Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 19:01:

[...]

Niemand hoeft mij te redden, ik kan mezelf prima redden. Maar daarom mag ik het toch wel hypocriet en selectief verontwaardigd vinden, zeker van mensen die niet alleen er niets van zeggen, maar zelfs Pejeka ook bijvallen?

Zoals Tass al aangaf ben ik wel degelijk hier op het forum opgekomen voor haar en heb ik ook echt wel eens verontwaardigd gepost over racistische opmerkingen. Daarentegen ben ik werkelijk nog nooit PJK bijgevallen op dit gebied.

Ook Solo en Inkie zie ik niet PJK bijvallen. Shifty heeft amper posts gedaan op dit forum, je kunt het hem al helemaal niet verwijten dat hij nooit voor jou is opgekomen of PJK is bijgevallen.
quote:vrouwjagersma schreef op 29 januari 2017 @ 19:08:

[...]

Ik kwam in het verleden regelmatig op voor andere mensen, vanuit ideële alternatieven. Ik kan niet zeggen dat dat nu altijd zo'n geslaagde ervaring was.dat geloof ik gelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 19:09:

[...]

Nee, dat rijtje namen zijn voorbeelden van mensen die in tegenstelling tot wat die nieuwe (mevrouwjagersma ofzo?) net beweerde helemaal niet tegen Pejeka in verweer zijn gekomen terwijl ze nu ook mij aanspreken. Een aantal van die mensen zegt helemaal nooit wat als Pejeka vrijelijk haar racistische geleuter neerpent, en een aantal valt haar zelfs weleens bij.

Dus het is zeker niet zo dat in ieder geval die mensen gewoon zonder aanziens des persoons altijd in verweer komen als er op afkomst danwel op geaardheid op de man gespeeld wordt. Waarbij ik nogmaals wil benadrukken dat die geaardheid van mij uit juist niet "op de man" bedoeld was, maar goed, ik zou de verontwaardiging inderdaad nog begrijpen als diezelfde mensen inderdaad ook verontwaardigd reageerden als er op afkomst op de man gespeeld werd. Maar dan hoor je ze niet of doen sommigen zelfs gezellig mee.In het kader van 'wie de schoen past......' ben ik weer blij met mijn maat 45. Ik pas zelden een schoen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik volg dit allemaal niet.

Dus pejeka is een racistische homo die de vrouwen op het forum het leven zuur heeft gemaakt?

En nu wordt hij hier door een ieder afgemaakt maar toch is niemand het met elkaar eens?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 18:50:

[...]

Hoezo? Ik vind helemaal niet dat ik mezelf vast draai, ik vind namelijk niet eens dat ik me hoef te verdedigen. En ik ben ook al niet opgewonden of geagiteerd ofzo.Jawel, je draaide jezelf vanmiddag al vast, mbt het aantal moskeeen in een middelgrote stad in ZO-Brabant in vergelijking met Amsterdam, maar toen was dat ineens niet meer belangrijk, ook al bracht jij dat zelf in eerste instantie naar voren.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 18:59:

[...]

Ik moet wel eerlijk bekennen dat Marana wel eens voor mij is opgekomen in 1 van mijn topics.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:09:

Mijn groepje wordt steeds groter. Wel ? Ben je aangekomen ?

[...]

Van mij mag iedereen posten wat hij of zij wil, binnen de grenzen van de wet. Ik ben hier ook maar net, wat weet ik er verder van.

Wat ik wel weet, is dat er ook wel eens zaken gepost zijn die mij persoonlijk gekwetst hebben. Nou probeer ik er me meestal niet te veel van aan te trekken, dat dan weer wel.

Ik kwam in het verleden regelmatig op voor andere mensen, vanuit ideële alternatieven. Ik kan niet zeggen dat dat nu altijd zo'n geslaagde ervaring was.Barb? Ben jij het?
quote:Tulisa schreef op 29 januari 2017 @ 19:15:

Ik volg dit allemaal niet.

Dus pejeka is een racistische homo die de vrouwen op het forum het leven zuur heeft gemaakt?

En nu wordt hij hier door een ieder afgemaakt maar toch is niemand het met elkaar eens?

Ik geloof dat ik er nu meer van begin te snappen.

Thanks.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 18:57:

[...]

Nou, Inkie, shifty, Solomio en Marana heb ik in ieder geval nog nooit gezien als ik weer eens het doelwit van Pejeka's racisme was. Noch heb ik die het ooit zien opnemen voor Kadanz of Ttass bijvoorbeeld.

Maar goed, da's wellicht dan weer wat met slakken en zout enzo.

En zoals ik al eerder zei .. ik ken die persoon niet en ik ken jou ook niet. Ik ben tegen racisme en dat is een van de motivaties waarom ik jouw denigrerende opmerkingen over een bevolkingsgroep niet kan waarderen.

Ik stel voor dat je aan de mods vraagt om in de voorwaarden op te nemen dat je niet kritisch mag zijn naar iemand die je niet eerder verdedigd hebt.
Ben ik de enige die fashionvictim haar post begrijpt? En de sarcasme proeft? Dit gaat werkelijk nergens over.
Ik ben er ook wel klaar mee.

Maarruh, je kreeg net wel gelijk van pjk, fv!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:17:

[...]

Wel ? Ben je aangekomen ?Nee, afgevallen
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 19:16:

[...]

Jawel, je draaide jezelf vanmiddag al vast, mbt het aantal moskeeen in een middelgrote stad in ZO-Brabant in vergelijking met Amsterdam, maar toen was dat ineens niet meer belangrijk, ook al bracht jij dat zelf in eerste instantie naar voren.Was jij degene die dacht dat FV vond en geschreven had dat Brabo's racistisch waren ?
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:19:

[...]

Nee, afgevallen Dan is je groepje gekrompen.
Ik val binnen en heb niet genoeg bijgelezen om van de hoed en de rand te weten.

Maar FV, als ik jou ooit aan zou spreken (wat ik bij mijn weten niet gedaan heb) dan zou dat zijn omdat ik je waardeer en verwacht dat je er dan in ieder geval over na zou denken. En het dan, ooit, vervolgens ook naast je neer zou kunnen leggen.

Bij Pejeka en enkele anderen heb ik dat al lang opgegeven. Het feit dat ik ze niet snel aan zal spreken (of indirect, met een onder de gordel opmerking) is meer een bewijs van hoe weinig vertrouwen ik in ze heb en respect ik voor ze heb.

Ik werd gisteren in ieder geval heel erg vrolijk van jouw berichten. Je lach sloeg op mij over en swiffer zal nooit meer Jan de Hoop vrij hetzelfde zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:18:

Dit gaat werkelijk nergens over.Zo komt het op mij ook over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:18:

Ben ik de enige die fashionvictim haar post begrijpt? En de sarcasme proeft? Dit gaat werkelijk nergens over.Ja, je bent de enige. Jullie zijn nu samen een groepje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:20:

[...]

Dan is je groepje gekrompen.Nou, ik denk dat mijn groepje groter is geworden. Ik zal wel even een groepsapp aanmaken.

[...]

Ik kwam in het verleden regelmatig op voor andere mensen, vanuit ideële alternatieven. Ik kan niet zeggen dat dat nu altijd zo'n geslaagde ervaring was.Niet altijd maar soms toch wel? Of zelfs dat niet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:20:

[...]

Ja, je bent de enige. Jullie zijn nu samen een groepje.Ik hoor bij de gevoelligen en huillies dat weet je toch?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 19:07:

[...]

Zo komt het niet over.Dat ligt dan echt aan jezelf.
Am Yisrael Chai!
quote:shifty schreef op 29 januari 2017 @ 19:18:

[...]

En zoals ik al eerder zei .. ik ken die persoon niet en ik ken jou ook niet. Ik ben tegen racisme en dat is een van de motivaties waarom ik jouw denigrerende opmerkingen over een bevolkingsgroep niet kan waarderen.

Ik stel voor dat je aan de mods vraagt om in de voorwaarden op te nemen dat je niet kritisch mag zijn naar iemand die je niet eerder verdedigd hebt.Jij bent helemaal niet tegen racisme.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:22:

[...]

Ik hoor bij de gevoelligen en huillies dat weet je toch? O ja ? Ik heb je anders ingedeeld, maar aangezien we niet groepsseksen of appen heeft dat allemaal niet zo'n nut.
quote:Shiva- schreef op 29 januari 2017 @ 19:21:

[...]

Niet altijd maar soms toch wel? Of zelfs dat niet?Somsig. Enerzijds omdat je dikwijls geconfronteerd wordt met complete malloten aan de andere zijde, die niet gevoelig zijn voor je ongetwijfeld feilloze en bijzonder eloquent geformuleerde argumenten, anderzijds omdat de mensen voor wie je opkomt weleens helemaal niet gered willen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven