Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Het getintel zakt alweer.

De pijn trekt langzaam omhoog.

Dasniegoenie.

Oh. Het zal verlicht worden door mijn h-engel.

(Dat is de engel van een hert)
Een echt pijpbekkie heeft ze! Whoehahaha!
Kinky klinkt het! Ik wil ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 16 januari 2009 @ 09:49:

[quote]Bloesem schreef op 15 januari 2009 @ 19:04:

Maar het is ook eng voor GG om zaad te laten checken omdat de uitslag ook erg definitief is. [quote]

lilian02 schreef op 15 januari 2009 @ 22:51:[/b]

en nu ga ik vast te laat naar bed want GG komt nog thuis en we moeten nog kletsenlezenneuken /quote]

Eeeeeeh.... die GG he, die eet toch niet van 2 walletjes??

Soms ben ik niet echt aanwezig hoor. Dan hang ik maar wat te lallen hier....

~schenkt koude chardonnay in een rij grote glazen op de bar~
BULDER en ik had het ook niet gezien. Ach, als mijn vent het nodig vindt om ook buitenshuis te, eh, eten; dan liever bij Bloes dan elders . Dan blijft het ten minste binnen de familie (GG zijn zaad is trouwens officieel morsdood verklaard, dus daar hoeft Bloes het niet om te doen)

Lekker stel wijven dat jullie ook zijn.

Zoen.

Het is weekend.

In case yoy didn't notice.

Ik heb de kinderen al op bed gegooid. Slim van me he? Of heet dat nou ontaard!
wauw, das lekker vroeg! Nu een lekkere lange avond met je vent?
Neu, want die belde om half 6 dat ie ging borrelen met werk.

Oh well.....

Ik zou kunnen gaan afwassen

administratie doen

werken

was vouwen

strijken

werkkamer opruimen

Zou kunnen......
je kan ook:

forummen

met een vriendin bellen

tv kijken

internetten

lezen

zou ook kunnen
Hier nog veel wakkere kinderen (twee van mezelf en twee logees en twee zijn dus uit logeren, dus het zijn er helemaal niet veel, maar gewoon 4) Maar we moeten nog spelletjes spelen enzo, dus duurt nog wel ff...

Daarna moet ik aan het werk.. zucht... heb de hele week lopen uitstellen, want ZO druk en ZO moe (zelfs te druk en moe om te forummen) maar nu móét ik er toch echt aan geloven.
hoe komt dat pim, dat je zo moe bent ineens?
Oh jee, is het nu mijn schuld dat je aan de slag moet Pimpel?

Ik heb de afwas gedaan, de woonkamer, keuken en badkamer opgeruimd en ben daarna gaan x-factor hangen en gaan sms'en met vriendin. En nu internetten. En vent is zelfs ook al thuis. Dus kunnen we straks 24 gaan kijken. Weekend!!!
Hahaha, nee Toet, dat is mijn eigen schuld, ik had eerder moeten beginnen.

Ik weet niet, Bent. Beetje te druk, denk ik. Meestal kan ik daar wel goed tegen, maar nu ff niet.
ach, jij bent ook maar een mens tenslotte! Kus!

Net heerlijk 5 kwartier zitten beppen en lachen met mims aan de foon, wat een lekker wijf is dat toch!

Nu op naar bed, slaap lekker!
Tss..

en ik maar 'saai' tv kijken met kinderen en daarna alleen. Manlief is op veteranentoernooi van tafeltennis.

Is je bekkie wat bijgedraait, Kjong..

Ik heb net ook 'ghostfoto's' gemaakt.. lange sluitertijd en dan door beeld lopen.. neeuh, je zou denken dat ik me aan 't vervelen was, maar ik wilde dat gewoon eens proberen.

Goed Toet, opruimen, voordat je gaat zitten enzo

Toch proberen wat te rusten, Pimpel? Klinkt toch gek, in mijn oren "niet zo druk, 4 kinderen"

Truste allen!

en goed en rustig weekend!!

Madootje beterschap.. hopelijk kun je ook rustig aan doen.
Later is nu
Pfffffffff. 24 is spannend hoor. Maar ja, moet nu toch maar naar bed. Trusten!
Ik ben leuk opgeschoten en mag dus ook naar bed.

Hoezee!

trusten liefies!
Rustig aan doen is er nog even niet bij vrees ik. Madokus moet nog thuis komen uit de 24-uursdienst. De eerste was helaas al om kwart over 6 wakker en wilde er toch echt uit om te eten. De tweede volgde daarna al snel. Jammer genoeg houden ze gene rekening met mijn zere hoofd en lopen ze samen gillend door de huiskamer. Vrijgezellenfeestje van mijn langste, liefste vriendinnetje ga ik vrees ik niet redden vandaag.

En Pim, nog een beetje aan werken toegekomen? 4 kinderen niet druk. Ik vind 2 al voor absolute chaos zorgen
ach mado, wat ontzettend jammer!!! Wanneer trouwt ze, hopelijk ben je dan voldoende opgeknapt! Kan je wel naar bed als madokus er weer is?
Maar dat kan niet hoor Mado.

Du moment de ambulantie thuis is, hup je nest in voor een uur, max 2, en dan met paracetamol in je hol (je mag er 6 op een dag, dus je zit gelijk rechtop) op z'n MINST naar haar toe voor 1 borrel/hapje/kraalrijgen/pruikopzetceremonie.

De tandarts was er een vanachter het ijzeren gordijn getrokken.

Ik heb gisteren een tirade over haar bouwvakkerschap naar Kman gesmst. Zo miste hij me weer.

Als ik nu kauw kauw ik op neptand(vulling). Dat klopt niet. Maarja ik moet de 29ste toch weer terug. Waar ik natuurlijk nu nóg meer tegenop zie. Ook omdat overal waar ze me geprikt heeft, en het verdovingsmiddel op mijn binnenwang en tong is gemorst nog erg zeer doet.

Ga maar nooit naar de tandarts hoor meisjes.

Ik hou van

Nu een marathon op Nickelodeon.
Ik wil het niet hoor. De achterkamert weg. Heb er net in totale stilte hier en daar doorheen gewandeld.

Wat een hoop!
Ik hoop dat Kjong's tip nog geholpen heeft, Madootje, en dat je nog evenlekker een borreltje kunt drinken bij je vriendin.

Zo leuk. Ik heb eergisteren wat getekend en dat vonden de kinderen zo mooi, dat ze vandaag ook zijn gaan tekenen. LE heeft echt heel veel getekend.. Hoe krijg ik ze rustig bezig

Shaun het schaap ken ik dan weer niet.

Rustig hier
Later is nu
Oeh Kjong, tandartsverhaal klinkt niet fijn. Au!

En Madootje, hoe gaat ie nu?

Ik vind jou altijd zo actief Dream, al fietsend, sportend, werkend en creatiefend enzo. Echt leuk!

Ik probeer voor Lief iets leuks te vinden voor zijn verjaardag. Wordt volgende week 40. Hij viert het zaterdag. Ik heb dus nog een week...
In je schaamhaar een harte scheren, et voila, klaar.
(+j)

ghe, wie zou dat nou zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven