Theehuis
vrijdag 16 januari 2009 om 20:31
Ik vind de middelste het lelijkste, Vish Maar ze kunnen er allemaal wat van.
Broccolitaart klinkt goed, ga ik ook eens uitproberen.
Eow, heb wel paellarecept, maar die iesse niete siempel
Probeer anders via smulweb of ah recepten.
Ik heb de papieren allerhande van deze maand in en daar staat een geroosterde kip (oven) in die ik ga uitproberen en morgen bak ik appeltaart, want probeer vast recepten uit voor mijn verjaardag.
Zo met ier 300 kijken. Chica echt zielig en ziekig nog. Duurt eigenlijk al een week, Kess, dus niet de korte variant helaas. Als t maandag niet over is ga ik naar de HA.
Vanmiddag ging ze even een boekje liggen lezen op de bank en viel ze vrijwel meteen in slaap
Oja, fuckerderuck, jullie hebben me door. Goed kijken vanavond bij X-factor. T snokt dat ik zelf geen TV heb, want nu kan ik mezelf niet eens terugzien
Broccolitaart klinkt goed, ga ik ook eens uitproberen.
Eow, heb wel paellarecept, maar die iesse niete siempel
Probeer anders via smulweb of ah recepten.
Ik heb de papieren allerhande van deze maand in en daar staat een geroosterde kip (oven) in die ik ga uitproberen en morgen bak ik appeltaart, want probeer vast recepten uit voor mijn verjaardag.
Zo met ier 300 kijken. Chica echt zielig en ziekig nog. Duurt eigenlijk al een week, Kess, dus niet de korte variant helaas. Als t maandag niet over is ga ik naar de HA.
Vanmiddag ging ze even een boekje liggen lezen op de bank en viel ze vrijwel meteen in slaap
Oja, fuckerderuck, jullie hebben me door. Goed kijken vanavond bij X-factor. T snokt dat ik zelf geen TV heb, want nu kan ik mezelf niet eens terugzien
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 16 januari 2009 om 20:52
Kess, nog niet, alleen maar bij montessori (inderdaad ), andere doe ik wel als het niet lukt.
Eow, dr Carter is ook lekker ja. Dennis is een melkmuil. Bah. Doe mij de Dennis van vorig jaar maar.
Wel handig trouwens, doen jullie met z'n allen Dennis (kan ie nog wat leren wellicht ), blijft Sebastiaan voor mij over. O ja.
Beterschap voor Tjiekje!
Eow, dr Carter is ook lekker ja. Dennis is een melkmuil. Bah. Doe mij de Dennis van vorig jaar maar.
Wel handig trouwens, doen jullie met z'n allen Dennis (kan ie nog wat leren wellicht ), blijft Sebastiaan voor mij over. O ja.
Beterschap voor Tjiekje!
vrijdag 16 januari 2009 om 20:53
Ach, wij kunnen hem nog wel hebben zonder direct pedo te worden Dierewier
En Erwtje, Dr Martens valt redelijk ruim geloof ik. Mijn schoenen zijn van ander merk, gekocht bij Ziengs. Geen idee welk merk.
Ik lees steeds Jon de Mol. En dan denk ik 'die doet toch helemaal niet mee?'
Ik kijk ook X-Factor, zonder laptop, dus ren heen en weer tussendoor
En doe dat recept toch maar Inad
En Erwtje, Dr Martens valt redelijk ruim geloof ik. Mijn schoenen zijn van ander merk, gekocht bij Ziengs. Geen idee welk merk.
Ik lees steeds Jon de Mol. En dan denk ik 'die doet toch helemaal niet mee?'
Ik kijk ook X-Factor, zonder laptop, dus ren heen en weer tussendoor
En doe dat recept toch maar Inad
vrijdag 16 januari 2009 om 21:10
quote:Vishnu schreef op 16 januari 2009 @ 20:49:
[...]
Omdat ik kots op Wendy?Ja, zoiets. Ga lekker met je meekosten. Maar moest eerst even kots van Vito opruimen. Toch weer koorts en niet lekker dus. Ik hoopte op verkorte variant, maar denk dat ik het mis had! Kereltje ligt nu weer lekker te slapen, dus nu wendykotsen. :puke:
[...]
Omdat ik kots op Wendy?Ja, zoiets. Ga lekker met je meekosten. Maar moest eerst even kots van Vito opruimen. Toch weer koorts en niet lekker dus. Ik hoopte op verkorte variant, maar denk dat ik het mis had! Kereltje ligt nu weer lekker te slapen, dus nu wendykotsen. :puke:
Loretta is De Mol. Punt.