Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Rainbow, vrouwen hebben last van dilemma's... wel vroeg testen? niet testen? nog even wachten? Toch maar wel even testen?

hihihihi.

Het is nog steeds rustig op mijn werk, maar omdat er vandaag een paar niet zijn heb ik tenminste iets meer te doen als normaal
ik heb wel besloten vanaf mijn volgende cyclus de ovulatietesten te gaan gebruiken, ik heb ze toch in huis en dan weet ik in ieder geval dat ik ovuleer. Vind dat wel een relaxed idee, en er mee bezig ben ik sowieso wel. Daarvoor heb ik geen testen nodig...
ik had 4!! afspraken vandaag en er zijn er gewoon drie gecancelled! grrrrrr

wel grappig er zijn nog twee groepjes ontstaan die graag aan de kinders willen aankomend jaar, vruchtbare dames, wij vivadames
Hahahaha Becky iedereen gaat helemaal los in 2009 !!

Nieuw jaar, nieuwe kansen
nu ik dit allemaal zo lees denk ik dat ik voor de volgende cyclus (hoop dat het niet nodig is natuurlijk) ook maar eens die ovulatietesten ga bestellen. wat germanwings ook zegt, mee bezig ben ik er toch al, en niet te zuinig, dus dat kan er ook nog wel bij

heb vriendlief net nog wel even gebeld thuis hoe het gaat, hij voelt zich wat beter en fitter dan vanochtend. gelukkig maar, hij moest eens weten wat hem te wachten staat vanavond
*duimt dat Husky's vriend aankomende nacht overleeft*
quote:Marriss schreef op 15 januari 2009 @ 16:35:

*duimt dat Husky's vriend aankomende nacht overleeft* ik zal een beetje voorzichtig doen, als hij het niet overleeft is het helemaal zo lastig om zwanger te worden
Goed zo Husky!

Ik kom net van het toilet.... meende daar toch een heeel klein beetje licht bloedverlies te spotten Kan het nog geen menstruatie noemen maar ben bang dat dit wel de voortekenen zijn van een vloedgolf (net als vorige maand)
heeeee nee toch......... shit.... balen marriss
Zo, ik ben terug van mijn studiedag (die overigens ging over ouders met psychiatrische problemen. Het was erg interessant om eens te horen welke persoonlijkheidsstoornissen er allemaal bestaan).

Marriss: nee hè... eerst onzekerheid en dan denken ongesteld te gaan worden. Balen!

Husky: beetje voorzichtig met je vriend hè... haha!

Ik ben trouwens niet minder ongesteld nu zonder pil, eerder weer langer en heftiger. Met pil was het een dag of drie/vier met lichte bloeding en nu is het vijf tot zes dagen met meer bloed. En als ik zo jullie verhalen lees over cyclusduur dan mag ik blij zijn met mijn regelmaat.

En verder weet ik even niet meer wie wat schreef, want ik moest 3 bladzijden bijlezen...

Vanavond ben ik weer naar een vergadering dus ik lees morgen weer mee (en dan heb ik een vrije dag dus tijd zat om jullie geschrijf te volgen )
marriss, dikke baal meid! maar ja, den is het in ieder geval wel weer duidelijk.

hier nog niets. auto opgehaald, gelijk maar afspraak voor een beurt gemaakt (moest al een half jaar). wordt weer een dure. zucht.
Marriss, neeeee, misschien stopt het nog? Ik blijf duimen!!

Maya en Momo, jullie zijn volgens mij de enigen die ons op korte termijn een extra hyperblij poppetje in het schema kunnen bezorgen. Voel de druk op jullie schouders. Jullie hebben een verantwoordelijke taak!

Husky, wel een beetje rustig aan met je vriend vandaag he? Zeg hem maar dat ie genoeg paracetamollen neemt, want koorts is natuurlijk slecht voor de zaadkwaliteit! De zaak moet koel blijven.

Lezen jullie trouwens ook op het topic van Zoyla (Leven met een kind met kanker)? Daar schrijft Clairy ook. Zij heeft vorig jaar haar zoontje van een jaar of 2-3 oud verloren aan kanker. Heel tragisch. Ik zag dat ze net geschreven heeft dat ze momenteel 11 weken zwanger is. Tranen in m'n ogen (ik vraag me af wat voor emo-muts ik zal worden als ik zwanger ben. Ruk de tissues maar vast aan...), zo mooi! Ik gun het iedereen, maar sommige mensen (zoals Clairy of Wannabemom) toch nog net ietsje meer.
Balen Mariss, we hopen maar dat het gewoon vals alarm is!

Hier net heerlijk geshopd bij de HEMA (ja,, die hebben we hier sinds kort!!!). Er bestaat een boek over emigranten met als titel 'ik mis niets behalve de HEMA' en ik kan me dat helemaal voorstellen!!

Collega is weer vader geworden (nog jonger dan ik, en nu al zijn 3e kind!). En ik hd de schone taak gekregen kadootjes te gaan kopen. Is een jongentje, vind ik wel altijd lastiger, ik vind nl dat je voor meisjes veel leukere kleertjes kunt kopen. Maar gelukkig geslaagd en ze hadden ook al opruiming, dus nu had ik longsleeves voor 2 euro en een broekje voor 3,50 euro. Omdat er zoveel over bleef ook nog maar een lekker verwen pakket voor de mama gehaald. Ben helemaal tevreden en happy ermee. Alles lekker hip, nu maar hopen dat mij niet zo hippe (want duitse...) collega's het ook leuk vinden. (het is waar, duitsers hebben echt geen smaak, kan ik op mijn werk natuurlijk nooit zeggen, maar hier gelukkig wel).
He hoi! Ik hoor dat jullie er allemaal zo mee bezig zijn, en ik ben heel benieuwd of dat bij mij ook zo is.. Ik kan nog niet echt meepraten vind ik voordat ik m'n eerste piesdag heb gehad.. Maar ergens zou het voor de planning (studie en vakantie) wel beter zijn als t niet in een keer raak was, al zou dat natuurlijk wel tof zijn.. In ieder geval ga ik ervan uit dat het wel even duurt voordat t zover is.. Maar omdat we eigenlijk al begin november besloten hebben om in januari te beginnen, lijkt het wel of we er al wel langer mee bezig zijn, al is dat praktisch gezien niet zo. En toen was ik er eerlijk gezegd meer mee bezig, ook met het verzinnen van namen, en kijken naar geboortekaartjes enzo.. Daar ben ik nu niet meer mee bezig, maar misschien komt dat straks wel weer..

Mariss, da's mooi pet als je ongesteld wordt! Maar inderdaad weet je dan wel waar je aan toe bent..

Becky, ik zit ook heel veel in de trein, zo'n 11 uur per week.. Dan ben je er op een gegeven moment wel zat van! Gelukkig hoef je niet zo heel lang meer en kun je lekker kleppen op t forum!

En Husky en Justdeb: bij mij is t wel echt veel heftiger hoor! Nou ben ik zo lang aan de pil geweest, dat ik geen idee meer heb hoe het toen was, maar in ieder geval zijn het nu fikse golven, zeker op dag 2! En ik heb ook een veel meer opgezette buik.. Maar verder viel het me mee.. Ik denk nu toch wel te merken dat ik veel minder labiel ben dan met de pil.. Ik moest echt vaak janken met de pil, maar heb nu al tijden niet meer gehuild, ook al ben ik echt uitgeput (dat was voorheen een vast recept..)

O enneh Husky, zeg maar dat ie t moet uitzweten! Ha ha, sorry Huskyman...

Becky, jij bent echt de forumqueen! Ben jij IRL ook iemand die altijd alles weet over iedereen en wat er gebeurt? Vind ik altijd erg handig zulke mensen!

Enneh, iedere dag of om de dag sex, dat zit er bij ons echt niet in hoor! Ben al lang blij als ik m 2 avonden per week zie! Met werk, sporten, studie en sociale contacten is de week zomaar weer voorbij! Maar we zullen eens zien hoe we onze playdagen doorkomen, want dan moeten we toch echt even aandacht aan elkaar besteden! Enneh, ga er vooralsnog vanuit dat mijn ei wel springt in het midden van mijn cyclus, maar als ik toch zwangerschapstesten moet bestellen, dan misschien....

Enneh, alcohol en ik gaan (vind ik) ook erg goed samen (maar dat hadden jullie vast al geschoten..) Ik neem vrijdagavond mijn laatste wijntje! Voorlopig dan..

En we wilden nog een lekkere verwegge vakantie, maar ik zit nu al te kijken naar meer gezapige bestemmingen, voor het geval ik dan met een bolle buik zit..

Momo: wat een eikels zeg die garagehouders..

Erine: Respect! Ik ben al niet zo'n klusser, maar vind t wel ok als alles lukt en het binnen 2 dagen gebeurd is.. Succes!

Sorry, beetje een egopost..

Doei!!!
@GW: I Hema. Hoop dat die t een beetje volhoudt dan, met al die onhippe Duitsers.. Dan moeten alle NL-ers die daar wonen maar even flink gaan shoppen!
Justdeb, mijn ongesteldheid is juist erger geworden nadat ik gestopt ben met de pil.

Ik zit nu al op de 8e dag. Het zal wel de laatste zijn, maar dat dacht ik gisteren ook.

Die puistjes daar ben ik al weer zo zat van. Ze zitten ook zo onderhuids. Aan de éne kant fijn want dan vallen ze niet zo op. Maar er zit een enorme druk rond dat gebied. Ook een lekker verhaal trouwens.

Mulan, ik ben ook lekker vrij morgen. Nou ja, vrij van werk dan. Thuis ligt er nog genoeg werk.
volgens mij is het vrij normaal dat je menstruatie erger (meer en langer) word als je stopt met de pil. Hier valt het gelukkig nog mee (maar goed, nog maar 1x ongetseld geweest na het stoppen met de pil), ook qua puistjes mag ik niet klagen.

kath, het is soms echt verbazingwekkend waar sommige hier mee rondlopen. Gelukkig zijn de secretaresses op mijn werk wel redelijk hip, ik bedoel moet daar natuurlijk wel de hele dag tegen aan kijken!
Marriss: balen zeg! hopelijk was het vals alarm en zet het niet door.. en als het wel zo moet zijn, weet je nu wel weer waar je aan toe bent..

Husky: man moet eerst gauw de koorts eruit zweten dan, het heeft toch een slecht effect op de sperma?

momo: het zit jou ook niet mee met je auto heh..

hier zal het niet zo moelijk zijn om te stoppen met drinken. ik drink haast nooit.. en roken doe ik ook al niet, saai heh?

hier ook nog steeds geen bloed.. heb vanmmiddag alvast een test gekocht voor komend weekend, ik voel hem naar me kijken door het tasje.. hahaha

ik was vorige keer wel veel heftiger ongeteld dat toen ik nog aan de pil was. was vorige keer een enorm bloedbad, en toen ik aan de pil was stelde het niet zoveel voor..

en in onze playdagen hebben we goed geprofiteerd.. we hebben het in ieder geval om de dag gedaan en heel soms geen dag overgeslagen.. dus aan onze inzet ligt het niet!

Ga zo even douchen, dan een zak chips tevoorschijn toveren en dan lekker languit wie is de mol kijken, en daarna de mantalist.

kom straks nog even kijken of er nog gestest is. Maya zou toch miss vanaaf?
Ja zeker,de mol! Ga ik ook lekker kijken:-)

Mariss balen zeg! Zet het al door? of is het erbij gebleven?

Vervelend hoor!
Duveltje, ik duim voor je!!!
thnx speculaas!
mayabee, heb je al getest??
@Mariss: over de nuvaring: http://www.efarma.nl/page...?ID=1641&Method=infotekst

"

Als u graag zwanger wilt worden en dus stopt met de ring, is er geen enkele reden om nog een aantal maanden te wachten met zwanger worden. De hormonen uit de ring zijn namelijk binnen twee dagen uit het bloed verdwenen.

Sommige artsen adviseren één gewone menstruatie af te wachten voordat u zwanger wordt. Dit heeft te maken met het feit dat dan de datum van de bevruchting en dus de ‘uitgerekende' datum beter is te bepalen.

U kunt met NuvaRing stoppen wanneer u wilt. U hoeft niet per se een periode van drie weken af te maken. Als u stopt, krijgt u na enkele dagen een bloeding.

U bent na het verwijderen van de ring wel meteen vruchtbaar; u kunt dus direct zwanger worden. Als u stopt omdat u zwanger wilt worden, raden sommige artsen aan om eerst een gewone menstruatie af te wachten. Het tijdstip van bevruchting en de datum van bevalling zijn dan gemakkelijker uit te rekenen. "
Pff lange werkdag gehad. Net pas thuis. En wat is er dan weer veel bijgeschreven!

@ Mariss: ik hoop voor je dat het niet doorzet. En zowel: dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent, hoe rot ook. Die onduidelijkheid lijkt me ook frustrerend.

Ik drink ook niet zoveel hoor, maar af en toe een glaasje wijn als ik uit eten ga,vind ik toch wel lekker. En laat ik nu net de komende weken een aantal etentjes hebben. Ik weet nog niet goed wat ik daarmee doe. Misschien 1 glaasje ofzo.
hebben jullie dat ook,dat het soms lastig is bij sommige vrienden,dat je dan ineens niet drinkt en dat het hun opvalt?

ik heb al een aantal keren smoezen moeten verzinnen..haha

Ik zie dat het voor jou ook erg spannend is deze dagen duveltje,succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven