voor raad.
Ik lees even mee. Zit er ook over na te denken.
Ik neem aan dat het ingeleid worden je eigen keuze is en dat je daarachter staat? Ik denk verder dat er eigenlijk weinig methodes zijn die bij 38 weken werken...zelfs strippen schijnt pas echt effectief te zijn vanaf 40/41 weken.
Je moet alles doen wat je leuk vindt. Iedereen verdient een gerepareerde aura.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven