Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 januari 2017 om 22:18
Tjonge gebonden. (= wat mijn autocorrect van tjongejongejonge maakt)
Woon je in een miezerig klein kutlandje en heb je niks van je landgenoten te vinden omdat je ze niet kent??
Dat is je eigen dorps keukentafelstoel mentaliteit tot de max hoor.
Woon je in een miezerig klein kutlandje en heb je niks van je landgenoten te vinden omdat je ze niet kent??
Dat is je eigen dorps keukentafelstoel mentaliteit tot de max hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 29 januari 2017 om 22:19
quote:yasmijn schreef op 29 januari 2017 @ 22:13:
[...]
Dat doen veel mensen hier. Ik dan weer niet.
Ze drinken coooolaaaaaMijn twentse e-xschoonzus heeft een gebrekkig gehoor en praat daardoor net anders. Alleen haar twents is veel sterker. Ik dacht alleen dat dat ook kwam door haar doofheid. Gaan we winkelen in Hengelooooo, praten ze allemaal zooooo tot mijn schaamte
[...]
Dat doen veel mensen hier. Ik dan weer niet.
Ze drinken coooolaaaaaMijn twentse e-xschoonzus heeft een gebrekkig gehoor en praat daardoor net anders. Alleen haar twents is veel sterker. Ik dacht alleen dat dat ook kwam door haar doofheid. Gaan we winkelen in Hengelooooo, praten ze allemaal zooooo tot mijn schaamte
zondag 29 januari 2017 om 22:20
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 22:19:
[...]
Mijn twentse e-xschoonzus heeft een gebrekkig gehoor en praat daardoor net anders. Alleen haar twents is veel sterker. Ik dacht alleen dat dat ook kwam door haar doofheid. Gaan we winkelen in Hengelooooo, praten ze allemaal zooooo tot mijn schaamte Wat moet een mens in fokking Hengelooooo?
[...]
Mijn twentse e-xschoonzus heeft een gebrekkig gehoor en praat daardoor net anders. Alleen haar twents is veel sterker. Ik dacht alleen dat dat ook kwam door haar doofheid. Gaan we winkelen in Hengelooooo, praten ze allemaal zooooo tot mijn schaamte Wat moet een mens in fokking Hengelooooo?