Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 januari 2017 om 21:50
quote:yasmijn schreef op 29 januari 2017 @ 21:46:
[...]
Wat een geblaat weer inderdaad. Hier hebben we het Rijksmuseum Twente en de Universiteit Twente en een ziekenhuis met de beste cardiologie afdeling van
NL.
Echt Jullie zullen het nodig hebben.
[...]
Wat een geblaat weer inderdaad. Hier hebben we het Rijksmuseum Twente en de Universiteit Twente en een ziekenhuis met de beste cardiologie afdeling van
NL.
Echt Jullie zullen het nodig hebben.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 29 januari 2017 om 21:50
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 21:26:
Ik bedoelde een beetje de algemene sfeer. Ja FV, ook van jou. Dan komt er iets van 'oh ja dat wist ik niet' en vervolgens wordt er weer doorgegiecheld. Dat vind ik jammer.
Ik ervaar het niet als op de man, hoor. Ik voelde me niet zo geroepen om er op in te gaan omdat ik het, het spijt me, gewoon niet zo'n interessant discussieonderwerp vind omdat ik er ten eerste nauwelijks iets vanaf weet en ten tweede wat ik wel weet heel treurig en onrechtvaardig vind maar dan wel uitgeluld ben. Bovendien was ik blij dat het na al dat moeizame gedoe gewoon weer even luchtig grappen en grollen was.
Als je er een topic over geopend zou hebben, zou ik bijvoorbeeld ook niet gereageerd hebben. Je kan niet op elk onderwerp reageren of overal een mening over hebben.
Ik bedoelde een beetje de algemene sfeer. Ja FV, ook van jou. Dan komt er iets van 'oh ja dat wist ik niet' en vervolgens wordt er weer doorgegiecheld. Dat vind ik jammer.
Ik ervaar het niet als op de man, hoor. Ik voelde me niet zo geroepen om er op in te gaan omdat ik het, het spijt me, gewoon niet zo'n interessant discussieonderwerp vind omdat ik er ten eerste nauwelijks iets vanaf weet en ten tweede wat ik wel weet heel treurig en onrechtvaardig vind maar dan wel uitgeluld ben. Bovendien was ik blij dat het na al dat moeizame gedoe gewoon weer even luchtig grappen en grollen was.
Als je er een topic over geopend zou hebben, zou ik bijvoorbeeld ook niet gereageerd hebben. Je kan niet op elk onderwerp reageren of overal een mening over hebben.
Am Yisrael Chai!
zondag 29 januari 2017 om 21:56
quote:yasmijn schreef op 29 januari 2017 @ 21:53:
[...]
Jipsingboermussel is beter.Dat bestaat, dus daar zul je dan weer mensen mee beledigen. Hoewel ik Jipsingboermusselaars niet op Viva verwacht.
[...]
Jipsingboermussel is beter.Dat bestaat, dus daar zul je dan weer mensen mee beledigen. Hoewel ik Jipsingboermusselaars niet op Viva verwacht.
The best things in life are the ones you can't afford.
zondag 29 januari 2017 om 21:56
quote:yasmijn schreef op 29 januari 2017 @ 21:48:
Lekker met een bootje op de Friese meren. Of Vlieland Of Ameland. Daar wil ik altijd nog zo graag een keer heen, maar het is me nog nooit gelukt. Eén keer leek het ervan te komen, toen was ik acht. We logeerden toen met de hele misjpoge bij een oom in Nieuwebildtzijl (Frl) en de volgende dag zouden we dus met zijn allen naar Ameland. Helaas kreeg oomlief toen een bad trip en het hele feest ging niet door, want hij wilde het hele huis met alles erop en erin in de fik steken en toen zijn wij maar naar huis gegaan. En sedertdien is Ameland dus altijd een onbereikbaar ideaal gebleven, voor mij.
Lekker met een bootje op de Friese meren. Of Vlieland Of Ameland. Daar wil ik altijd nog zo graag een keer heen, maar het is me nog nooit gelukt. Eén keer leek het ervan te komen, toen was ik acht. We logeerden toen met de hele misjpoge bij een oom in Nieuwebildtzijl (Frl) en de volgende dag zouden we dus met zijn allen naar Ameland. Helaas kreeg oomlief toen een bad trip en het hele feest ging niet door, want hij wilde het hele huis met alles erop en erin in de fik steken en toen zijn wij maar naar huis gegaan. En sedertdien is Ameland dus altijd een onbereikbaar ideaal gebleven, voor mij.
zondag 29 januari 2017 om 22:05
zondag 29 januari 2017 om 22:06
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 21:47:
Appelscha ligt niet in Groningen.
Kuttenkrabbeveen in Drenthe. Niet in Brabant.
I Mevr Jagersma en Friesland.
Welnee, Kuttenkrabbeveen ligt niet in Drenthe.
Wij hebben hier plaatsen als Tweede Feestentermond en Nieuw Carbidschieterwold en zo.
Kuttenkrabbeveen ligt ergens bij Vinkeveen.
Appelscha ligt niet in Groningen.
Kuttenkrabbeveen in Drenthe. Niet in Brabant.
I Mevr Jagersma en Friesland.
Wij hebben hier plaatsen als Tweede Feestentermond en Nieuw Carbidschieterwold en zo.
zondag 29 januari 2017 om 22:11
zondag 29 januari 2017 om 22:15
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2017 @ 22:06:
[...]
Het ligt naast Dongen
.
Drenthe ook mooi! 5 jaar gewoond. Ik denk dat daar idd de langste dorpsnamen te vinden zijn.
[...]
Het ligt naast Dongen
Drenthe ook mooi! 5 jaar gewoond. Ik denk dat daar idd de langste dorpsnamen te vinden zijn.