Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
vrijdag 16 januari 2009 om 13:04
vrijdag 16 januari 2009 om 13:38
ik heb geen zin meer zeg, pfff tijd voor weekend. wie gaat er nog iets leuks doen? ga ik nog mensen tegenkomen op de vakantiebeurs? (dat vind ik dan weer wel leuk)
psrtylover balen zeg dat je nog niks wijzer bent nu, alsof de hele situatie niet al vervelend genoeg is, kan dit er ook nog wel bij dat het zo lang duurt.
8 dagen achter elkaar speculaas ?? daar kan geen sportschool tegenop ! om de andere dag had ik ook wel vaker gehoord, dat komt goed uit dan kan huskyman weer even energie opdoen had net nog even gebeld hij voelt zich alweer beter dan gisteren.
helemaal mee eens trouwens rainbow, hij mag er zeker wel wat voor doen!
zeg justdeb, heb jij zo lang lunchpauze? (je zou na de lunch toch even terug komen?) wil ik ook wel!
germanwings had je dat pakket via internet besteld? en wordt dat een beetje in schutkleuren geleverd zeg maar? aangezien dat vast onder werktijd bezorgd zal worden heb ik geen zin dat de buurvrouw meteen op de hoogte is zeg maar...
zeg maya waar ben je nou???? heb je getest??
psrtylover balen zeg dat je nog niks wijzer bent nu, alsof de hele situatie niet al vervelend genoeg is, kan dit er ook nog wel bij dat het zo lang duurt.
8 dagen achter elkaar speculaas ?? daar kan geen sportschool tegenop ! om de andere dag had ik ook wel vaker gehoord, dat komt goed uit dan kan huskyman weer even energie opdoen had net nog even gebeld hij voelt zich alweer beter dan gisteren.
helemaal mee eens trouwens rainbow, hij mag er zeker wel wat voor doen!
zeg justdeb, heb jij zo lang lunchpauze? (je zou na de lunch toch even terug komen?) wil ik ook wel!
germanwings had je dat pakket via internet besteld? en wordt dat een beetje in schutkleuren geleverd zeg maar? aangezien dat vast onder werktijd bezorgd zal worden heb ik geen zin dat de buurvrouw meteen op de hoogte is zeg maar...
zeg maya waar ben je nou???? heb je getest??
vrijdag 16 januari 2009 om 13:56
Ook theemuts heeft de nieuwe topic gevonden Jeeh!!! Schrok al toen ik het schema helemaal niet meer zag...
Iedereen heel bedankt voor jullie steun, dat houdt je echt een beetje op de been. hoor!!!
Alles is heel erg meegevallen, ze waren in het ziekenhuis heel erg lief voor me en alles mocht gaan zo als ik het wilde...
Weinig pijn in mijn buik, merk eigenlijk niet echt dat er iets is gebeurd, een beetje ongesteldheidskrampen, maar die zijn goed te onderdrukken met paracetemol...
Heb zelfs bijna geen last van navloeien, gelukkig!!!!
@ Mariss ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt, want dat wachten lijkt me ook niks
@ Momo jou jaar is ook niet echt goed begonnen he????
Ik hoop dat het wat rustiger gaat worden voor je, met meer geluk...
Moet nog even verder lezen, want er is wel weer heel erg veel bijgeschreven in 2 dagen tijd!!!!
Iedereen heel bedankt voor jullie steun, dat houdt je echt een beetje op de been. hoor!!!
Alles is heel erg meegevallen, ze waren in het ziekenhuis heel erg lief voor me en alles mocht gaan zo als ik het wilde...
Weinig pijn in mijn buik, merk eigenlijk niet echt dat er iets is gebeurd, een beetje ongesteldheidskrampen, maar die zijn goed te onderdrukken met paracetemol...
Heb zelfs bijna geen last van navloeien, gelukkig!!!!
@ Mariss ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt, want dat wachten lijkt me ook niks
@ Momo jou jaar is ook niet echt goed begonnen he????
Ik hoop dat het wat rustiger gaat worden voor je, met meer geluk...
Moet nog even verder lezen, want er is wel weer heel erg veel bijgeschreven in 2 dagen tijd!!!!

vrijdag 16 januari 2009 om 14:03
husky, idd gewoon via internet bestelt, ik geloof via www.sensitest.nl Kwamen in een witte envelop zonder wat erop. En pasten ook gewoon in de brievenbus, dus je buurvrouw krijgt er niets van mee hoor!
vrijdag 16 januari 2009 om 14:26
Theemuts, ben blij voor je dat het goed is gegaan. In zo verre zo iets "goed" is natuurlijk. En ook erg fijn dat je er nu bijna geen last meer van heb.
Germanwings, ok bedankt voor tip. Sensitest dus. Nou even kijken hoe het deze maand is gegaan en hopen dat ik ze niet nodig heb en anders ga ik ze ook maar eens bestellen.
Husky, hier geen vakantiebeursganger. Maar in ieder geval wel heel veel plezier!!! Hou nog even vol he vandaag...nog een paar uurtjes!
Hier druk weekend met visite en etentjes dus zal weer snel gaan dit weekend helaas.
Maar ach, zit vandaag thuis te werken en dat voelt ook altijd al een beetje als weekend.
Germanwings, ok bedankt voor tip. Sensitest dus. Nou even kijken hoe het deze maand is gegaan en hopen dat ik ze niet nodig heb en anders ga ik ze ook maar eens bestellen.
Husky, hier geen vakantiebeursganger. Maar in ieder geval wel heel veel plezier!!! Hou nog even vol he vandaag...nog een paar uurtjes!
Hier druk weekend met visite en etentjes dus zal weer snel gaan dit weekend helaas.
Maar ach, zit vandaag thuis te werken en dat voelt ook altijd al een beetje als weekend.
vrijdag 16 januari 2009 om 15:31
wat is er weer een hoop geschreven zeg!
@ becky: gefeliciteerd!!! Happy birthday to you, heb je een feestelijke dag???
@rainbow, ik / wij hebben de persona, erg grappig, je leert je lichaam wat beter kennen en je weet wanneer je ei is. Niet goedkoop dat ding, je kunt natuurlijk op marktplaats kijken, ik kon m lenen van een vriendin, dus dat scheelt!!
zo, ga morgen verder ff bijlezen. btje druk op mn werk
doei!
@ becky: gefeliciteerd!!! Happy birthday to you, heb je een feestelijke dag???
@rainbow, ik / wij hebben de persona, erg grappig, je leert je lichaam wat beter kennen en je weet wanneer je ei is. Niet goedkoop dat ding, je kunt natuurlijk op marktplaats kijken, ik kon m lenen van een vriendin, dus dat scheelt!!
zo, ga morgen verder ff bijlezen. btje druk op mn werk
doei!
vrijdag 16 januari 2009 om 16:06
@ Becky: GEFELICITEERD!!
@ Theemuts: Ik ben heel blij dat ze zo vriendelijk waren in het ZH. Nóg blijer voor je dat je er nu niet heel veel last van hebt.
Okeej, ik heb alles weer een beetje bijgelezen.
Ik moet zeggen dat ik er deze maand toch echt veel minder mee bezig ben. Ik kan het al een beetje naast me neer leggen, gelukkig.
Wij zijn rond de playdagen heel erg
Ik hou een ruime week aan en we doen het dan minimaal 1 keer per dag...
Dus als het niet raak is in een paar maand...???
Het voordeel hierbij is dat ik op het moment niet werk
Alcohol drinken en letten op het eten?
Vanaf mijn ongesteldheid tot de eisprong hou ik er geen rekening mee, daarna wel!
Tot nu toe koop ik iedere keer filet americain als ik ongi geworden ben! Schrale troost...
Nou, dit is wel weer een lekker ego berichtje geworden...
@ Theemuts: Ik ben heel blij dat ze zo vriendelijk waren in het ZH. Nóg blijer voor je dat je er nu niet heel veel last van hebt.
Okeej, ik heb alles weer een beetje bijgelezen.
Ik moet zeggen dat ik er deze maand toch echt veel minder mee bezig ben. Ik kan het al een beetje naast me neer leggen, gelukkig.
Het voordeel hierbij is dat ik op het moment niet werk
Alcohol drinken en letten op het eten?
Vanaf mijn ongesteldheid tot de eisprong hou ik er geen rekening mee, daarna wel!
Tot nu toe koop ik iedere keer filet americain als ik ongi geworden ben! Schrale troost...
Nou, dit is wel weer een lekker ego berichtje geworden...

vrijdag 16 januari 2009 om 17:02
quote:vcharlotte schreef op 16 januari 2009 @ 16:06:
...
De kans dat het raak is is echt groter als je het om de dag doet, de zaadcellen van je man moeten ook aangemaakt worden, als je het iedere dag doet of meerdere keren per dag neemt de kwaliteit wel af.
En meerdere keren per dag.... ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
...
De kans dat het raak is is echt groter als je het om de dag doet, de zaadcellen van je man moeten ook aangemaakt worden, als je het iedere dag doet of meerdere keren per dag neemt de kwaliteit wel af.
En meerdere keren per dag.... ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
vrijdag 16 januari 2009 om 17:23
quote:germanwings schreef op 16 januari 2009 @ 17:02:
[...]
En meerdere keren per dag.... ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. ik zou het ook echt niet weten, denk dat vriendlief de enige die daar happy van wordt/
[...]
En meerdere keren per dag.... ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. ik zou het ook echt niet weten, denk dat vriendlief de enige die daar happy van wordt/
vrijdag 16 januari 2009 om 17:25
quote:husky schreef op 16 januari 2009 @ 13:38:
schutkleuren......een rood met wit gestreepte evelop! of een legerenvelopje!
ladies bedankt voor jullie felicitaties, ik trek dadelijk een fles wijn open ga genieten van het weekend.
hastalavista
schutkleuren......een rood met wit gestreepte evelop! of een legerenvelopje!
ladies bedankt voor jullie felicitaties, ik trek dadelijk een fles wijn open ga genieten van het weekend.
hastalavista

vrijdag 16 januari 2009 om 17:35
Geniet ervan Becky!
Wat een stelletje konijnen zijn jullie zeg Ik ben blij als wij het 3x in de week doen. Meestal 2x, en soms maar 1x... komt ook doordat vriend onregelmatig werkt en dus geregeld in bed komt als ik al slaap.... en ik vind seks best lekker hoor, maar je hoeft me er niet voor wakker te maken! Mn nachtrust is me heilig
Ik ben helaas echt ongesteld. Baal er wel een beetje van. Kreeg het idee dat vriend er nog meer van baalde dan ik, die had goeie hoop dat het al raak was! Nou ja, op naar ronde 3!
Husky, op zwangerschapstest.nu kan je ook ovulatietesten kopen, niet duur en gewoon in een witte envelop door de brievenbus. Daar heb ik ook mn zwangerschapstesten gekocht. Ik wil eigenlijk niet aan die ovulatie testen, maar kan me voorstellen dat ik er over een aantal maanden anders over denk (als het dan nog niet raak is)
Theemuts, fijn dat het meeviel. Mijn vriendin die precies hetzelfde had, koos niet voor curretage. Zij kreeg pillen mee, en is vier dagen geleden het kindje verloren. Apart joh... alles zat er al op en aan... Nu moest ze gisteren naar het ziekenhuis en bleek dat de baarmoeder niet goed schoon is, en ze alsnog gecurreteerd moet worden. Balen.
Ik ga eten koken: burrito's... mjam!
Wat een stelletje konijnen zijn jullie zeg Ik ben blij als wij het 3x in de week doen. Meestal 2x, en soms maar 1x... komt ook doordat vriend onregelmatig werkt en dus geregeld in bed komt als ik al slaap.... en ik vind seks best lekker hoor, maar je hoeft me er niet voor wakker te maken! Mn nachtrust is me heilig
Ik ben helaas echt ongesteld. Baal er wel een beetje van. Kreeg het idee dat vriend er nog meer van baalde dan ik, die had goeie hoop dat het al raak was! Nou ja, op naar ronde 3!
Husky, op zwangerschapstest.nu kan je ook ovulatietesten kopen, niet duur en gewoon in een witte envelop door de brievenbus. Daar heb ik ook mn zwangerschapstesten gekocht. Ik wil eigenlijk niet aan die ovulatie testen, maar kan me voorstellen dat ik er over een aantal maanden anders over denk (als het dan nog niet raak is)
Theemuts, fijn dat het meeviel. Mijn vriendin die precies hetzelfde had, koos niet voor curretage. Zij kreeg pillen mee, en is vier dagen geleden het kindje verloren. Apart joh... alles zat er al op en aan... Nu moest ze gisteren naar het ziekenhuis en bleek dat de baarmoeder niet goed schoon is, en ze alsnog gecurreteerd moet worden. Balen.
Ik ga eten koken: burrito's... mjam!
vrijdag 16 januari 2009 om 17:49
GW; Je hebt gelijk, om de dag is ook beter, maar hij is soms gewoon niet tegen te houden. En ik moet zeggen dat ik dan niet protesteer...
Marriss: Konijnen?? Dat valt toch nog wel een beetje mee?
Als mijn mannetje ergens voor gaat doet ie het direct goed ( nou ja, overdreven dan)
En goed is het eigenlijk ook niet zoals GW zei, om de dag is gewoon beter...
Nou ja, we zien het allemaal wel.
Ben iig blij dat ik er niet heel erg druk meer mee bezig ben ( in mn hoofd )
Marriss: Konijnen?? Dat valt toch nog wel een beetje mee?
Als mijn mannetje ergens voor gaat doet ie het direct goed ( nou ja, overdreven dan)
En goed is het eigenlijk ook niet zoals GW zei, om de dag is gewoon beter...
Nou ja, we zien het allemaal wel.
Ben iig blij dat ik er niet heel erg druk meer mee bezig ben ( in mn hoofd )
vrijdag 16 januari 2009 om 17:52
He getsie Marriss, toch nog ongesteld. Balen dat je er zo lang op moest wachten, want dan ga je toch denken dat het misschien wel raak is. Zorg maar goed voor jezelf!
@ Charlotte: eens per dag? Minimaal? Jemig zeg, wij houden het meestal op om de dag (gelezen dat vaker niet echt grotere kans op zwangerschap geeft). Inderdaad wat GW schrijft.
@ Becky: fijne verjaardag!
@ Theemuts: fijn dat ze zo lief voor je waren in het ziekenhuis. Sterkte met herstellen.
@ Partylover: jij moet ook alsmaar wachten zeg... sterkte!
En voor iedereen een goed weekend!
@ Charlotte: eens per dag? Minimaal? Jemig zeg, wij houden het meestal op om de dag (gelezen dat vaker niet echt grotere kans op zwangerschap geeft). Inderdaad wat GW schrijft.
@ Becky: fijne verjaardag!
@ Theemuts: fijn dat ze zo lief voor je waren in het ziekenhuis. Sterkte met herstellen.
@ Partylover: jij moet ook alsmaar wachten zeg... sterkte!
En voor iedereen een goed weekend!

vrijdag 16 januari 2009 om 17:56
ik dacht al dat ik frigide was omdat we het niet minimaal 1x per dag deden, maar gelukkig ben ik niet de enige hier!
Manlief heeft het er wel al de hele week over dat hij van het weekend weer aan de slag wil! Dus hij leeft goed mee, alhoewel ik wel al denk dat ik mijn ei-sprong dus al gehad hebt! Maar in dit enthousiasme moeten we natuurlijk mee gaan (hij was in het begin nogal huiverig over kinderen).
Hier helaas nog dienst dus duurt nog even totdat ik weekend heb. Ligt nog een berg administratie op me te wachten en mag pas na huis als ik dat allemaal afgewerkt heb. Dus zit nu met een streeplijstje naast me, altijd fijn als je alweer wat hebt kunnen afstrepen!
Maar nog niets van onze piezzer van vandaag? Mayabee waar ben je?
Manlief heeft het er wel al de hele week over dat hij van het weekend weer aan de slag wil! Dus hij leeft goed mee, alhoewel ik wel al denk dat ik mijn ei-sprong dus al gehad hebt! Maar in dit enthousiasme moeten we natuurlijk mee gaan (hij was in het begin nogal huiverig over kinderen).
Hier helaas nog dienst dus duurt nog even totdat ik weekend heb. Ligt nog een berg administratie op me te wachten en mag pas na huis als ik dat allemaal afgewerkt heb. Dus zit nu met een streeplijstje naast me, altijd fijn als je alweer wat hebt kunnen afstrepen!
Maar nog niets van onze piezzer van vandaag? Mayabee waar ben je?
vrijdag 16 januari 2009 om 18:06
phoe waar halen jullie die tijd vandaan? 8 x in de week of iedere dag. Volgens mij doen die konijnen bij mij in het hok achter dat nog niet eens. ( erger als konijnen dus) Ik moet ook blij zijn als het 3 keer in de week lukt met die onregelmatige diensten van ons.
Ook voor mij geen vakantiebeurs.
Vorig jaar al ver weg geweest en net terug van de wintersport en ik ga over 3 weken weer. (erg he)
Dus nog vakantie genoeg.
@ Theemuts heel erg veel sterkte.
Verder ga ik zo maar slapen voor mijn nachtdienst.
Tot de volgende keer
Ook voor mij geen vakantiebeurs.
Vorig jaar al ver weg geweest en net terug van de wintersport en ik ga over 3 weken weer. (erg he)
Dus nog vakantie genoeg.
@ Theemuts heel erg veel sterkte.
Verder ga ik zo maar slapen voor mijn nachtdienst.
Tot de volgende keer