Theehuis
vrijdag 16 januari 2009 om 18:11
Spannend Star! Wordt er dan geloot ofzo? Wij waren gewoon vroeg genoeg met aanmelden om sowieso een plekje te hebben. Nu alleen nog afwachten of hij ook in de groep van voorkeur komt. Er zijn drie kleutergroepen, waarvan er in eentje een vriendje van de psz zit, die hij nu best mist. Is een leuk jochie ook en woont hier twee straten vandaan. ZOu het ze gunnen om weer bij elkaar in de groep te zitten, al zou Tony in een andere groep ook snel genoeg vriendjes maken. Dat is zo'n sociaal dier, komt vast helemaal goed.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 16 januari 2009 om 18:12
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 januari 2009 @ 18:08:
Ohh aardappelbroccolitaart klinkt lekker. Dat recept heb ik ooit uit de allerhande geknipt, maar nog nooit gemaakt. Ben benieuwd hoe ie smaakt!Het ruikt hier in ieder geval al heel lekker. Nog een paar minuten en dan piept de oven!
Ohh aardappelbroccolitaart klinkt lekker. Dat recept heb ik ooit uit de allerhande geknipt, maar nog nooit gemaakt. Ben benieuwd hoe ie smaakt!Het ruikt hier in ieder geval al heel lekker. Nog een paar minuten en dan piept de oven!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 16 januari 2009 om 18:17
Bewust kleine kleutergroepen. Van de andere groepen zijn er steeds 2. Alles bij elkaar ongeveer 300 leerlingen.
Heb je Ceetje dus ook bij andere scholen aangemeld? Lijkt me wel heel rot als ze niet op voorkeursschool terecht kan. Wat is dat voor soort school, trouwens? Ook montessori, toch? Kan me zoiets herinneren...
Heb je Ceetje dus ook bij andere scholen aangemeld? Lijkt me wel heel rot als ze niet op voorkeursschool terecht kan. Wat is dat voor soort school, trouwens? Ook montessori, toch? Kan me zoiets herinneren...
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 16 januari 2009 om 18:52
Ik sluit mij geheel ende al aan bij Vish wat betreft Rick, Sebastiaan (jum) en Lekker Jong Ding. Al moet die laatste wel zijn mond houden, want dan vind ik um irritant Maar lekker zijn ze wel. En Rick vond ik al irritant als dokter (die schaar in zijn rug was niet echt een slecht plan ) en na die Lenen.nl reclames (of waar was het voor) vinnikum helemaal stom.
Zo.
Arme Chic. Buikpijn zuigt.
En Erwtje, ik draag vaak kisten, had vaak Dr Martens, heb nu laarzen waar ik héél lang naar gezocht heb (en die véél te duur zijn) en een stel nette schoenen/lage laarsjes, daar zit elastiek in de bovenkant. Anders pas ik vrijwel niets. Maar die pumps van Dr. Martens staan al een tijdje op mijn verlanglijst.
Zo even ER kijken. Dr. Carter is leuk
Zo.
Arme Chic. Buikpijn zuigt.
En Erwtje, ik draag vaak kisten, had vaak Dr Martens, heb nu laarzen waar ik héél lang naar gezocht heb (en die véél te duur zijn) en een stel nette schoenen/lage laarsjes, daar zit elastiek in de bovenkant. Anders pas ik vrijwel niets. Maar die pumps van Dr. Martens staan al een tijdje op mijn verlanglijst.
Zo even ER kijken. Dr. Carter is leuk
vrijdag 16 januari 2009 om 18:58
Eow, laarzen en nette schoenen van Dr Martens of ander merk? Zo ja, welk merk? En valt Dr Martens groot, klein of normaal? Zo, nu heb ik geloof ik alles gevraagd wat ik daarover wilde vragen
Ik onderste sneakers zijn te lelijk om te dragen, die andere twee zijn leuk van lelijkheid. Oh, ik zeg dus hetzelfde als Eow
Ik onderste sneakers zijn te lelijk om te dragen, die andere twee zijn leuk van lelijkheid. Oh, ik zeg dus hetzelfde als Eow
Peas on earth!
vrijdag 16 januari 2009 om 19:14
Jon is de Mol, weet het zeker. Hij is nachtblind een mol ook en lelijk .
De bovenste sneakers zijn gaaf Vish. Volgens mij heb jij altijd supercoole sneakers, ik jaloers.
Wat een lekker eten allemaal hierrrrr....ik wil slank zijn en Dennis alias jong ding versieren, hij is lekkerrrrrrrrrrrrrr (jong) .
Nu weer weg! Ciao bella's
De bovenste sneakers zijn gaaf Vish. Volgens mij heb jij altijd supercoole sneakers, ik jaloers.
Wat een lekker eten allemaal hierrrrr....ik wil slank zijn en Dennis alias jong ding versieren, hij is lekkerrrrrrrrrrrrrr (jong) .
Nu weer weg! Ciao bella's
vrijdag 16 januari 2009 om 19:27
Deze smilie lijkt ook op Jon: Net zo lelijk en net zo'n rare grijns.
Mijn creatie was echt vurrukkullijk!!!
Ik vind dat ik geen keukenprinses-in-opleiding meer ben, maar co-assistent keukenprinses ofzo. Weet er de benaming niet voor te verzinnen, maar ik vind dat ik naar het volgende level mag. Vond Don ook, das mooi meegenomen.
Ik zou met al die sneakerTz niet dood gevonden willen worden, maar ben er dan ook gewoon het type neit voor, ofzo. Mij staat zoiets dan heel kinderachtig, vind ik. De roze zijn het mooist, als je al in een term van mooi kunt spreken, natuurlijk.
Welke worden het nou, Vish? Misschien moet je een topic met polletje openen!
Mijn creatie was echt vurrukkullijk!!!
Ik vind dat ik geen keukenprinses-in-opleiding meer ben, maar co-assistent keukenprinses ofzo. Weet er de benaming niet voor te verzinnen, maar ik vind dat ik naar het volgende level mag. Vond Don ook, das mooi meegenomen.
Ik zou met al die sneakerTz niet dood gevonden willen worden, maar ben er dan ook gewoon het type neit voor, ofzo. Mij staat zoiets dan heel kinderachtig, vind ik. De roze zijn het mooist, als je al in een term van mooi kunt spreken, natuurlijk.
Welke worden het nou, Vish? Misschien moet je een topic met polletje openen!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 16 januari 2009 om 19:41
quote:Dierewier schreef op 16 januari 2009 @ 19:38:
Jij kent ze gewoon Vish . Het worden dus de onderste Hahahaha nee! De bovenste wil ik wel heul graag hebben, de onderste zijn inderdaad oerlelijk. Maar ik had gedacht dat iedereen hier (behalve Star en Eow) het precies andersom zouden vinden.
Jij kent ze gewoon Vish . Het worden dus de onderste Hahahaha nee! De bovenste wil ik wel heul graag hebben, de onderste zijn inderdaad oerlelijk. Maar ik had gedacht dat iedereen hier (behalve Star en Eow) het precies andersom zouden vinden.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 16 januari 2009 om 19:43